by amanda

| Vardag
 
2 bilder från idag :)
 
Hej! Psykolgi provet idag gick bra tycker jag, fick sluta lite tidigare så jag och Lisa åkte till våran praktik plats. När vi var klara där åkte jag hem, pluggade lite och mötte sen Meliina inne i stan. Vi gick runt i butiker och pratade. När jag kom hem pluggade jag yttliggare och sen gick jag ut på en promenad med Svante. Länge sedan jag träffade honom så det var skönt. Nu ska jag kolla på The vampire diaries, dricka te och äta kex choklad. Puss!
Emma Härnqvist

Skönt att de gick bra :)

Inga-Linn

Sv: Haha, vad skulle du ha gjort om du vann en miljon då?:)

Liene

sv: Haha, okej. Kul vi har typ samma smak:)
Vilken är din favoritfilm då?

Ronja

Svar; jaha vad kul! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Du hade en aktiv dag igår :)

Amanda

Igår så var jag i skolan och slutade 15:20 sen så åkte jag bara hem och åt sen så åkte jag på hockey :) Så såg min dag ut :) sj? :)

Agnes Eriksson

haha ja vem vill inte? :D

LINNEA

så söta ! :)

Amanda

Roligt :)

Lilly (Sandra)

Absolut ;)
Vad ska du tillbringa din torsdag med?
Kram

LINNEA

sv; tack :) du är ! <3

linnhahne.blogg.se

Ja usch, jag hatar att plugga :( tur är väl de att vi nästan aldrig har plugg, aldrig läxor hehe :') *pepparpeppar*<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hej vännen!
Nu är jag tillbaka efter ett lite uppehåll. Hoppas du har haft det bra under tiden.
Kramar

Nathalie Nyrén

Ja men precis :D

Ha en fortsatt bra dag!

♫♪ sandra T

ha en fin dag :)

linah

älskar ditt hår!

F E L I C I A

F R Å G E S T U N D P Å M I N B L O G G
skulle varit snällt om du ställde några frågor om precis allt.
är 100% ärlig tills lördag, ha de bäst!

(här är en länk till sidan..)
http://feeilla.blogg.se/2012/october/fragestund-2510-2012.html#comment

M A T I L D A

sv. haha vet inte, när jag var liten så slog jag nog i mig i något så det lät jättehögt, men jag vet ju inte jag halvsov ju ;)

Agnes Eriksson

åh tack sötis :D

Enya♥

Sv; haha :)

Agnes Eriksson

fina bilder :D

Enya♥

Sv, jag vet! (A)

fina bilder!

moa

fråga gärna en fråga i min frågestund! :)

http://moajoensson.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

Anna med A

raderade min IG och gjorde en ny haha.

Lotta

Sv: När jag gick hette det ju Samhäll/Ekonomi, och det läste jag :) Hade nog inte lika mycket renodlade ekonomiämnen för vi läste ju ganska mycket samhällskunskap också :) sen läste jag min matte med natur, så jag läste till Matte D faktiskt =) Kram

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, visst är den söt! :)

Sophie "autophoto"

Tack så mycket :D

hektisk dag :)

elle

Önskar dej en fin kväll :D!

elle

Palner inför lovet? ;D

anna

tackar :D!

åh härliga bilder :D

elle

Så trevligt! Blir en massa event och fester, sen får vi se :D

| photo |

Sv; Nej jag vet... dock vet jag inte varför:S

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: bra :)

madde!

sv: okej skönt! ja det har jag:)

Sanna

Vampire diaries är så bra! Vilken säsong är du på? :)

sötfia! <3

SV; vsg :D <3

Cheersisterss

Vad har du för planer inför helgen då?:)

marina

sv. Tack :)

Cheersisterss

Kanske sova över med nån i laget:) går du sista året?

sofia

yes :D <3

SV; visst är dom :') <3

Michelle W

Ny start på bloggen ! Om du gillar foto , kläder , modekollage , Fashion , tips , photoshop och mycket mer ska du läsa min blogg !

Erika

Ställ gärna en fråga i min frågestund :) Den som ställer den bästa frågan vinner en länkning!
Kram.

sandra

sv: hihi ^^

vad gör du?

LindaViola - mamma till två!

Sv; tack :). De var jätte sköns med :)

Inga-Linn

Sv: ja, samma! Vars skulle du ha åkt?:)

linnhahne.blogg.se

Går vård och omsorg :)

linnhahne.blogg.se

Ja hur bra som helst :-)

sv; haha :') <3

sofia

tack :) <3

sandra

sv: okej, jag sitter och snackar med min inneboende :)

Inga-Linn

Sv: Över allt tpy!;]

sv; jo min dag har varit bra, din då? <3

Inga-Linn

Sv: Jag skulle nog också resa!:)

sv; kul :)<3

sofia

vad ska du göra under höstlovet då? :D <3

Cheersisterss

Vad stör kf gymnasiet för?:)

elle

Ja har haft helt ok, fast lite drygt! hah , själv? :)

Julia

Fin blogg!
Några kul planer för lovet?:)

Cheersisterss

Spännande :) blir de nå bowling i helgen?:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, jag gillar den :)

Julia

Kul! Jo typ samma här, ska ner till Malmö med pojkvännen oxå:)

madde!

sv: japp! hoppas du haft en bra dag:)

julia

Jaadå, det ska det bli oxå.
Jag bor i Linköping, dudå?:)

sv; ska lägga mig i sängen nu. durå? :) <3

Inga-Linn

Sv: Ja, men precis!:)

★ Ida

Sv: Ja verkligen! (:

FlizanLizan

sv: tack detsamma :D

Julia

Jaha! Jag är rätt ofta i Sthlm, har kusiner där och min bästa vän har lägenhet där :)
Haha nejnej han bor i skänninge han, ca 90 min ifrån mig med buss och tåg;)
Vi ska hälsa på hans syster som bor där:)

Cheersisterss

Först vanlig träningen på söndag 2 timmar:) sen på tisdag blir de koreografi träning 4 timmar:) as najs :D va händer mera ?:)

Linnea

Önskar dig en fin kväll. Kram!

Ronja

Svar; hihi tackar! :D

emilia

sötnowsar ! :)

Inga-Linn

Sv: Jotack, det är bra. Lite trött bara! Själv då?:)

Ellen

Fina! Låter som en bra dag :)

KARIN

Sööta bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: