by amanda

| Vardag
Lite bilder från alla möjliga dagar. 
 
Igår fick jag bara med mig ett par trosor hem och min julklapp till My. Jag åkte hem efter det, tog det lugnt i några timmar och sen fixade jag mig för att möta Filippa och My. Vi åkte till Eddie och Simon i Bredäng för att chillkröka med de. Det blev en lugn, trevlig kväll full av skratt. Kom hem runt 04.15. Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge men ska kanske träffa Annie och Filippa om en stund och ikväll ska jag förmodligen på bio. Kramis
☆Z I N J A☆

finfinfinfinfin:D

Malin

Mysigt med bio sen!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fina bilder :D

Cajsa

allt bra med dig idag sötnos?

fina bilder! :D

Hanna

Härliga bilder :D

Milina Salihodzic

Fina bilder :)

Agnes Eriksson

SV: Men eller hur!
Härliga bilder. kram

Emelie

Lät som en riktigt mysig kväll både i går och idag! Vad ska du se för film?=)
sv: åh ja visst är den!!=)

Linnéa

Finaste & skönaste bilderna <3

Emelie

Låter som en himla skön kväll! Och killarna ser lite småsöta ut - haff ;)
sv: Jamen visst! Kolla in sidan :)

En plats i solen

Låter som bra dagar

Inga-Linn

Låter som är asbra kväll!:D
Sv: Och jag dig!!:D

Elin

Sv: Härligt att höra, jo tack bara bra! :) Härliga bilder!

V I L M A L A ♔

Så fin duuu är! Chillkrök er nice

Lotta

Sv: Tack så jättemycket:) och härliga bilder!

Emmy

Härliga bilder! :)

Ida

Fina bilder!

Lina Johansson

härliga bilder!!

Moa Eriksson

duu är fin ♡♡

Tess

Det ser riktigt trevligt ut! :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: