by amanda

| Vardag
Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade inte tid. Jag mötte Angelica i Slussen vid 4. Vi åkte till Frihamnen där vi skulle på ett event som Tampons for free hade anordnat. När vi kom dit fick vi mingla lite, lyssna på lite babbel och sedan vi fick höra på när Adara skulle ge tips om hur man fick sin blogg kändare osv. Efter det hade vi workshop som bestod av att man skulle hjälpa pronaxen att marknadsföra sin produkt bättre. Vi gick sedan vidare och satt i publiken till inspelningen av Hellenius hörna. Det var en mycket trevlig kväll så jag tackar Angelica för att du tog med mig. Jag skulle sova hemma hos Filippa med Lisa så jag kom dit någon gång mellan 22-23. Matte och Matthew var också där men de gick efter ett tag.
 
Jag slutade skolan för någon timme sedan så sitter hemma och kollar på The Vampiare Diaries. Ska runt 4 dra mig mot Gullmarsplan för att möta Cecilia och sedan åka till bowling träningen. Funderar på att sova hemma hos Filippa idag igen men vi får se om jag orkar. Puss&Kram
 
Förlåt för dåliga bilder men system kameran var hos mamma "/
linnhahne.blogg.se

Hihi ja :D Ska gå och köpa mig kyckling sen jag med, så gott.. ;)<3

Frida Grimhage

SV: tack så mycket! :)

★ Ida

sv: varsågod! :D

Michelle

Haha whaaat?! Nae, jag håller inte på och skriver till folk om att jag klär mig bra hahahah :)

FlizanLizan

sv: hehe tack :D

Louise

men lite läskigt om någon annan håller på och skriver om mig! :/

Irma och Felicia♥

sv: vad roligt!;D
Jag har inte gjort så mycket;)

linnhahne.blogg.se

Låter ju kul dedär! :-D

▲ Lina | fotoblogg ▲

Kul! :D
SV: Tusen tack!

Inga-Linn

Sv; Ja, okej!:) tycker du inte om någon sport?

Louise

Ja, det är ju mycket möjligt! :)

Michelle

Hette hon Louise? För nu vet jag vem det är iaf :)

marina

Vad gör du? :)

Lillablå♥

Jaa :D <3

Enya♥

Sv; jag med ;)

Lotta

Det ser ut som om du hade en riktigt bra dag! :)

emelie

kul att du gilla dom!

Ping Lowhngren

oht ack fina du :D

Pontus Granlund (fotoblogg)

Fin blogg!:)

Har just nu en foto-tävling på min blogg där du kan vinna 150:- på kamda.se

Skulle bli jätte glad om du ville vara med!:)

Länk till tävlingen:
pontusgranlund.blogg.se/2012/october/foto-tavling-i-samarbete-med-kamdase.html

iris

sv: mm, u dont say! :D

M A T I L D A ♥

sv. jaha va roligt :)

sofia

haha tack :D <3

LINNEA

nice att va med på inspelning :D

Melinda Nyrén

Det är hyfsat med mig!
Ha en bra kväll!

anna

tackar :D

haha är som dig ibland å inte hinner blogga, kan inte förstå hur folk me heltdisjobb hinner de :P

Enya♥

Sv, förut? :)

anna

precis, förra veckan va ja på jobbet 10 timmar tre gånger å typ 8,5 timmar två dagar å ja menar då är ju typ dagen slut då vill man ju inte blogga :P

linnhahne.blogg.se

Hih okej, va roligt! :-d

Melinda Nyrén

Har varit sjuk i tre dagar så det är därför, men det börjar bli bättre nu! Haft en bra dag?

linnhahne.blogg.se

De står också i svaren, dom står för allt <3

SAGA LINNES

Åå vad coolt!

Lillablå♥

En helt okej dag faktiskt ^^ hur har din dag varit idag?<3

emelie

tack så mycket! :)

Fannie

hihi :D

elin stridh

skulle också gått! men hade sån sjuk mensvärk, lustigt med tanke på evenemanget, rätt kul egentligen haha :D

men hoppar det var kul :)

dom behandlar folk som skit där och man får ingen hjälp överhuvudtaget enbart förnedrande :P

Ping Lowhngren

oh va trevligt de låter^^

Lillablå♥

Härligt att höra :D<3

Fannie

Ellerhur!! :D

Fannie

hehe :D

elin stridh

ja hade vart kul o ses :) man pratar ju ändå med varann varje dag liskom :)

Inga-Linn

Sv: Okej, så kan det vara!:) Vad gör du på fritiden då?:)

linnhahne.blogg.se

Asså jag får en summa varje månad, dom går ju efter en norm, så jag får inga pengar utöver det, mamma kommer inte kunna sätta in pengar på mitt konto för de blir som en inkomst och då tar dom de pengarna. Så jag får en summa som jag ska klara mig under en månad, sen vad jag handlar är upp till mig :) <3

antonya.blogg.se


fin blogg :)

Klicka länken

http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=2073946&referer=3610420&rel=lovebasket

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Hoppas din dag varit bra? :D

anna

händer till helgen då?

sofia

fina bilde du med :D <3

Irma och Felicia♥

sv: Haft en bra dag? :)

linnhahne.blogg.se

De vet jag inte än har möte imorgon :) men skulle tippa på att det är en 3500kr över efter att hyran och elen är betald hon på soc sa någonting sånt iaf, men får se vad dom säger imorgon :) <3

Irma och Felicia♥

sv: jadå ;)
kram!

elin stridh

hallunda :)

elin stridh

slutet på röda linjen söder ut :P

linnhahne.blogg.se

Tack snälla du, fast jag håller de nog för mig själv, egentligen ingen som har med de att göra..
Ja de får jag väl, fast jag måste ju tänka på att jag har de pengarna som jag får och de ska räcka i en hel månad, tar de slut så har jag inge :) <3

sofia

varse :D <3

Lillablå♥

Varit inne i stan och letat jacka på Zara med Julia :)<3

elin stridh

mot norsborg haha :(

sofia

verkligen :D <3

emelie

hur mår du? :)

linnhahne.blogg.se

Tack rara du ! :-) <3

madde!

sv: okej nice! haha är inte säker på vad vi pratade om...(a)

emelie

va bra, jo de är bra!:)

sofia

aa :D <3

madde!

sv: haha okej! haft en bra dag?:)

elin stridh

haha ja :D

Mallan

Frågestund hos mig, kika gärna in och lämna en fråga eller två i kommentarsfältet!

elin stridh

jag med :D

Michelle

Louise är tjej som var med i Sveriges bäst klädda tävlingen, så antar att hon vill se vad folk tycker haha :)

marina

sv. Okej okej. Jag ska titta på film.

snyggounik - you can make it!

HIHI okej :D

linnhahne.blogg.se

<3

sofia

jaoo :) <3

anna

härligt ne typ ullared me kompisar :)

Ping Lowhngren

hihi härligt! ;D

Cheersisterss

Haha hennes blogg brukar vi kommentera :)) HAHAHAHAHA <3 haft en bra dag då?:)

★ Ida

åh kul, fina bilder!

Sv: Tack snälla! :')

Fannie

Skola till 12 sen bara tagit det lugnt :D sj? :D

madde!

sv: okej härligt! jo rätt bra har den varit:)

Fannie

haha gött :D

ANGELICA.BLOGG.SE

Tack för en jättetrevlig kväll vännen :) Lånar bilder av dig sen, länkar till dig såklart :)

Angelina

såg intressant ut! :)

Sophie "autophoto"

Vad roligt :)

| photo |

Allt bra?:)

Ellen

Åh, vad roligt det lät och såg ut! Hade också velat vara med haha.. :)
sv: Tack så mycket! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: