by amanda

| Vardag
Det är väldigt många som har frågat om resan som jag skrev om igår. Resan till Rhodos som jag och mina kompisar har bokat ska avbokas på grund av att allt har blivit så otroligt struligt, vissa har inte tillräckligt mycket pengar o.s.v. Så nu letar jag nya resor, med nya vänner och håller tummarna för att det blir av. 
 
Imorse gjorde jag amerikanska pannkakor till mig och Filippa. Vid 14 tiden åkte jag in till stan och träffade Cecilia, Oliver och Nicklas. Vi åkte till Sollentuna och där mötte vi David. Vi gick till en fotbollsplan där i orten någonstans, mötte en massa andra och ah. De spelade fotboll medan jag och Cecilia satt i solen och pratade. Vi drog till pizza hut efteråt och åt middag. Det blir en lugn kväll hemma idag, skulle ha pluggat men skol datorn är hos mamma. Men det löser sig. Puss&Kram
Kaffehörnan

Aj vad tråkigt med massa strul

Bella

pannkakorna ser asgoda ut haha..

vad gott!! <3

josse

åh så gott !

allt bra idag då?
kram

Inga-Linn

Tråkigt med resan, hoppas ni hittar en ny!<3
Sv: Tack så mycket!:)

Malin

Mm så gott!
Sv; Ja verkligen, det verkar mycket lättare än jag trodde att skulle göra också!

Ida

Mums vad gott!

Sv: Tack:)

ViktoriaCaroline

Åh vad gott det ser ut! :)
Ja visst är dom fina, jag gillar verkligen den prickiga! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så tråkigt att det blir så. NU hoppas jag att du hittar en annan resa då:)

♫♪ sandra

trist med resan =/ hoppas du hittar någon annan bra

Helen

Mums de ser jätte gott ut :D

liborius

hoppas du hittar en ny resa:)

isabella

tråkigt med resan, men du kommer nog iväg ändå!

Ping Lowhngren

Ohhhhh va smarrigt de ser ut!^^

Lotta

Åh, det ser ju supergott ut! :D

MADDISENJ

mums!

Kolaco

Så gott!

esther

gott!:D

L i n n e a ☆

Fin bild! Amerikanska pannkakor är jätte gott. åt det igår :D

ELIN , ^

Mmmm, vad gott det såg ut! :)

josse

men så gott !
Haft en bra helg? :D

Pierreen

Ser så gott ut!!

Sarah

De ser gott ut :)

angelica

Vad gott det ser ut!
Tråkigt att behöva avboka men hoppas du hittar ngn annan resa och att du kommer iväg iaf :)

Sandras

Tack så mycket. Gud så gott det ser ut!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: