Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
På randen till att vinna en plats i den amerikanska senaten möter den ambitiöse politikern David Norris den vackra balettdansösen Elise Sellas, en kvinna olik någon annan han någonsin träffat. Men just då han inser att han börjat falla för henne inleder en samling mystiska män en konspiration i syfte att hålla de två isär.
 
 
Den här filmen stod på min lista på filmer jag ville se, minns dock inte varför eller hur jag fick nys om filmen för visste inte ens vad den handlade om när jag började kolla. Den var absolut inte dålig, men lite små konstig kanske. Jag gillade att David fortsatte att kämpa för Elise trots att han hade så mycket hinder i vägen. Och jag diggade verkligen Harry. Den hade ett mycket fint slut, det gillade jag :)
Bild lånad från google
Emelie

Roligt med dina filmrecensioner!
Sv; Jaa fast fin för att vara så äcklig ;D

Louise Elinor

du som är snygg!!!!

den filmen vill jag se !!

Åh den är bra! Fast den är lite småkomplicerad det kan jag hålla med om! ^^,

Wilma & Ellen

Verkar vara en film som skulle falla mig i smaken :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack för filmtipset:)

♫♪ sandra - en musikblogg

verkar inte som en film för mig men tack för tipset :)

Milina Salihodzic

Aldrig ens hört talas om den :)

Jojo

nice ;)

Carolina Thoor

Den lät ju bra ju :D <3

sandra

är nog inte en film som faller mig i smaken :)

emma ♣

alltid kul med filmtips!

FrökenTV, bloggen om tv och film

bra tips

ida'

den vill jag verkligen se :D
tack för tipset!

Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Borde se deeen! kram

Linajohansson.webblogg.se

Åh den filmen vill ja se!!

Boel

Verkar som en intressant film haha :) Vill se den!

Sv: Tackar :)

Josse

vill se den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: