by amanda

| Övrigt
Hej kompisar! Slutade kvart över 1 idag och då gick jag och Filip hem till mig. Bakade kladdkaka och pluggade psykologi. Efter det somnade vi i varsin soffa framför tv:n hehe. När pappa och Tessan kom hem åkte vi och köpte thai mat och åkte sen vidare till båten med några familjekompisar. Åt och tog sen båten till grönan. Takida spelades där ikväll så det var trevligt. Kom precis hem och kan meddela er som vet att det är så sjukt, galet kallt ute. Här kommer några bilder från kvällen. Tyvärr är de lite halv risiga :(
LindaViola - mamma till två!

sv; Ja :)

Ina♥

Visst, men jag vill att sesong 4 ska komma ut nu :D
Fina bilder ;) <3

DIYS

fin fina bilder!

ELIN CECILIA

absolut :)

Anna med A

Side igen:)

Sophie "autophoto"

Tack så mycket :D

härliga bilder!

Amanda

Jättefina bilder :)

Liborius

fina bilder:)

Riktigt fin bild på er två :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Kladdkaka är smaskens :)

Sv: Det är bra med mig :)

Ha en trevlig helg!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Vi fick kladdkaka på jobbet idag, dock missade dem grädden! :P

FlizanLizan

sv: okok, jag lyssnar på musik ;)

Jonna

allt bra idag? :)

marina

sv. Vad bra :). Jag är fortfarande sjuk.

ANGELICA.BLOGG.SE

Det var många som var där igår! Ångrar att jag inte åkte dit :O

Elinore

Sjukt bra blogg, kolla gärna in min nya blogg, har precis startat den <333

Anonym

sv. tack.

sv; tack snälla! :D

sandra

sv: jarå :) hehe.

händer ikväll?

Inga-Linn

Sv: jo:)Har har din dag varit då?

Liborius

hoppas du får en bra kväll:)

ALIZIA

Nu är frågorna från frågestunden besvarade!
Titta in och se om ni fick svar på eran fråga ;)
Kram!

Direktlänk:
http://kiinderkarlsson.blogg.se/2012/september/svar-pa-fragestunden.html#comment

linnhahne.blogg.se

Kommer nog komma fram i bloggen förr eller senare hihi! :-D
Jag vill inte berätta något förrän ALLT är klart osv, de som pågår har jag hållt borta från bloggen i flera veckor nu så de kommer nog fram snart när det är klart <3

marina

sv. Vad hittar du på då?

KassandraPalma

Gillar du Takida?
Är filip din kille?


Håller med dig, det är sjuuuuukt kallt uuttteee!!!

Emmy

Riktigt fina bilder!

Frida G

SV: tack sötis! vad gör du? :)

johanna <3 ♫♪

Låter som ni haft det kul :)

sofia

okejj, nå är i Luleå och hos kusinen och ska vara här hela helgen :D <3

Melisa

Den första bilden va jätte söt! <3

isabellasphotographingi

härliga bilder :)
kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det låter som lyx :P

Alex

nice blogg! skulle du vilja göra en s4s typ? :)

Angelina

sv: jaa! :D

It's just moi!

fina bilder :)

LindaViola - mamma till två!

Älskar bilden på båten btw :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tycker den är jätte fin :)

Ping Lowhngren

så lite så^^

Malva

- Okej. Men när du kommenterar varför länkar du inte till bloggen, varför länkar du till speciella inlägg? :)

Cajsa

men jag behöver veta nästa vecka om du kommer eller inte. :P

eemelielinneea † photo clothes everyday

fina bilder!

LindaViola - mamma till två!

sv; Varsågod :)

linnhahne.blogg.se

Hihi ja, det är jätte kul & det kommer bli så himla bra, så glad :D

- Jag tar bort de kommentarerna, blir så krångligt att hålla reda på det annars & finns ju ingen anledning till att jag ska behålla dom fast inte godkänna dom hehe :)<3

Ping Lowhngren

oh ja! fast den sluta lite taskit xD

isabellasphotographing

sv: så lite så! :)
kram

Lillablå♥

:d gillar verkligen den näst sista bilden! Ser ut som ett hjärta :)<3

linnhahne.blogg.se

Kul att du är med & tävlar om veckans blogg, lycka till! :-D

Lillablå♥

Hehe tror jag oxå :D<3

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

Malva

- Aha, varför? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Malva

- Aha, okej. Finns det någon anledning till det? :D
(Förlåt om jag frågar så mycket, bara undrar, hehe..)

Ping Lowhngren

joo fast lite jobbigt o va sjuk oxo xD

Ping Lowhngren

jaa precis :(

Lillablå♥

Det är den verkligen :D<3

sofia

joo de var dee :D <3

Malva

- Okej! :D
Men allt bra med dej då?

Ping Lowhngren

oh tack så mkt :D joo dome jätte mysiga fick dom av farmor haha^^

Lillablå♥

Me 2 :D helt underbar kärlek har dem!♥

Lillablå♥

Ja :D och mysigt att min kille ville kolla på hela :D mina killkompisar har ALDRIG velat det xD haha <3

linnhahne.blogg.se

Hih tack sweetie! :D <3

Malva

- Här är det oxå bra! :D
Ska du oxå till skolan imorgon?

Ping Lowhngren

haaa jaa :DD CC:

Ping Lowhngren

tror inte de ;/

None None

sv: Det är bra här med! Hur länge har du bloggat? :)

sofia

tack :D

None None

sv: Jag har bloggat många olika bloggar men den jag bloggar på nu har jag haft i bara några dagar :)Några tips på hur man får fler besökare nu när man precis börjat blogga? :)

~ L I N N ~

du är söt <3

None None

Sv: Tack för tipsen!

~ L I N N ~

Jo den var super :) Hur var din? <3

Ping Lowhngren

slumra gött!^^

KassandraPalma

Jag med!

Åhh, du har sån tur!! att ha en super bra killkompis!
Själv har jag många killkompisar men ingen superbra :(

Melisa

Sv: aa!!
kul att höra :D <3 <3

sofia

aarå :D <3

- caroline

sv; åh vad kul :D ja, tack! <3

- caroline

sv; det var så lite så, det förtjänade den :D grattis!

FlizanLizan

sv: ingen aning kollar på svtplay haha :P

Melisa

Sv: tack sj! <3
I KNOW RIGHT THEY ARE AWESOME <3

Lillablå♥

Hehe visst :DDD <3

fina bilder :)

~ L I N N ~

Jag har bara tagit de lugnt & umgåtts med min familj hos mamma :) Själv då?<3

Anna med A

Tack :D

LindaViola - mamma till två!

sv; min helg var bra, din då?

ALIZIA

Sv: haha ja, kan lätt leva på bara vattenmelon ;)

DIYS


sv: oekeej: D men har du något bra fototips? :D jag är helt nybörjare... kör fortfarande på auto. Hur lång tid tar det att lära sig att gå till manuell? Jag fattar liksom ingenting...

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Så bra :)

Inga-Linn

Sv: Ja, den har vart bara bra!:)

LINNEA

fina bilder " :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack :D

Malva

- Ja, fast det är inte min, hehe. Det står i inlägget ^^

Allt bra?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Händer idag? :D

Frida G

SV: Jag kollar på tv. Haft en bra dag hittills? :)

- J U L I E T T E-

fina bilder :9

I fredags så avgordes veckans blogg vinnare, men jag hann inte skicka en liten kommentar då, så här kommer den: Veckans blogg är nu avslutad, kik in och se om du vann, om inte, anmäl dig igen! :)

Mikxki

Härliga bilder :)

johanna <3 ♫♪

sv, Vad bra :)

Cajsa Lindahl

ja precis! Jag var på ljusparty själv igår också och det fanns så mycket fint att jag köpte ljus och fina ljushållare för 850 spenn!!!^^ fanns så himla mycket fint alltså.. ^^

Lilly (Sandra)

Den är så god :)

Vad skulle du vilja läsa om i min blogg?^
Kram

FANNIE

tack du :)

Liborius

god morgon! hoppas du får en bra tisdag:)

ANGELICA.BLOGG.SE

vaaart är uppdateringen? :O :D

Emmy

sv;
Ingen orsak :D Härligt att se iaf!

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Har du haft en bra dag idag?? =)

Nathalie Nyrén

Tack snälla :D

ha en bra dag <3

Melinda Nyrén

Ha en bra dag!

Ellen

Haft en bra helg? :)

Cheersisterss

joo de e super med oss :D sjäälv?<3

linnhahne.blogg.se

Veckans blogg vinnarna + ny omgång!
Delta gärna igen! :-D
-> http://linnhahne.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2-3.html#comment

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ok :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Oj, den var dyr!

Lillablå♥

Jag tänkte om du har kommit in i klassen, fått bra vänner och trivs tänkte jag på? :)

Jodå, jag har kommit in i klassen och trivs bra. Jag har tre underbara vänner jag jämnt umgås med + att jag kan vara med andra från klassen i skolan och kan prata med dem när som :) det är mysigt <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: