by amanda

| New in, Vardag

Jag får ju som vanligt inga bra bilder men fick med mig en tröja från Vero Moda och ett par jeans från G-star.
 
Igår så var jag ju först med Lisa och Filippa. Vi fixade oss hemma hos mig och hälsade sedan på Svante, Joel, Jacob, Mac och Philip en snabbis. Mötte My och vi åkte till donken. Åkte sen vidare till Ulriksdal där vi mötte Christian, Eddie och två andra killar. Vi drog hem till någon random de kände, men det var tråkigt så vi drog igen. Jag åkte hem och somnade tidigt.
 
Imorse gick jag upp 8, fixade mig och åkte till bowling hallen. Vi skulle spela Junior leauge, det gick helt okej för mig. Det har gått både bättre och sämre liksom. Jag och pappa åkte sedan vidare till Nacka forum. Åt lunch, kollade i butiker och tog en fika. Kom hem efter några timmar och har hjälp Therse med hennes blogg en större del av kvällen. Nu ska jag bara ta det lugnt, försöka komma i säng tidigt osv. Puss&Kram
maria

Tackar :)

Angelina

snygga byxor! :)

★ Ida

Snyggt!

Sv: varsågod! tack snälla! :')

madde!

sv: åh tack!:)

- caroline

fint!

sv; Haha ofta :D Yes det gör jag, har känt henne i många år!

madde!

sv: allt bra då?:)

sofia

tack :) <3

- caroline

sv; Tack :)
Jadå! <3

Jossan

Hej!
Kika gärna in på våran blogg och var med och tävla om en bloggdesign samt redigerade bilder! :D

http://cavallii.blogg.se/2012/september/tavling.html

Gör även blogglovin byten :)

EMMAS!

snyggt :D

- caroline

sv; Jag såg en bild på hennes instagram o hon hade taggat dig i den :) <3

FlizanLizan

sv: hehe tack :P

Fröken Josefine

Riktigt fina jeans! :)

Ja, jag gillar Solsidan skarpt :D

FlizanLizan

sv: hehe tack tack :D

- caroline

sv; Haha ja verkligen! På något sätt känner alla någon som man själv känner här i Sthlm... :o <3

moving to california

snyggt :)

Angelina

sv: så lite så :)

Elin

Tack! allt bra?

ebba

hihi :)

Olivia - drömmen mot att bli fotograf

tröjan va skit snygg :D

sv: hihi,absolut älskar att träna :D
kramis ♥

linnhahne.blogg.se

Jorå det är la okej :) Med dig då? <3

M A T I L D A ♥

sv. åh det är så underbart gott :D
KRAM

Fredrika

gillar jeansen!

Ida

Sv; varsågod! :)

Filippa - Fotoblogg

Jag är finalist i en fototävling och skulle bli otroligt glad om du röstade på mig :) Du får en länk på min blogg och om du vill kan jag följa dig på bloglovin' för besväret! Jag är nummer 5 :)
Länk: http://pontusgranlund.blogg.se/2012/october/finalister-i-foto-tavlingen.html
Kram

sofia

fina kläder :D <3

julia

fina snygga köp! puss hjärtat

ebba

önskar dig en toppen start på denna vecka :)

Anna med A

vad gör du? :)

ebba

har just nu veckans blogg , va gärna med i den ? :)

Ronja

SvaR; vad bra!
någon bra serie du kolla på? :)

Amanda

Snyggt!

Liene

sv: Tack att du tror på mig:) jag ska försöka inte släcka gnistan.
Kram

Liene

sv: Ja<3 kom alltid ihåg det.

FlizanLizan

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

ebba

sv; aa :)

ebba

kul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg :)

Cheersisterss

Åh tack detsamma! :)

Hur är det idag då? (:

Fröken Josefine

Hihi, ja :D såg du avsnittet?

~ L I N N ~ 

Skönt att höra! :-D

Inga-Linn

Så snygga kläder!:)

♫♪ sandra T

ha en fin vecka :)

Angelina

sv: jaa :)

Angelina

sv: okej vad skönt! :)

Caroline Nilsson

Hej, kika gärna in och var med i Veckans Blogg som avslutas på söndag! :)
http://iamcarro.blogg.se/2012/october/vinnare-av-helgens-blogg.html

ELIN CECILIA

älskar jeans :D

SAGA LINNES

Hejsan.
Sist du hörde från mig var precis innan sommaren, men nu är jag tillbaka!
Hoppas din dag har varit bra än så länge!
kramar :)

SAGA LINNES

Sv; Tack du! :)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Händer idag?

Ping Lowhngren

aw tack ska du ha!^^
Kram!

madde!

sv: okej, just nu är det väl inte så himla bra. men det blir nog bättre:)

Julia

Skitfin blogg! Har frågestund på min blogg och skulle bli jätteglad om du ställde en eller flera frågor! Tack :)

martina

sv; tack! :)

MADDISENJ

fina saker

Inga-Linn

Sv: Ingen fara!:)

Sophie' ♥

- okej kul :) <3

Carolina

Snyggt! :) okej ;)<3

SIGNEBIEBER

allt bra? vilken är din favorit årstid? :)

Anna med A

ska äta middag :)

Cheersisterss

De är super :) händer ikväll?<3

Mallan

Fin blogg!

~ L I N N ~ 

Tack sötnos ! :D

moufieeh ♥

snygga :D

sv; härligt, det är bra med mig :) vad gör du?
kram

Michelle W

Tack finis !

- caroline

sv; Haha ofta :D

Aili

Snyggt! :)

ANGELICA.BLOGG.SE

JAG HAR SÅDANA JEAAANS!!! ÅÅÅH, jag tror det. ser ut exakt som dem. men mina är så himla trasiga och lagade osv. nu vet jag vart jag kan köpa nya :D hihi

sofia

varse :) <3

EMMAS!

ha en bra dag :D

Anna med A

haha hade jag också i min gamla :D

Lillablå♥

Varsågod :D<3

Cheersisterss

Vd ska du göra imon då?:)

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

fint!:D

felicia - fotokobran

sv; åh, tack, blir så glad av fina kommentarer!

Max L

Du får visst bra bilder Amanda <3333

JUNITJEJ

SNygga jeans!

Ellen

Snygga jeans :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: