by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Har ni haft en bra dag idag? Jag tycker nog att juldagen är den segaste dagen på året. Det är meningen att man ska mysa med släkten, se någon julfilm och njuta över sina julklappar. Jag själv vaknade upp ensam hemma med huvudvärk, spenderade halva dagen i soffan och sen åkte jag och mamma hem till mormor på middag. Övningskörde hem och inget mer än det har hänt idag. Väldigt segt, kollar i alla fall på Sällskapsresa nu men ska nog stänga av och kolla på The mentalist istället. Imorgon blir det såklart shopping på mellandagsrean även fast jag aldrig hittar något på rean. Puss&Kram
isabella

Så fina bilder! :D

Carolina Thoor

God jul på dig med :) <3

milina.blogg.se

Härliga bilder :)

Sara Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag.

Malin

Juldagen ser ungefär likadan ut för mig, seg dag!:)

Emma

Åh så mysiga bilder! :)
Svar: Tack detsamma! :)
Kram

Emelie

Så fina bilder!
Jo då, min juldag var helt okej och lugn! :)

veronica eriksson

Härliga bilder tjejen! :) Kramar

Filippa Wallin

Härliga bilder! Ser riktigt mysigt ut! Kramar!

Lina Johansson

- Åh tack!

Mysiga bilder :)

LIENE

Sällskapsresan lät så mysigt. Den filmen är ju bra.

Elin

Åh jobbigt med huvudvärk :( Hoppas det är bättre idag!

Sv: Tack detsamma!

Josefin

Jätte fin blogg och fina bilder! Har du haft en bra julafton? :) kram från Josefin.

Sandra SG

jätte fina bilder! så fint

sv: tack så mycket fina du! KRAM på dig!

Erica

Jag kan nog också tycka att julen kan vara lite seg ibland, vissa år mer än andra.

Kashaya

Fina foton. Hoppas du hittade något roligt på mellandagsrean idag.

Jojo

Fina bilder :)

Evelina Lindström

Ha en fortsatt bra ledighet!

Gillar den sista bilden, så julig!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder!

erica björkander

Gud vilken fin blogg du har :)

Inga-Linn

Får jag fråga hur du har ändrat den lilla blogg iconen som finns bredvid blogg namnet på fliken. Förstod de det där?

Emelie

Haha önskade det var jag som aldrig hittade något på rean! Men såklart jag gör jämt hehe ;)
sv: Tack så jättemycket :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: