Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Molly är en vass, street-smart och tuff privatdetektiv som arbetar åt hennes pappa tills han får sitt jobb tillbaka. När Molly får ett jobberbjudande från FBI så måste hon gå undercover för att rädda en före detta gangsters dotter. Molly tvingas då att förändra sin personlighet till en icke-vulgär, sofistikerad college student.
 
 
Den här filmen var riktigt bra. Jag gillar verkligen Miley Cyrus och alla filmer hon varit med i är grymt bra. The last song och LOL är ett sånt exempel. Hon är så snygg, varför rakade hon bort sitt hår?! Det var i alla fall en film helt i min smak. Hon var så himla rolig i filmen och det var roligt att se hur mycket hon försökte spela blåst för att passa in på skolan. Jag älskar scenen på festen på natten när hon står och pratar med Nicholas och en kille bakom henne står och dansar, när han inte slutar slår hon till honom två gånger så han ramlar och sen låtsas som om inget har hänt. Hahah ni kan se den scenen i trailern på 01.30 :)
Bild lånad från google
Inga-Linn

Såg du den filmen på swefilmer.com?:)

Ida ♥

Den verkar vara bra den!! har också hört att den är bra :) och miley rakade av sitt hår för hon skulle ge de till tjejer som har cancer :)

sv: Tack så mycket! :D Kram

Jessica Fotar

Verkar vara en riktigt bra film, måste se den! :)

lina

bra tips!

Sara - Hold on be strong

åh vill se!!
sv: åh men visst :D
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Låter som en bra film :)

Sv: Ja, det är ganska tidigt! :P

Kaffehörnan

Skönt den var bra. Ha en jättebra dag

Jennifer

Åh den filmen låter jätte bra :D

Elin

Den där verkar bra, måste jag ta och se :)

ebba

super fin blogg du har och allt bra? Kika gärna in på min blogg :)

liborius

den kanske man ska se då om du gav den 5/5 :)

Liene

verkar som en rolig film :)

Tilde

sv; Jag följer dig nu som 316! :)

Den låter bra, ska se den!

Sarah

Ja måste se den filmen för ja gillar oxå Lol o The last song :)

Julia

sv: vet inte, ska väl ner på stan eller något.
Hihi, har sett den där filmen :D
Den är jättebra tycker jag.

Haha jo den filmen är rolig!

Nathalie Tegelstam

åh den måste jag se :D

♫♪ sandra

kul med filmtips :)

Nathalie Tegelstam

Allt bra med dig idag då? :)

Lotta

Sv: Ja, verkligen :) Och guud vilket bra filmtips! Den måste jag bara se för jag gillar också The last song och LOL =)

Emelie

Har börjat se på den och den verkar jätte bra! Får kanske ta och se klart den nån dag :)
Sv; Tack!

Celine

Alla säger att den är jättebra så jag har funderat att börja se på den :) Hihi!

Emilia

Var brukar du kolla på filmer? Hyr du, kollar du online eller laddar du ner? Kan du säga vad sidan heter isåfall? :) och hur hittar du filmer? Du har alltid så bra filmtips på filmer man inte sett!

Ida

Den filmen äger! Älskar också Miley Cirus i olika filmer:)

Felicia

Älskar filmen♥

Linnea - fotografering -

Åh den ska jag nog kolla på i helgen :)

- tack tack tack ! :)

kram,

Helen

Åh den filmen var så rolig :)

Hanna♥

ska ladda ner den:)

Moa

MÅSTE SE!<3

Madelene

Den är riktigt bra ! :)

Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Bästa filmen!!

Mary Lundh

Tack för tipset - den ska jag se! :)

h h a n n a a

håller med dig, filmen är riktigt bra :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag gillade den också

Sofia

Älskar Miley, så måste nog se denna bara för att hon är med ;)

Åh, den filmen vill jag se! :D

evvis

alltid älskar henne!

clara ask

Världens bästa film!! Miley<3

moabjjorklund

Jag såg den häromkvällen & jag gillade också den :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: