by amanda

| Vardag
Jobb och slit idag igen. Berättade jag att vi fick 100 kr extra i lön igår för att vi var så duktiga? Så himla gulligt. Såna personer gillar jag. Man ska belönas om man varit duktig ;) Jag åkte hem direkt efter vi slutat, duscade och åt middag. Nu sitter jag och pluggar inför ett marknadsföringsprov som äger rum imorgon. Önska mig lycka till!
PINKPIERCINGS.se ♥

Åh vilken fin bild! Najs med extra pengar :D

Emelie

Åh va bra att få en liten extra peng liksom! Det gillar vi! ;)

Sv: Åh ja visst är de snygga=)

Kashaya

Aldrig fel med lite extra pengar.=)

Milina Salihodzic

Nice med mer pengar :D

Emmy

Schyst ju och helt rätt! Lycka till så mycket på provet imorn!! :)

sv;
Taack snälla hihi. Ja, det förtjänar han. Stor man för mänskligheten det… ♥

Vad tråkigt att du inte tycker om snö (här har det snöat massor i helgen hehe) men du är ju inte den enda iaf..!

Emelie Andersson

Hihi så kul med lite mer pengar :)

Sv: vad gullig du är, du också!

Nathalie Tegelstam

- ja det kanske vi gör :D
Super fin bild

linda

tack fin bild

Emma - The one & only

vilken fin bild:D

En plats i solen

Fin bild och kul ni fick extra betalt! :)

Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

Boel

Vad härligt :D

Sv: Ja, super gott! Älskar varm choklad!<3

☆Z I N J A☆

alltid bra med mer pengar;)
fin bild:)

Inga-Linn

Kul att ni var så duktiga!:D
Sv; Jajo, det är lite drygt!:(

Linnéa

Superfin bild <3

♫♪ sandra - en musikblogg

härligt med lite extra cash!

MISS REBECCA

haft en bra helg? kram

☆Z I N J A☆

lycka till på provet också:D

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥

Nice med extra pengar ^^

- Tack finis!
Du får jättegärna vara med i min "veckans blogg", kram :)

Johanna - A dream as a model ♥

så fint med bokeh :)

Amanda Persson

lycka till :D

emma ♣

härlig bild!

sandra

Kul med extra betalt :)

Amanda Eriksson

så fin bild :D

Ida

Hoppas provet gick bra!

Hanna

Fin bild!
SV: Ja, visst är/var hon! Synd att hon inte vann :(

En plats i solen

Hoppas du haft en bra måndag

Liana

Åh vad härligt att få lite extra mani mani & lycka till nu! :D
Sv;; åh skojjsigt! :D vilka har du sett? kram!

Nice att få lite extra!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad bra att ni fick lite extra:)

veronica eriksson

Skönt med lite extra sedlar i plånboken! :) Kramar

SARA

Jättefin bild! Bokeh är nog så otroligt vackert ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: