by amanda

| Vardag
Det är så himla fint och varmt väder idag. Det är otroligt skönt. Jag slutade halv 2 idag och nu är jag hemma och försöker få tag i pappa. Jag måste ju verkligen köpa en ny fjärrutlösare och vi behöver besikta vår bil så jag kan börja övningsköra någon gång. Bio vill jag gå på också, har 180 kr kvar från att bli guldmedlem. Jag hoppas han svarar snart! Ha en fortsatt bra dag ♥
|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilken fin bild!

Ja, idag har det varit ljuvligt väder ute! :)

F R I D A - M A R I A

Så fin! :)

♫♪ sandra

fin bild på dig :)

lina

fin bild:)

Greta

Finfin blogg du har här!
Skulle bli glad om du tittar in min blogg och kommenterar nåt. ^^

linn

Fin du är!

sofia

haru övningskört ngn gång? :) <3

Lifeaslina.webblogg.se

Fin bild! :D

Inga-Linn

Fin du är! Och skänt att sluta tidigt!:)
Sv: OWOA = One Way Or Another!:)

Natalie

Ja verkligen! Hemskt är vad det är :/

Vad kul, ska också snart börja övningsköra, om jag någon gång kan ta tag i det och gå kursen!

lina

låter som en bra dag:)

Elin

Svar: Ja det är så skönt med promenad, dock blåste det så jäkla mycket ;)

Vilken fin bild på dig!

kaffehörnan

Vad gottigt väder, jag hade tunnare jacka idag
Vad får man tillgång till om du kommer upp i 180 kr till

Sara - Hold on be strong

Fin!!
sv: åh men visst! <3
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ha en fin dag! :)

Elin

allt bra?

Kameratrollet - Fotokurs och fototips

Kaffebrus har billiga fjärrutlösare, om du inte ska ha en med timelapsefunktion.

Jättefin! :)

liborius

det var jättefint väder igår, mindre fint idag tyvärr!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Haha oj, snart guldmedlem? Hur mycket bio går du på ? :O :D

Anna

Fin bild! :)

Felicia

finis:)
sv: visst är det!:)

Michelle Alexa

Vad fin blogg du har!
Lust att göra bloglovinbyte?
Kramisar<3

kaffehörnan

Wow vad bra, håller tummarna för dig

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Just det, hur har det gått, har du bokat någon ny resa?

Elinis

Gud vilken fin och bra blogg du har! :) Har du haft en bra helg? :) Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: