by amanda

| Natur
Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
 
Hej kompisar! Skoldagen idag var så sjukt seg, slutade halv 4 så då åkte jag direkt hem. Väntade på pappa och när han kom så åt vi middag och åkte sedan till net on net. Lämnade tillbaka min fjärrutlösare och mitt headset. Hörlurarna gick sönder efter några veckor och började glappa, fjärrutlösaren hade för kort sladd. Så jag köpte ett par nya hörlurar och sedan åkte vi hem igen. Kollade på X-factor och nu ska jag se på ung&bortskämd. Puss&Kram
Emmy

sv: tack<3

KassandraPalma

Vaa! Vad häftigt !
Visste inte att det fanns något sånt, asså lag och det, i sverige!
Vad heter ditt lag?
Hur länge har du spelat?? :D

Mikxki

Riktigt fin bild :)

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

Alltid segt när man slutar segt :/ Har du många sena dagar?

- caroline

sv; haha ja det är sjukt kul :D <3

- caroline

sv; vad kul att du är med ! :) <3

SHF

Åh vad fin bild! Hur länge har du fotograferat? :)

KassandraPalma

Oojaa! klart jag gör det, men jag hatar bowlingskorna som man får låna.
Hur är det för dig, lånar du eller köper du dina eftersom de är ju din fritid?

- caroline

sv; haha great ;) hoppas du har haft en bra tisdag! <3

KassandraPalma

jaha okej, riktigt häftig !
Varför började du spela/köra (vad säger man?) bowling? (:

Nathalie Nyrén

Okej, skönt med så lång sovmorgon!

Jag börjar 08:30 alla dagar förutom en då jag börjar 10. Sen slutar jag runt 3 varje dag förutom två dagar, en slutar jag tidigt och den andra senare :)

Ping Lowhngren

oh tack så mkt kära du! :D

katish&saiifo

Sv: Haha tackar! Hur har du orkat blogga så länge!:o

♫♪ sandra T

fin bild!

Elvira

Vilken härlig blogg du har :D Lust att göra ett bloglovin byte? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Härlig bild :)

Ina♥

Ja, men jag har turen att jag tar bussen från gullmarsplan istället ;) <3

Amanda

Fin bild!

LINNEA

fin bild :D

isabellasphotographingi

sv: grejer inför vår utställning :D
kram

LINNEA

händer idag? :)<3

DIYS - do it yourself sweetie

vackert :D är gul din favvo?

DIYS - do it yourself sweetie

färg på ros* skulle det stå :D

Sara - Blivande tvåbarnsmamma


Vad ha du för dig idag? :D

LINNEA

sv; är hemma just nu, ska kanske kolla film, duscha oså sen :)<3

Marran

Drygt att hörlurarna gick sönder. Tycker mina går sönder jämt! Måste alltid köpa nya.

SV:
Härligt!

Marran

SV:
Ja verkligen! Hoppas de här hörlurarna håller för dig nu!

katish&saiifo

Sv: Det gör jag med! önskar jag hade kvar min gamla blogg :/ hade skrivit massor där och hade flera hundra läsare varje dag. Att kolla tillbaka och skratta åt sig själv är nog de bästa:D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack så mycket :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv. Vad händer idag då? :)

lina johansson

jätte fin blogg:)

kram

lina johansson

sv: tack så jätte mycket! Hoppas du haft en bra dag:)

kram

LINNEA

sv; fakstitk :D hihi<3

DIYS

haha... vilken favvofärg på blommor har du? :D

∞Ellen Warsén

Fin bild! :D

~ L I N N ~

Åh vilken fin bild :)

katish&saiifo

Sv: Pappa var inte så förtjust i den.. haha :(

FlizanLizan

sv: aa dom e super bra ;)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin bild vännen:)

Beatrice jakobsson (foto)

sv: Allt bra idag? :)

~ L I N N ~

Så lite så hih :)<3

LINNEA

sv; som faaan :D <3

~ L I N N ~

Sitter i skolan bara :) Själv då? <3

~ L I N N ~

Hehe okej skönt !
Jo vi slutar nästan halv 4 varje dag haha :)<3

LINNEA

sv; hihi :)
va gör du <3

DIYS

sv: åh jag vet inte riktigt heller...men gult är fint på blommor, och så älskar jag ju rosa... :D

linnhahne.blogg.se

Vård & omsorg :)<3

linnhahne.blogg.se

Ja bästa linjen hih :)

It's just moi!

så fin bild!

katish&saiifo

Sv: Invandrar pappa hehe, han tänker lite längre än andra :)

Inga-Linn

Sv: haha, okej!:))

DIYS

sv: okejs!

ska du äta till middag ikväll då? :D

Emmy

sv: hur är de med dig då? :)

LINNEA

sv; hihi samma kollar svampbob<3333

|| mannen som kan prata om hundar ||

sv: Jag har jobbat klart och kommer att ta det lugnt resten av kvällen. Gick upp 02.50 i morse, så jag är ganska sliten nu :P

Emmy

sv: jo de är bra :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är morgon för mig - jag har en annan dygnsrytm :P

sv; tack finis! <3

sofia

jadåå :D <3

LINNEA

sv; aboslut ! de är underbaraste barnprogrammet, blir inte för gammal för det hihih :D <3

issa

fiint! :)

Amanda

Kan inte annat än att säga att du har mysig blogg och har en grymt nice namn ;)

Inga-Linn

Sv: Packar ut från hajken själv?:)

KassandraPalma

vilka program är det du dras till ? :)

F E L I C I A

härlig bild! :) Tråkigt när saker går sönder så¨fort :/

Elin♥

Fin bild :D

Elvira

Sv: Följer dig nu, blev nummer 272 :D Säg gärna till när du lagt till mig :)Kram

FlizanLizan

sv: hehe yeah ;)

batoul raad

snygg bild!<3

Melisa

Heja Adam kanyama! han e så bra såg han i X-factor? <3
Btw: fin bild :*

ANGELICA.BLOGG.SE

Tråkigt att de började glappa :(

ANGELICA.BLOGG.SE

Jobbigt att sluta sådär sent :(

Hanna -FOTTO BLOGG-

gud vilken fin bild!!

EMMAS!

fin bild :)

Ellen

Fint :-D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: