by amanda

| Vardag
2 bilder tagna i skolan.
 
Om jag ska vara helt ärlig så har den här dagen också varit ganska dålig. Det är så många som tror att de förstår hur jag känner om det här med skolan men egentligen är det inte någon som gör det, förutom de som är med om samma sak. Det känns som om skolan tvingar mig att ta en risk som jag inte vill ta, det känns som om de har förstört mina 3 års framtidsplaner, det känns som om min framtid är förstörd. Nu vet jag såklart att det inte är så, men det är så det känns! Det känns som om allt suger just nu, jag känner med nedstämd, på dåligt humör och ser absolut inget hopp i det här.
 
Gick till Waynes Coffee efter skolan med My, vi satt och pratade och sedan åkte jag till gymmet. Det var jätte skönt, tog ett bad när jag kom hem och sen har jag bara pluggat matte och företagsekonomi. Nu ska jag lägga mig i min säng och hoppas på att imorgon blir en bättre dag. Kramis
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ja man kan ju undra varför de inte hittar på något nytt istället haha.

Är allt bra med dig sötan?

LINNEA

hur va din dag då?<3

Melli

Är det något speciellt jobbigt som hänt? :(

Lilly (Sandra)

Vi har nyss ätit frukost och nu tänkte jag svara på lite kommentarer innan det är dags för skola :)

Hur ska du tillbringa din torsdag?
Kram

Angelina

sv: mm..

Liborius

hoppas denna dagen blir bättre!

ANGELICA.BLOGG.SE

Vad är det som har hänt? :O

Anna med A

är i skolan:)

Beatrice Jakobsson (foto)

söta ni är :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig idag? ;D

Ping Lowhngren

oho C: sj går jag i skolan på söder ^^

Melli

sv: Jaha det lät ju inte så jättebra :/

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Berätta vännen. vad är det som känns fel och sådär:(

Molly Bergström - UPPSALA

du mådde dåligt :P

It's just moi!

söta ni är!

Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: blev nummer 272! :D Skriv när du följer mig!

SV: tack sötfia! <3

moufieeh

söta! :)

sv; åh tack :D allt bra?
kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack söta du! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är verkligen illa att det ska kännas så :(

isabellasphotographing

sV: härligt jo det är okej :)
kram

Malva Nyström

Fina bilder! (:

Do you wanna know who it is???

Hoppas att morgondagen blir en bättre dag:)

NICOLE

oj lät inte bra :(
sv japp de står i inlägget ;)

Inga-Linn

Sv: Ja, det förstår jag!:)

sofia

jaa visst, keela.se, caty.nu, http://paulineart.blogg.se/, http://adaras.se/, där har du ngra :) <3 Vetu ngra intressanta bloggar :)

Nathalie Liborius

vilka snyggingar ni är:)

Emmy

sv;
Sitter alltid och gör något annat, har så lätt för det :/ Ska försöka se sen lite när jag duschat, annars får jag se reprisen på lördag!

Ronja

Svar; aha, det är nog också fint! :D

Frida G

SV: okej, roligt! :)

Ronja

Svar; ja båda gör det tycker jag! :D

Jonna

Okej :)
jag har tvättat och shoppat :)

Molly Bergström - UPPSALA

det var ju det jag sa :P

Ronja

Svar; jaha funkar den bra? :D

Molly Bergström - UPPSALA

ingen fara :P hur mår du idag?

Ronja

Svar; aha aja den grejen jag använder är skit bra iaf! :D

Molly Bergström - UPPSALA

skönt att det känns bättre :))

Molly Bergström - UPPSALA

håller tummarna hihi :D

Malva Nyström

- :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fy sjutton vad dumt. Förstår att du är arg, besviken och allt sådant där. Hoppas det löser sig till det bästa ändå<3

mooollys.blogg.se

hihi vad gör du? :)

Malva Nyström

- Nä. Det är karamellfärg, haha! :D Trodde du det var saft?

mooollys.blogg.se

med nån skoj? ;D kollar tv hehe

Malva Nyström

- Men det är det inte, hehe! :)

mooollys.blogg.se

mys :D kollar på 7an ;D

mooollys.blogg.se

hela sverige bakar :D

Malva Nyström

- Händer imoN? =)

Emmy

sv;
Förstår det, det var ett par dagar sen :) XFactor pratade vi om!

isabellasphotographing

sv: absolut :)
kram

- caroline

sv; hihi vad gör du då? :D <3

isabellasphotographing

sv: hihi åh taack sötis :)
kram

Liene

Jag förstår kanske inte men vet vilka krångel skolan kan skapa:/ Hur som helst tror jag på det här med att det finns mening med allt, och jag vet ju inte just ditt fall men jag tror det finns lösningar i allas liv.

elin stridh

ja den var grym! kan verkligen rekomendera den!

Liene

sv: Det kan jag inte säga när jag inte vet:) Lev på! Livet går ju inte under.
Kram och godnatt

erika

VAd glad jag blir :D

elin stridh

men den gjorde verkligen rent ansiktet porerna var rena som fasen inga maskar här inte tsss :D nej men skänmt o sido asbra köp!

elin stridh

hahah jaaa :D

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

Tack snälla :)

Chaterine

Hihi ja visst är det! :)

elin stridh

jorå rätt snorig haha men visst durå? :)

Chaterine

Ja, skulle inte sitta fel att äga dem! :)

Mikaela

Så fin du är!

Carolina

Jag lägger till saker ;)<3

Molly Boman

sv; tackar tacka! :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag håller verkligen tummarna för dig att allt blir bra. Skönt att du fått nytt hopp<3

Fatma

bloglovin byte? :)

Fatma

lagt till nu blev ne 271 :)

Cheersisterss

Jaha:/ de blir väl bättre sen hoppas jag<3 hoppas du inte känner så nu:/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: