People who create their own drama, deserve their own karma

| Vardag
 
 
När jag är ledsen - tycker jag synd om mig själv
När jag är glad - märks det
Jag mår bäst när - jag har mina vänner omkring mig
Jag mår dåligt när - min choklad tar slut
Jag tycker om - citat
Jag älskar - min mobil, dator och kamera
Jag hatar - vinter och kyla
Den bästa känslan - är att vara lycklig
Jag skrattar - pågrund av mina vänner
Jag hoppas - vi slipper snön i vinter
Jag vill - resa jorden runt
Jag önskar - att jag hade en egen lägenhet
Jag är rädd för - döden
Jag har aldrig - känt att mitt liv suger
Idag - har jag varit arg
Mina närmaste vänner är - guldvärda
Min pojkvän - existerar inte 
Min dröm - är att få högsta betyg i flera ämnen
När jag har tråkigt - äter jag 
Jag inspireras av - Kenza
Jag avskyr när - folk bestämmer över mig
Jag tror på - karma
Min kamera - är gammal 
När jag blir stor - vill jag bli rik 
I julklapp vill jag ha - en utomlandsresa
Innan jag somnar - spelar jag mobil spel
Instagram är - beroendeframkallande 
Mitt hår är - slitet och orange/rött
Ellinore Lundin

Tack så mycket! Mycket härliga bilder :)

Felicia♥

vad gör du,sötis? :D

Angelina

sv: det blev lite annat än vad jag hade planerat men det blev en bra dag ändå! :) har firat min sambos farmor och tränat :)

Jonna

okej :) jag får också ta och se den snart!!

Felicia♥

sv: jag kollar på film och pluggar till spanska och so förhör imorgon, jobbigt :(

ida

sv: Tack så mycket :) löste det sig med det jag sa om headern?

Lillablå♥

Jobbigt läge :(<3

Cajsa

jag kommer att åka upp till Sundsvall i helgen för att jobba som domare på en konståknings-tävling och därför vet jag inte hur mycket jag kommer hinna med bloggen. Men kommer att uppdatera twitter en del då jag trivs sjukt bra med deras app. ;-) Följ mig gärna sötnos! :D Följer kanske tillbaka också. ;-) detta såklart bara om du har twitter och om du vill ha lite annan update än den på bloggen också. ;-) har för mig dock att du inte har twitter? xD

sv: bara bra, din då? :) <3

Cajsa

jajamänsan. ;-) cjssong heter jag där med. :P
alla nätverk man kan hitta mig på finns i menyn till höger under min beskrivning om du har mer som jag har.. ;-)

sv; härligt! <3

Angelina

sv: jadå :) vad har du gjort då? :)

ida

Sv: vad synd! :/

ida

Sv: Tack så jättemycket! :D

Cajsa

nice! Jag ska kolla in dig med.. ;-) Du kommer ju upp där om du börjar följa så då kan jag kolla din. ;-)

ida

Sv: :)!

Angelina

sv: okej :)

tereseflinth

sv; Åh tack så mycket!

Cajsa

ska du göra i helgen då? :)

cajsa och beda

Lust med länkbyte?:)

cajsa och beda

visst! Lördag kl 12:00?

Cajsa

ok, det låter härligt ju! :D

M A T I L D A ♥

vilken rolig lista ! :)

cajsa och beda

bra! då gör jag ett tidsinställt nu! lördag lö 12;)

Ellinore Lundin

Är allt bra med dig annars då :)?

cajsa och beda

kl 12;) En bild på headern + en bildlänk + en direkt änk under kör vi på eller?:))

cajsa och beda

det blir toppen:) Kul!:D

Ellinore Lundin

Skönt och höra :) Jo,det är bara bra här :)

Cajsa

jag ska ta och sova nu men vi höres i morgon kanske! :D Kramis!

Ellinore Lundin

Inte alls mycket,inga alls faktiskt. Själv då :)?

danten89

Okey :)
Allt bra.
Görs?

Ella Stork

vore jättesnällt om du kollade på min cover och kommenterade vad du tycker! kram på dig :)

danten89

Jag kollar på debatt =)

- Caroline

sv; ja :D
härligt, jo min med!

elin stridh

lycka till :D härliga bilder :d

M A T I L D A ♥

sv. varsågod ! :)
KRAM

elin stridh

nemas :D

- Caroline

sv; Ja verkligen :D Helt kär! <3

danten89

Debatt? ;)

Ellinore Lundin

Det låter som alla tiders :)

M A T I L D A ♥

sv. i helgen ska jag umgås med min pojkvän och plugga en hel del, ska även kanske kolla på bio med mamma :) du då? :)
KRAM

Ping Lowhngren

så sant med titeln på inlägget! ju!^^

Max Larsson

Jag skulle kunna säga det varje dag. Du är den vackraste som jag nånsin sett på jorden. Utan dig skulle mitt liv inte vara värt något. Du gör mig glad och ser ljus i livet för jag vet att jag alltid har dig vid min sida. Du är värd mer än allt annat i universum jag vill aldrig förlora dig. Du är alldeles för viktig. Jag kan inte förstå var jag haft dig innan <3<3<3
Du är det bästa personen jag mött <3 :-*

Ella Stork

sv: tack så mycket finis! allt bra med dig? kram!

KassandraPalma

fina bilder!!
jag får väl hoppas att din choklad aldrig tar slut ;)
är också rädd för döden

Lillablå♥

Tack :)<3

anna

tackar :D

åh ja tycker de ä roligt å läsa sådan fakta om folk :P

Evelina

Slipper snön?! :o Snön är ju det enda som är bra med vintern!

marina

Allt bra med dig? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul inlägg! Åh jag vill också ha en utomlandsresa i julklapp haha

Inga-Linn

Sv: FÖrlåt för segt svar. Jag läser friskvård!:) Vad läser du?:)

tereseflinth

sv; Tack!

tereseflinth

Hur äre?

p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Sv;
Såklart jag ska,
TACK!!

:]

Amalia

Haft en bra dag?
Lust att läsa om en småttgalen tjej med en förkärlek för träning och mode?
Kika då in min blogg!
kram

Lotta

Sv: jaa, det kan man ju aldrig få för mycket av :)

en utomlandsresa skulle jag också vilja ha i julklapp, eller en resa över huvudtaget.. skulle va så skönt att bara få komma bort ett tag :D

Peppbloggen

tack så mycket!! :)
fin blogg! :D

Anonym

sv: jaha:) kolar du på x-factor?

Nathalie :)

Sv: nehe okej :) jag brukar lyssna på Rix fm :)

sv; kommer inte ihåg vad vi skrev om :p <3

sandra

fina bilder :)

Emelie - Emelies Christmas

Härligt inlägg :)

ida

Sv: Tack sötnos! :D

Mathilde

Många härliga bilder. =D

Felicia

sv: tack :D

ladies.webblogg.se

Ja visst var dom! :) Skor får man inte nog av, haha! Förresten, är du sugen på ett länkbyte? :)

emelie

kul att du gillar dom :)

fotoquie.blogg.se

Kul! :)

EMMAS!

fina bilder:D

Kashaya

Intressant lista.=) En utlandsresa vore inte en helt fel julklapp.

ANGELICA - tävla hos mig!

åh, gillar klänningen längst ner :D

Inga-Linn

Åh, vad kul med en sån. men lär "känna" bloggaren mer!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: