by amanda

| Vardag
Igår kom Filippa till mig på kvällen, hon sov över så låg och kollade på film, pratade, drack te osv innan det var läggdags. Idag efter skolan åkte vi två till gymmet och sedan hem till henne. Fixade min nya design, vad tycks? Jag gick sedan hem och åt grillat med familjen. Duschade och nu kollar jag på Pretty little liars. 

Imorgon i skolan är det friluftsdags så ska först åka någonstans, och sedan gå något spår på 8,5 km. Ja det är nu ni ska tycka synd om mig :( Fan vad segt, hoppas på att få sluta tidigare i allafall eftersom vi slutar 4 egentligen. Puss&Kram
Ina♥

Hehe :)<3

Anna med A

det är så skönt;)

Nathalie Nyrén

Håller med texterna..

Ping Lowhngren

aw fett awesomea bilder!<33
hoppas du susar gött ikväll kram!!<3

sv: hehe :)

Becka [fotoblogg]

Så fina.
sv: Åh så glad jag blir, tack så hemskt mycket underbara du!
Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

kaffehörnan

Halloj Vad snyggt med rörlig text, är de svårt

FlizanLizan

sv: jag fick, pengar, hörlurar, body lotion och ett nytt bowlingklot :D

Anna med A

Ja!

Anonym

tack :D

sv: dricker varm choklad! durå? :') <3

elsa:D

tack dsm!:D

elin stridh

älskar såna bilder :D

sv; tråkigt! :p <3

♫♪ sandra T

ny design ser jag, fint!

elin stridh

nej ingen naing :O googla :D

elin stridh

haha nej jag vet galet :D

SANDIS - tro på dig själv.

sv: jag ska till läkare för att få reda på en viss sak (privat än så länge då jag ej vet om jag har de eller ej) men ganska allvarligt om jag skulle ha de och tanken att det är så gör mig galen. Gråter sjukt mkt varje kväll pga det. Men egentligen borde jag ta det lugnt, andas ut eftersom inget är säkert och jag ska till doktor.

lite rörig kanske men kommer komma upp på bloggen efter mitt/mina läkarbesök så fall!

Anna med A

visst är dem :)

Matilda Johansson

Svar: Tack! :D

Så fina bilder! :D

elin stridh

haha ja de gillas ju inte :D

wilma♥

fin blogg!
allt bra?
kram:)

Caroline ♥

sv; tack så mycket :D

elin stridh

nää :D

ingalinn

Sv: Fotboll. Kan du ta bor min senaste kommentar. Tror inte min kompis blir så glad..råkade skriva fel adress

elin stridh

tack love them :D

Fotograf Sandra

Jag har varit i örebro och shoppat halva dagen och nu ska jag göra iordning det sista inför skolstarten imorgon.

Vad gör du?
Kram

ingalinn

POSTAT AV: INGALINN
Sv: Skola och träning! Själv då?:)
2012-09-03 @ 22:22:20
URL: http://www.harviljamenintekraft.blogg.se

Den kommentareen

elin stridh

hihi :D

ingalinn

Sv: Tack, men det gör ingenting!:)

ingalinn

Sv: Ja, det är det!:)

Caroline ♥

sv; hihi ja :D vad gör du då?

ingalinn

Sv: Skola och match själv då?:)

Ping Lowhngren

oh tack
hade!^^
KRAM!^^

Anna med A

ingen aning:)

Ping Lowhngren

o tack så mkt btw! ^^<3

ingalinn

Sv: Jaha, vad ska du göra då?:)

Caroline ♥

sv; haha jag med :D<3

Ping Lowhngren

thihi^^, & ser att du har ändrat din blogg lite :D

ingalinn

Sv: Haha, jaha, jag skumm läste och trodde att du hade gått det ikäll!;]så kan det gå om man har för bråttom!;]

ingalinn

Sv: hah, så fel det kan bli!;]

- elin

sv; Innebandy :) hih

ebba

hej grymt fin blogg du har och allt bra? :)

Ina♥

Kanske inte :) men det är mysigt med skajp<3

elsa:D

hålller med texterna!!<3

Frida G

SV: hehe japp :)
ha en bra dag!!

Cajsa

klockrena texter! :P

Anonym

tack :)

LindaViola - mamma till två!

Sv: :)

ANGELICA.BLOGG.SE

fin ny design :D

MADDISENJ

Tack tjejen. Hur mår du idag?

Anna med A

Ja!

Nicole

Fin blogg kolla gärna in min och kommentera :) KRAM
Hur mår du? KRAM

Alice ( rizzy)

riktigt fin bild!

FlizanLizan

sv: haha aa de ska bli skoj :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Haha åh, jag har aldrig gillat frilufsdagar :P

Nathalie Nyrén

Nej det är inte så ofta som man tänker på att det finns så många andra som känner exakt samma sak, kanske borde man göra det lite oftare :)

SVAR: så lite så :D

Nathalie Nyrén

Ja verkligen :)

hanna ♡

åh, tack så mycket söta du!

känner igen mig i texterna.. <3

F O T O S B

tillbaka från en lång bloggpaus! allt bra idag? :)

- elin

sv; tack sötnos!

Elin

Allt bra?

LindaViola - mamma till två!

sv, Jag tror jag var något sånt jag med :)

johanna <3 ♫♪

vackra/fina texter :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja :)

sv; haha :) <3

Agnes

sv: aa :(

Anna | Lauana

SV; Åh, tack så mycket!:D

Agnes

sv: ja visst är det :D

sv; hahaha typ värsta som finns :') <3

wilma♥

sv: härligt!
håller på bli sjuk. men annars är det bra:)

sv; hehe :) <3

Nathalie Nyrén

Väldigt gott!

erika

vill du ha lite fler läsare? kolla gärna in min blogg och va med i veckans blogg :) ber om ursäkt om du inte vill ha sånahär kommentarer!

Anna med A

Tack!

josefine

okej, precis kollat på film :)
Haft en bra dag ?

Ping Lowhngren

super snyggt! :D stiligt! ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: