by amanda

| Porträtt


Igår efter skolan så åkte jag till min frisör för att klippa mig. Mamma hämtade mig när jag var klar och vi åkte hem, fixade lite grejer, åt middag och kollade sedan på X-factor. Idag har det varit en seg dag, gick till 4 så åkte hem direkt efteråt. Det var meningen att jag skulle plugga matte men när jag kollade på talen vi skulle räkna så insåg jag att jag redan har gjort de, skönt! Nu ska jag kolla på Pretty Little Liars, imorgon är det studiedag! Puss&Kram
CASSANDRA

sv; rudbeck, du?:)

- Tack! :D Märkte att du ändrat i din blogg okcså, snyggt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hihi, det var så lite så:)
kram

Nathalie Nyrén

Härligt :) Jodå min dag var okej.

Fin du är!

DIANA ÖSTERBERG

sv; aa :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Vilken fin bild!

Nathalie Nyrén

Så lite så :D

Jag måste också boka tid hos frissan, skulle behövt klippa mig för flera veckor sedan :)

Matilda Johansson

Svar: (:

ingalinn

Sv: Ja, det var det jag menade!:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: säger bara vad jag tycker :)

Fannie

Verkligen! :D

Fannie

Tack du! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

Åh, skönt med studiedag :D

ANGELICA.BLOGG.SE

skönt att gå till frisören och få håret lite ompysslat :D

EMMAS!

fin tjej :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Jaaa! :)

Fannie

hehe, allt bra? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

skönt att du redan gjort de ni skulle göra :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Det var en klassresa och skolan betalade resan. bara för att skolan betalar resan måste vi ha en kurs när vi var iväg och våran kurs var då foto! :)

sofia

men jaa, fast nu äre över iaf :) <3

Johanna - vardag, innebandy & foto

jättefin blogg! allt bra? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: det gick superbra, de sa att allt var perfekt, inget att klaga på :D dock var det lite jobbigt när de lämnade fram lappen och det stod "660 kronor att betala", svimmade nästan. Haha jag frågade "Vaa, ska jag betala allt det där?" Men då hade man tydligen någon försäkring, så det blev BARA 360 tillslut ;)

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: ja, jag älskar film :D

Nathalie Nyrén

Ja jag håller med! Men jag jag vill inte ha kortare hår :(

Emma Nilsson

Fin Bild!

Molly Boman

sv; ledsen för HEMSKT sent svar. Men skolan har ju börjat, träning och rutiner har börjat.
Är allt bra med dig ? :D

Ina♥

Ja, filmen är bra :) <3

Melinda Nyrén

Jag kollar på One tree hill, pretty little liars, grey's anatomy och 90210!

Ha en bra kväll!

ingalinn

Sv: Jadå!:)

theahenmark

sv: Tack så mycket!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: yes :)

♫♪ sandra T

härlig färg på blusen!

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Sanna

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig.
Vad händer hos dig då? :)

Kramar.

Sara

Skönt med studiedag!

Ping Lowhngren

får mig att oxo vilja ha en panda xD

FlizanLizan

sv: visst e den :D

Julia

Hejsan :)
Ställ jätttegärna någon / några frågor i frågestunden :)

Anna med A

1 vecka :)

Anonym

fin bild :)

batoul raad

borstar ut mina dreadlocks! :/ <3

Nathalie Nyrén

Jo jag vet men det känns som att mitt hår aldrig blir längre. Klipper det alltid vid samma tidpunkt så till nästa gång har det växt lika mycket och då klipps det av igen :)

Nathalie Nyrén

Ja det är sant :) Ska nog ta och ringa frissan idag.

ALIZIA

Har frågestund på min blogg ifall du vill kika in och lämna några frågor! :)
Kram på er!

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: ja, visst är dem? :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: ja, se till att gå till tandläkaren mycket nu när det är gratis för dig ;)

ANGELICA.BLOGG.SE

Jättekul att du är med i kvällensblogg, utser en vinnare ikväll, då kommer det komma upp en ny kvällensblogg!

DU HAR VÄL KOLL PÅ ATT DU JUST NU KAN VINNA EGENDESIGNAT IPHONESKAL ELLER EGENDESIGNADE KLISTERMÄRKEN?:
http://angelica.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-egetdesignat-iphoneskal-eller-egendesignade-klistermarken.html

Nathalie Nyrén

Ja det är jag på bilderna :D

Anna med A

Tack!

Amanda

Söt!

Jazzy

Studiedagarna var de bästa dagarna då man gick i skolan.

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur blev håret?:)

Anonym

så lite så:)

Ina♥

Tackar :DDDD <3

Tack :) hoppas du oxå får en bra dag ;) <3

F E L I C I A

söt! :)

Joanna

sv: varsågod:) vad har du gjort idag då?

LindaViola - mamma till två!

sv; Det står i alla fall att det är rekomenderat att bara ta en om dagen. Vet inte vad som kan hända annars, men jag är alltid jätte nojig med sånt xD

modestilarna-egen serige

Söt bild! :)

sofia

den där kraftsamlingen xD <3

Ping Lowhngren

jaa eller pandan va ju så söt! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :)

Josefine

Okej :D Jag har en nikon, hihi:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: super kul! :)

E M M A & E M E L I E

Sv; Ja det förstår jag! :D

sofia

haha :D

sofia

tack :D <3

Caroline ♥

sv; vad bra :D jo jag med! <3

Caroline ♥

sv; ja :D hur har din dag varit då? <3

sofia

jadå :D <3

eallo

hehe okej :D

bexollila

fyfan vad läskigt ;o vet du vem mannen är?

Ping Lowhngren

thiih :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: