by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
Hej! Varm och skön dag idag också, lite för varmt kanske när man har dragit på sig jeans och en kofta. Men jag ska inte klaga, snart är det bara mörkt och kallt. Två lektioner inställda idag så fick sluta vid 1 istället för 4. Väntade på pappa i gullmarsplan i drygt en timme och sen fixade vi nytt sl kort och därefter skjutsade han hem mig. Nu har jag precis kommit hem och är verkligen jätte seg så jag ska nog bänka mig framför Prison Break. Ha en fortsatt bra dag ♥
sommarblom.blogg.se

Vilken vacker blomma!

MADDISENJ.SE

Vacker bild

carolina♥

Jätte fin blomma!

Ja, men nu kommer det inte fungera. Men är du där på stockholms veckan eller? :) <3

Linnéa

Ah, min favoritparfym <3

Fin bild :)

Natalie

Snygg bild! :)

SVAR: Tack så himla mycket sötis! :)
kramis

♫♪ sandra

fin blomma!

sandra

skönt att få sluta tidigare :)

Madeleine

gött att sluta tidigare!!

LORISSA LOVEBOMB

härligt att sluta tidigt :D

Louise

Himla fint kort :)

Inga-Linn

Det var jättevarmt här också!:)
Sv; Okej!(:

Felicia

Åh vad underbart att få sluta tre timmar tidigare! Det förgyller verkligen en dag :D

Sofia

supefin bild! åh gud älskar prison break!

Kashaya

Skönt att få sluta tidigt.=)

Hannah & Hilda

Så fiin bild:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fin bild! :)

Lowa

Fint!

Svar: vad bra, det är bra med mig också. Har bara lite förkylning kvar men annars toppen :)

Vera ♡

Fina bilder, duktig du är!

Kram

hanna

fin bild :D

Nathalie Tegelstam

Jätte fin bild :)

Amanda

vilken fin bild! prison break är en riktigt bra serie :D

Sara

Fin bild! :D

linah brown

snyggt:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: