by amanda

| Vardag

Jag älskar dig <3
 
Efter skolan idag åkte jag och Filippa till Värmdö för att träffa Angelica. Hon var sjukt trevlig så det var kul, hoppas på att vi ses nästa vecka också! Efter det åkte jag hem för att hämta kläder och så mötte jag Cecilia och Oliver. Vi åkte till träningen som gick ganska bra idag. Kom hem, åt middag och åkte och handlade mat med mamma. Har just lagt på med Nicklas i telefon så ska kolla lite på tv idag och fortsätta chatta med mina fina vänner på facebook. Puss&Kram

- Lagt till och blev nummer 268 :]

Sök på ''Yingzieh.blogg.se'' och lägg sen till så att inte det blir fel blogg :] Kram!

- Tack :D

Ina♥

Men jaha.. xD haha jag slutar kvart i fyra då på torsdagar :/ usch vad hemskt att veta att du slutar 13.15 då xD haha! :) <3

Ina♥

Ja, det gör jag med :D riktigt älskar låten!! <3

- Vad gör du då sötnos? :)

- Okej, jag pratar telefon och svarar på massa kommentarer hihi :]

- Jadå :D Några planer för helgen? :)

- Okey vad kul! :D Jag ska vara med min pojkvän hela helgen hihi :]

LINNEANNEA

sv; hehe man får tvätta dom ;)>3

LINNEANNEA

sv; ahah jo de är klart :)
men ändå värt heheh <3

bexollila

vinnare och ny omgång av dagens blogg är uppe - blev det du ? - http://www.nattstad.se/bexollila?id=4071207

linah

din blogg är jättebra!<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; Tack, men du är snygg!

Ina♥

Jasså? :( har vi typ etik, har vi det i en timme och sen fem-10 minuters rast sen etik igen. Sen medecin-medecin och vård och omsorg- vård och omsorg :p skit irriterande xD <3

Inga-Linn

Sv; Ja, hur är det med dig då?:)

julia

den senaste som gick på tv (den i vintras) det var säsong 5, nu kommer säsong 6 som dock bara innehåller 10 avsnitt och det är dom sista sen slutar gossip girl <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Härligt!

sofia

chillar hos syrran innan skolan, dusj? :D

julia

svar: det ryktas om att det börjar den 8 oktober i USA, så den borde börja strax efter det i sverige isånafall! <3

bexollila

jag vet, jag vill så ha dem hehe !

LINNEANNEA

sv; haha oj jävlar <3

Amanda

Söt bild :D

Sarah

Va tränaru för nåt? :)

Ina♥

jaha, vi har typ 10 minuters rast på en och en halvtimmas ^^<3

LINNEANNEA

sv; vet inte vad jag skrev? :)

Ina♥

Japp :D det göre till en bra skola ;) <3

LINNEANNEA

sv; haha ja de va ju många? xd<3

Beatrice jakobsson (foto)

Fin bild :)

LINNEANNEA

sv; dom två vita och ett par förstora jeansblå heheh <3

Ina♥

Javisst :D<3

sofia

okejj härligt :D <3

sv; okej :)<3

Inga-Linn

Sv: Det är bara bra!:)

- Tack! :D

Sandra

sv: japp :) han ska spela match nu på söndag så ska åka och kolla på honom :)

-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

hejhej vill bar önska dig en trevlig helg! :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

F E L I C I A

tack :)
hoppas din kväll blir bra! :)

Emma

Tack så mycket! :)

Ping Lowhngren

oh tack så mkt! :D

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: Ja jag älskar tacos :D

Jazzy

Vad fina ni är! :)

Pebbles

Hej kolla gärna in hos mig och lämna en kommentar till vad du tycker om dagens outfit :D
Puss så länge

ANGELICA.BLOGG.SE

Kvällens blogg, vinnaren + ny omgång är uppe. Nämligen HELGENS BLOGG!

DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

BATT

hade inte du blivit ledsen om nån raka av ditt hår...Hehe, typ så känns det :/ men men..

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack så hemskt mycket!

Johanna - vardag, innebandy & foto

allt bra idag? :D

Inga-Linn

Låste min blogg för tillfället men öppnar den igen imorgon!

Molly Boman

åh fin bild!
sv; bra!
jo bra med mig å :D
Hade du en bra fredag? :)

Cajsa

hejsan sötnos! Förlåt för sent svar men jag har varit borta från bloggen en vecka. Ofrivilligt så klart men jag har inte haft tid. :(
allt bra med dig?

vi måste ses någon dag! :O

MADDISENJ

Ursäkta sent svar, har verkligen inte hunnit med alla kommentarer en period nu. Ska du göra nåt kul denna lördag?

emmi

- Tack! Min pojkvän gjorde den så kan tyvärr inte hjälpa dig :( nu har jag dock bytat upp mig till något höstigare, hehe. Kram!

Inga-Linn

Sv: Härligt!:)

finisar!!

-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

tack själv du! :D

Ina♥

Visst :D <3

Josefine

Fin bild :D
kram:D

sv; vsg! :) <3

Inga-Linn

Sv: haha, tack!:)

Molly Boman

sv; jag med :D

F E L I C I A

tack!:)
händer ikväll?

F E L I C I A

vill också festa!! :)
Jadu, hemmakväll med min pojkvän och min syster! :)

F E L I C I A

ja det hoppas jag! :)

F E L I C I A

hahah.. jag är lite speciell ;)

Ping Lowhngren

thihi!^^ Hoppas du får en fin kväll! :D

Cajsa

alltså, ni har inget tomt rum hemma hos er där jag och min katt kan få hyra in oss för en bra liten summa?

K O K O S

Söt bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: