by amanda

| Natur

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D Objektiv: Sigma DG Macro 70-300mm
 
 Idag när vi slutat skolan så åkte jag direkt till gymmet. Det var super skönt, åkte hem och duschade efteråt och käkade lite. Gick sedan till centrum för att möta Jair. Vi gick runt och pratade, efter någon timme gick jag hem igen. Pluggade och nu kollar jag på gårdagens avsnitt av Ung och bortskämd. Jag hoppas ni haft en jätte bra dag, snart är det helg igen! Puss&Kram
Ping Lowhngren

oh låten <3 den va sjukt bra! ;D

tess

vilken härlig bild =)

Anna med A

Ja :)

Anna med A

Ja :)

Ping Lowhngren

slumra fint idag nu!^^

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Ja men precis. Har man inte bilen med sig över så känns det inte så meningsfullt kanske.

Enya♥

Sv; haha tack ;) fin bild!

Enya♥

Sv; allt bra då? :)

Sara - blivande tvåbarnsmamma

Hehe, ja de kan ju behövas! Men den funkar som de är nu?! Ändå menar jag?!

ELIN CECILIA

ja de va de: D

Fröken Josefine

Veckorna bara springer iväg tycker jag! Känns som det nyss var helg :P

KassandraPalma

Jaa, precis ! snart är det heeeelg
Vad ska du hitta på under helgen ?

- caroline

sv; åh tack detsamma! <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, visst är det skönt att träna :)

Lillablå♥

Indeed, jag hade ingen aning om vart jag var.. Som tur hade ju jag mitt ex där som hjälpte mig att hitta min pappa m.m :) <3

Cheersisterss

Fin bild :))

Michelle W

Japp , Händer idag ? :)

majken

OKey<3
Älskar dans, brinner för dans
hatar kemi
klottrar alltid hjärtan i min mattebok
haha, ha en bra dag!

Elin

Allt bra?

Alva

Sv; Haha :) Allt braaa? ;) KRAM!

anna

tackar :D

hur är deT?

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hehe, Men använd de då? ;P

Liene

Det är härligt att det blir helg snart igen:D Jag är ju "ledig" varje dag men det är alltid underbart när också andra får helg:D

Emma

sv: har mattelektion i 3 timmar -.-

Eleni

Vackert!

majken

Ja, haha.. :)

Enya♥

Sv; härligt! jo det är super :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Fin bild!

Liene

sv: et började med att jag blev sjukskriven men jag känner mig mer fri än förut. Äntligen är jag utanför skolsystemet... det gjorde mig inte gott. Det dödade min talang ärligt talat. Nu gör jag mycket mer än förut:D Jag går på yoga, dans, skriver låtar, sjunger, spelar gitarr och piano, bloggar, tar promenader, umgås med lite folk då och då, kollar på solnedgångar, går till havet, funderar och försöker finna tillbaka till mig själv.

Amanda

Fin bild!

MADDISENJ

Önskar dig en fortsatt fin dag :)

anna

härligt ne ja ä sjuk :/

Elin

det är bra, vad gör du?

Fredrica

ASnygg blogg!

Melinda Nyrén

Tack!
Ha en bra kväll!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack för berömmet sötnos<3

Sara ❤

Hej sötis hur har din dag varit?
Kram

linnhahne.blogg.se

Tack söta du!

felicia

hejsan! jag har gått vidare i två fototävlingar och du skulle vara guld värd om du röstar på mig! jag vill jättegärna vinna dessa!:)
den ena hävlingen finns här: http://beattriicee.blogg.se/2012/september/fototavling-dags-att-rosta.html och jag tävlar med bild nummer tre. den andra tävlingen är här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment och där tävlar jag med bild nummer 6.

jag är verkligen jättetacksam om du röstar på mig.:)

FANNIE

Okej, så skoj! :)

Inga-Linn

Sv: ja, haha!:)

moufieeh

sv; okej, jag kom nyss hem :) allt bra?
kram

Lina

sv; :D Händer i helgen?

NICOLE

SV jaha okej så kul :)
jag ska snart träna!

i i i s s a -

Hej. Fin blogg! Vill bara berätta om att jag gör gratis designer nu. Om duu skulle vilja ha en ny men inte orkar göra en! Du kan även fråga mig o saker till bloggen!, t.ex stilmallen. Ha en bra kväll! :)

Sophie' ♥

- har sett mig själv, men du är finare! <3

cheersisterss

taack :D allt bra ida?<3

ebba

önskar dig en toppen torsdagskväll :)

Anna med A

Vad gör du? :)

DIYS

bra låt, bra bild:D

Ätit någon kanelbulle idag? :) <3

Jonna

okej :)
jag har träffat en kompis och så har jag bakat :)

Moa Simborn

Fin låt och fin bild!

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Händer ikväll?

Elin♥

Sv: haha, är allt bra? :)

FlizanLizan

sv: haha aa :P

▲SandraKarlsson

svar: jao :)

fina bilder!:)

ebba

sv tack!
allt bra?

Anna med A

Jag med!

Anna med A

Ja!

Inga-Linn

Sv: Ja, själv då?:)

ebba

sv jätte bra :D

FlizanLizan

sv: jaha skoj :D

Inga-Linn

Sv: Två, själv?:)

FlizanLizan

sv: det har jag med :P

KassandraPalma

Känns som om jag redan har frågat det... haha jag ska åka iväg :)

- caroline

sv; yees är du 96a ? :)
o känner du josephine :O <3

Fatma

nej då :)

julia

bra låt :)!

bbecka

Sjukt bra låt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: