by amanda

| Vardag
Igår kom vi ut till landet runt 8, då blev det middag hos farfar och Carin. Idag jobbade jag i lite mer än 4 timmar och sedan hämtade farmor mig. Vi åt entrecote och potatisgratäng till middag och nu sitter vi och kollar på tv. Imorgon jobbar jag mellan 9-15. Skönt med lite pengar. Sen åker vi hem till stan igen. Puss&Kram
Anna med A

varsågod:)

BATT

ja verkligen!!

sofia

jaadåå :D <3

Emelie [Fyra tjejer en blogg] ♥

fina bilder i headern:D

ronja

Snyggt linne!

fina du!!

sv: haha nej :D <3

tovenorin

Otroligt fin blogg du har, om du har lust kan du gärna komma in till mig och kanske till och med kommentera något, kram Tove

Cajsa Lindahl

ja, nollning var ju brutalt förr men idag är det oftast snälla saker som görs, som denna gång... :) Det va bara roliga saker vi fick göra, inget typ "spring ut naken över stan" eller liknande..

Cajsa Lindahl

nej fan heller! :O jag tycker det är mobbing!

sv: inte om man jämför med dig! <3

sv: aldrig i livet! ;o <3

Carolina - Beridare på stall Assla

snyggt linne!

sv: nejnejnej! :) <3

Mathilda

sv; Jo, helt okej faktiskt :)

SV: ne :'D <3

Anna med A

älskar låtarna:)

elin stridh

Kikar in och önskar dig godnatt för nu ska jag sova i alla fall :)

- elin

sv: Borde du verkligen! Spec eftersom du fått en bok med massa recept :) Men jag brukar göra om dom lite så det blir lite personligare och oftast godare ;)

♫♪ sandra T

fina du!

Anonym

Allt bra? :)

Matilda Johansson

Svar: Ja, varsågod! :D

Caroline ♥

söt!

sv; taack :) haft en bra lördag?

Cajsa Lindahl

för att det är sjukt taskiga saker och gör man dem inte får man bära på den skammen hela året! (om det nu är via en skola).

Ina♥

ja det är gott :) men jag åt knappt något ^^<3

therese

Hej, nu har jag utset dom tre vinnarna i dagens blogg, gå in och kolla om det blev just du!

Kram /therese

jos

Mys!

madde

fiin ! =)=) <3

eallo - mode, träning&hälsa

hehe yes! :) hänt något skoj under veckan då? :P

Linnea Andersson

- vad jobbar du med?:)

Emma Härnqvist

MM så gott :)

Frida G

SV: hehe japp :)
vad gör du? :D

Michelle W - Y O L O ♥

Varsågod ! ♥

Felicia&Hanna♔

fiin bild :D allt bra med dej?

FlizanLizan

sv: spelade bara en bra serie hehe :P
allt bra med dig idag då? :D

Agnes

sv: jo men jag har lite bloggtorka just nu, så vet inte vad jag ska skriva om ;)

Ellen

Fint linne!
sv: Ja, kladdkaka är alldeles för gott.. ;)

johanna <3 ♫♪

sv, hehe aa.

Fin du är!

sofia

tack :D <3

P

Det är bara toppen, är bara förkyld inte så rätt kul faktiskt :/

Fannie

Ja faktiskt! :)

Linnea Andersson

- jaha vad kul! :)

Åh, mums vad gott :D

Fannie

Hehe tack! :D

eallo - mode, träning&hälsa

Oki :) jag har hållt tummarna för att jag får lovjobbet/extrajobbet eller vad man ska kalla det på fiket i tranemo och idag har jag vart i stan på KICK OFF inför gymnastiken :)

Jenny

sv; de har du rätt i! (:
Kram!

josefine

okej, svarar på kommentarer :)
Haft en bra helg ?

du är så himla fin :D

älskar ditt linne :D

SVAR: tusen tack :D

SVAR: Hihi yes, älskar shopping :D

sv: allt bra med dig? :)

Ina♥

Tack ska du ha :D<3

sv: tack snälla! :) <3

SV; hihi <3

SVAR: förstår det ;)

Fannie

hehe :)

Carro - http://four.blogg.se/

vart kommer ditt linne ifrån? sjukt fint! :)

Fannie

Har vart ute och gått, slappat, packat och lite så bara. sj? :D

sv: skola& skolfotografering.. själv? :) <3

Fotograf Malin Sundin

Snyggt linne :)

ingalinn

Sv: Jaha, okej!:)

ingalinn

Sv: Åh, tack!:)

tarden

sv; Gört :) Men ta ett rätt enkelt första gången :)

hih tackar!

tarden

sv; De är bara läsa i genom receptet så ser du själv vad som verkar svårt osv :) Det som brukar vara svårt är själva frostingen eftersom muffinsen är en helt vanlig muffin :)

Anna med A

där ser man:)

kaffehörnan

Vad snyggt du passar i grönt

Eriica

Jätte fin bild! :)

Anna

snyggt linne <3

sarah

Fin topp :)!

Melisa

Jätte gullig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: