by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #16
 
Untitled #16 by amandalindstrand featuring a studded purse
 
Igår var jag och My i Nacka forum, shoppade lite på rean och sen åkte vi in till stan. Där mötte vi Lisa och kollade runt ännu mer på rean. My åkte hem och jag och Lisa tog en fika på Wayne's coffee. Bilder på vad jag köpte kommer upp senare på grund av att jag lämnade en tröja hos mamma. Tog det bara lugnt på kvällen och om en stund ska jag möta Filippa för att åka till Kista centrum. Lisa kommer dit lite senare också. Puss&Kram
En plats i solen

Tack så mycket! Alltid kul och göra fynd på rean :)

HJJONSSON

Snygga saker!

Emelie

Åh herre vilken snygg klänning! Vill ha :D
sv: Visst är de tuffa? :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

veronica eriksson

Dödligt snygg outfit! :) Kram

Nora

Sv; Haha Aa! :)
Snyggt! :D

Inga-Linn

Kul att vara på stan speciellt när man hittar något:)

Milina Salihodzic

Snyggt!

Malin

Åå skornaa! <3

Maja

Peppar för nyår? :)

Linnéa

Jösses vad snyggt, den där klänningen = <3

Jessica

Snyggt! :)

Sv: Tack :)

a g n e s

superfin blogg, och grymt bra inlägg!!
skulle du kunna ställa lite frågor till mig? x

Vilmala

Fint :)

Lina Johansson

- Åh tack! :)

Fint!!

erica björkander

Hur har du gjort med texten i headern? :) Superfin blogg :)

Berta K

Supersnygg outfit!

Emma

Åh så mycket fint! :)
Svar: Ja verkligen! :)
Kram

Emelie

Snyggt!=)

Ellen

Den där klänningen, dör så snygg!
Kram!! <3

Anna

Älskar klänningen! :)

Sabina

Åh den klänningen är såå fin! Så synd att det är för sent att beställa nu, är alldeles för sent ute inför nyår som vanligt :')

Anonym

älskar klänningen!

Michelle

Skorna<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: