Where words fail, music speaks

| Vardag

bild lånad från google

 
 
 
 
Malin Maria Johansson

jag skulle nog aldrig kunna leva utan musik ^^

♫♪ sandra T

nice!

Ina♥

Musik är oxå min drog :D<3

Ping Lowhngren

i cry är awesome! :D

Anonym

inte mycket dudå?:)

LindaViola - mamma till två!

sV; jadå :)

ANGELICA.BLOGG.SE

fina låtar :D

SVAR: vad för tankar? :(

Anna med A

tack!

Felicia&Hanna♔

hoppas du har haft en fin dag :D kraam<3 härlig header :D

Elin

Det är bra med mig med. <3 längtar du till helgen?

Ha en bra dag!

Nicole [ Foto & Vardag ]

Hejhej! :D Jag har tagit ett par porträttbilder som jag är väldigt nöjd över, så kan du kika in och kommentera vad du tycker om dem? Kram. ♥

http://twinstars.blogg.se/2012/september/sommar-men-anda-host.html#comment

sofia

jo, fast har inte sett två senaste avsnitten, kollar du? :D <3

Nathalie Nyrén

Härligt, jaa :D

Bra låtar!

bra låtar det där!

sv: haha jo jag kan förstå de :p <3

annie

hej! jag har en frågestund igång på bloggen nu, vore kul om du gick in och ställde en fråga! direktlänk --> http://anniehjelm.blogg.se/2012/september/vinnaren-fragestund.html#comment
bland de som frågar lottar jag även ut som får en länk.
kram!

Frida G

SV: Jo absolut har jag det :D
vad gör du nu? :)

CASSANDRA

SV: Tack detsamma!

FlizanLizan

sv: hehe aa, jaha okej :)

It's just moi!

yeah!

sandra

sv: han spelar i UBC90 :P

Elin

Ja verkligen, några planer?

Pia - Smilinggirls!

sv: För tillfället bor jag hos Lisas släktingar tillsammans med henne! :)

Elin

Inget planerat mer än gäster på lördag. Haft en bra dag?

Amanda

Jättefin blogg!
Kan du göra en bloggdesin till mig?:-)

MADDISENJ

jag ska ta en dusch och sen mysa i soffan :D

sofia

okejj, dee är juu sååå braa :D <3

johanna <3 ♫♪

Bra låtar, btw har tänk på en sak vrf heter alla dina inläggs rubriker: By Amanda

Amanda

Sv;
Okej,men vet du om den som gjorde den gör gratis bloggdesigner?

SV; Jaop :)
nu har du för&efter bilderna uppe :) <3

Amanda

Sv;
Okej tack;-)
Vad görs det?

sofia

jaa :D <3

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Tusen tack! Dock är det fejk tatuering ;)

SV: men tack sötfia! :'D <3

Amanda

Sv:
Vad gör du?❤

sv; hehe :D <3

sv: haha ja det är det! :D <3

tusse

Var gärna med i dagens blogg hos mig :)

sv; haha jo :) <3

Amanda

Sv:
Ser halvt på CSI Miami och bloggar:-)
Ser du på datan eller på tv;n? Om på datan vilket program använder du?
Kram❤

Amanda

Sv;
Bra tips:-)
Jag ska testa den sidan,men annars brukar jag använda letmewatchthis.ch för filmer och tv links.eu/watchseries.eu för serier. Vilken säsong är du på?:-) Kram❤

Amanda

Sv;
Jag är på säsong 3 men jag brukar aldrig se hela avsnitt utan jag spolar till dem bra sakerna:p Ha en trevlig PLL stund:-)
Godnatt❤

Amanda

Sv;
Haha ah jag vet inte... Jag kollar på sammanfattningen och om det är händelser i den jag tycker är intressanta så spolar jag över allt annat hehe... Sov gott❤

CASSANDRA

sv; tack söt :)
sov så gott :D

J E N N I F E R F O T O

Skönt att höra :)

J E N N I F E R F O T O

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt! har bakat lite bara :) vad har du gjort idag då?

Malin Maria Johansson

*svar:* tycker fan synd om dom som är döva som inte får uppleva musik alls :(

ingalinn

Sv: Ja, men typ!:)

ingalinn

Sv: Laggar blogg.se för dig?

Malin Maria Johansson

*svar:* Jag skulle säga att jag skulle hellre vilja vara döv än blind, teckenspråk är ganska häftigt och då kan jag ju iaf se, för jag skulle nog inte sakna musik ifall jag föddes döv :) Du då? :)

Hihi tack :D

Malin Maria Johansson

*svar:* Jo, håller med dig, men man skulle vänja sig vid att inte se som född blind och samma om man skulle bli född döv, man skulle vänja sig vid att inte höra :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Man skulle nog vara tvungen och vänja sig, men man skulle nog må dåligt över det i resten av livet :/ Men men, såna dåliga tankar ska inte tänkas ^^

Isabella

Musik är BÄST!
Följ mitt liv i London, kram!

Malin Maria Johansson

*svar:* Haha ja, men du fortsatte ^^

Ina♥

Verkligen :D<3

Anna med A

älskar den andra låten!

Malin Maria Johansson

*svar:* Jo, det kan jag hålla med om :D
Ska vi följas på bloglovin? :)

ANGELICA.BLOGG.SE

Jag är så himla dålig på att lyssna på musik :O

Monia - mamma till Tuvalie

en dag kvar innan tävlingen om presentkort hos OnlineDesign avslutas! Kika in och var med, det enda du behöver göra för vinstchans är att berätta vad du skulle köpa =) TVÅ vinnare kommer dras.

Här hittar du tävlingen: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html

Anonym

Okej :)

Anonym

absolut själv då?:)

Malin Maria Johansson

*svar:* Najs :D Jag blev nummer 268, du då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Nu är jag hemma efter en fantastiskt resa, hoppas du haft en bra start på min favorit månad! :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Najs :)
Ska vi följas på instagram också, om du har det? :)

Malin Maria Johansson

*svar:* Jag följer dig nu, följ mig, jag heter *majjins* där :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: skönt att vara hemma igen! :) Min resa har vart helt underbart, hur har du haft det här hemma?

J E N N I F E R F O T O

Aha okej det låter ju härligt!
Vad ska du hitta på idag då? :)

Cajsa

hejsan sötnos! Det blev så mycket för mig igår att jag hann aldrig gå in och kolla mina kommentarer eller läsa nån blogg.. allt bra?

sv. jag bor i södertälje just nu hos min moster.

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

Vad vore livet utan musik?;)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: