by amanda

| Vardag
 
Idag efter skolan kom mamma och hämtade mig. Vi åkte till Nacka forum, skulle köpa en julklapp till mormor men avstod från det tills vidare, kollade efter något att ha på oss på julafton och sen åt vi på en asiatisk buffé. Vi övningskörde lite och övade på backning sen åkte jag hem. Pluggade lite matte och kollade på en film. Btw har jag nyligen beställt hem en topp och ett par klackskor, håller tummarna för rätt storlek och allt. Puss&Kram
milina.blogg.se

Fint collage!

Carolina Thoor

Det kan man verkligen säga..
Åh vill också övningsköra! <3

Inga-Linn

Varför köpte du inget idag?:) hittade du inget?:)

Inga-Linn

Gott med Buffé:)

Härliga bilder! :)

Paulina Holmberg

härligt det ser ut på bilderna

Agnes Eriksson

sv: ååh tack!
Bra låtar och fina bilder! kram

Celine

You & I är en av mina favoritlåtar!

Gott med asiatisk buffé!

Svar: Vet inte, är inte så mycket för sånt.. Så vet faktiskt inte vad som finns. Jag vill skaffa ett gymkort, ska bara ha råd med det först!

Hanna

hoppas du har en bra lucia !:D åh så fina bilder :D

Boel

Snygga bilder :D

Sv: Verkligen :D

saandrafoto

ha en bra fredag, allt bra? :D

♫♪ sandra - en musikblogg

bra låtar!

Sabina

sv: Tack så jättemycket finis!!

Såå bra låtar :)

Ida

Bra låtar!

Jojo

bra låtar!

sanna

så fina bilder och bra låtar:D

Hanna

Fint collage!
SV: Tack :)

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D

Greta

Hejhej! Såg en länk till din blogg på en annans och tyckte din var riktigt fin! Från och med nu är jag en flitig läsare. Du får gärna gå in på min blogg och lämna en kommentar.


Kram

kul med övningskörning :D

Elin

Åh vad kul med övningskörning, jag övningskör också, har du börjat köra i trafik? :)

Sv: Tack :D

Linnéa

Vilka underbara inspobilder <3

M A T I L D A ♥

fina bilder !

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh jag får panik. Jag är inte alls färdig med julklapparna:(

sofia

vilka härliga bilder!

Malin

bra låtar och sjukt härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: