Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Just som vi nyktrat till är Phil, Stu, Alan och Doug tillbaka. Denna gång är det Stu som är i giftastagen och bröllopet går av stapeln i allas vårt Thailand. Stu tar inga risker utan satsar istället på en svensexa på en trygg, nedtonad bröllopsbrunch. Men han borde veta vid det här laget att ingenting någonsin går som planerat och om Vegas var galet finns det bara en sak att vara säker på; Bangkok är värre...
 
Tryck här för att se trailern.
 
Första filmen av Hangover var ju så sjukt rolig, och det är verkligen den här också. Alan är ju så söt, jobbig och skön. Allt på samma gång typ, haha. Det är så kul att se hur de vaknar upp och inte minns någonting. Jag tycker dock att alla killarna borde ha varit med i Bangkok, även han som var kvar på hotellet. Filmen är verkligen sevärd så ni måste se den, söt apa också! :D

Bild lånad från google
FlizanLizan

sv: inge speciellt har precis duschat sj? :P

elin stridh

hahaha ja :D

sofia

haha nee, har skit mkt, har flera prov som man oxå måste plugga till :D <3

Anna med A

Tv :)

madde!

sv: okej vad roligt! jag har gått i skolan sen öppnade jag presenter och åt tårta för jag fyllde år igår:)

elin stridh

ibland haha :D

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

jätte fin blogg:)
allt bra med dig?:D

Emmy

sv: okej :)

sofia

jaa :) <3

Fannie

Hihi :D

elin stridh

beror på om dom lata som delar reklamen här orkar lägga i dne i lådan :P

felicia - fotokobran

nu kan du delta om du vill! :)

- caroline

sv; jodå min var helt okej :) <3

SOFIA

Bloglovinbyte? :)
KRAM

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Ja om jag hade hittade en bra sida med designhjälp hade de gått lättare! :-P

Ping Lowhngren

HAHAH OMG DEN FILMEN ASSÅ :'D

SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll! :D

Kika gärna in min blogg, är en av nattstads största bloggar! ;D

★ Ida

sv: tack snälla vad glad jag blir :)

Lilly (Sandra)

Ok!
Den där filmen är sååå bra :)

Allt bra ?
Kram

madde!

sv: aw tack så mycket!:)

Enya♥

Sv; tss okej :) åh den ska jag se! :D

Jenny

Klassiker, älskar den filmen!

KassandraPalma

Åh, måste se den filmen ! har bara sett första :)

Med mig är det bra, tack desamma (:

issa - rappare & låtskrivare

haha den är så bra:D

LINNEA

vet du någon bra sida man kan kolla/ladda ner filmer?<3

Amanda

Älskar dom filmerna :D

M O A

Hej! Vad fin blogg du har, vill du göra ett bloglovinbyte? :D KRAM

Carolina

Den filmen är bra :D jag kollar teve, vad gör du? :)<3

Eleni

Jag gillade faktiskt båda två. I tvåan hade dem tänkt till en extra gång och överraskade mig faktiskt. Du vet säkert vad jag menar :)

Elin och Jennifer

Var gärna med i våran veckansblogg tävling, och ta del av våra läsare :D : http://jelin.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html

Ha en fin torsdag!

Carolina

Kul ;) vad för lektion?? ;)<3

felica

jätte fin blogg! :)

M O A

SV: Blev nr 277, dudå?

Lillablå♥

Kul :)<3

Inga-Linn

Vad roligt med film tips!:)

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

elin stridh

hehe :)

felicia - fotokobran

sv; nehe, ut och fota då, haha ! ;D

LINNEA

sv; åh tack :D <3

iris

sv: Haha, jag fattade aldrig att det var en sån dag då! :)

arizona

Fin blogg :)

Liene

Haha, Hangover är kul.

Alma

Fin blogg^^. Just nu har jag en tävling på min blogg eller "veckans blogg". Så glöm inte att anmäla dig. Så kanske just du blir länkad och får ett helt eget inlägg för inför alla mina läsare!
//Alma^^

Elin

Plugga, allt bra?

madde!

sv: vad händer ikväll då?:)

Enya♥

Sv; visst!

Yvonne

Håller med om att den filmen verkligen är bra! Skulle inte skada om en tredje film skulle komma ut! :D

sv: jo precis :)

Lotta

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) Vad har du hittat på än så länge idag då?? =)

tereseflinth - fotoblogg

sv; Jo bara väldans trött..

tack!

moufieeh

sv; hihi ja det var det :) allt bra?
kram

sofia

nje inte så mkt, läser bloggar, dusj? :D <3

♫♪ sandra T

den är så rolig!

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

hahah den är så bra :D

Lina

sv; ja jag älskar apelsin! :)

MADDISENJ

den där är så skön!

Becka [fotoblogg]

Håller helt med dig! Men som sagt, var väldigt lik 1:an. Men det gjorde nog inte så mycket. Den störta skillnaden var nog att denna var väldigt mycket råare än den första. Men jättebra är den! :)

Sophie' ♥

- tack sötnos! <3

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

sv- bra de:D jo de rullar vell på:)
händer det nått kul i helgen då?:D kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

sofia

okejj :) <3

Ping Lowhngren

hahaha jaa :DD

It's just moi!

själv tyckte jag inte att den var så bra!

Emmy

sv: ja :)

sv; inte mycket, vad gör du då? <3

Sophie' ♥

Vad gör du? <3

sofia

tack :) <3

Sophie' ♥

- okej samma <3

sofia

aa :) <3

- caroline

sv, haha okej :) jag tycker också svarta är snyggast! <3

Enya♥

Sv; eller hur! :D

sofia

kollar på tv och chillar, dusj? :) <3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Ush :( Det är jobbigt att vara det.. :(

Emmy

sv: tack du är oxå fin gumman<3

felicia - fotokobran

sv; nehe, haha..

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

SV- Låter kul de:D
Imon ska jag jobba,sen ppå lördag så ska jag faktiskt träffa mitt ex.. inte träffat sen han dumpade mig på sms för 1månad sen, efter vi hade vart tillsammans i 14månader så de ska bli kul ;)

sv; oki! snackar i tele <3

Ida

Sv: hihi :D

Madeleine - I always do it my way!♥

Haha åh jag älskar dom filmerna! :D

Felicia

den filmen är grymt bra! :)

Mikxki

Den är så sjukt bra :D

Angelina

HAHA den filmen är bra!! ;D

Rebecca

hehe dom filmerna är bra ^^

snyggounik - you can make it! =)

haha omg! Jag älskar verkligen ettan så denna vill jag se! :D

Vill se den :D

♀ THE REVOLT ♀

Aldrig hört talas om den filmen :o

Nu gick jag in på gamla inlägg för att hitta ngt att kommentera :) bättre än mina lalala-kommentarer? xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: