by amanda

| Vardag
Varför bloggade jag aldrig igår? Jo det ska jag berätta.. När jag slutat jobba så mötte jag My och vi åkte hem till mig. Kollade lite på tv och åt middag, sedan drog vi oss till Sickla köpkvarter. Vi skulle gå på twinight och se på förhandsvisningen av Breaking Dawn part 2. Vi såg först på part 1 och sedan part 2, jag kom inte hem fören halv 3 inatt och då var det inte riktigt läge för att sätta mig framför datorn och blogga ;) Haha det var i allafall en awesome kväll och jag älskade filmen. Jag ska skriva om den senare. Puss&Kram
♫♪ sandra T

stalka kändisar vettu ;)

CASSANDRA

sv; tack snälla du :D
ha en bra kväll!

CASSANDRA

sv; tack tack :D

hanna & vanessa^^

vad bra, allt bra? :)

Felicia

åh, var filmen bra? :)

ladies.webblogg.se

Jaa men precis! :) Vad har du gjort i veckan då? :)

Hanna

vad mysigt! :) jättefin blogg, kram

Cissi

- Haha men vad bra ;D Var Twilight bra? haha skulle egentligen också gå men det blev inte så

ida

sv: jaaaha, men då får du minska headern i det programmet som du gjorde den i :)

sofia

jaa me! :) <3

jenniferbenholm.blogg.se

Ja visst är dom! Har dock lite svårt att välja vilken jag ska satsa på :)

LINNEA

sv, ja skit snyyyyggg !!!!

Kashaya

Låter som en trevlig kväll.=)

Sv. Har varit i Berlin två gånger hittills.

Lina

jätte fin blogg tjejen! :)
KRAM

Angelina

sv: aha okej :)

Inga-Linn

Nej, det är inte alls roligt! tycker int om å prata inför folk!:( Ska prata om the hunger games!:)

Mmiss

Svar: Haha jag med, instagram är bäst! ^^

Jonna

den va säkert bra va? :)

Mmiss

Svar: Nja.... inte jag i alla fall vaknade på helt fel sida... xd SJälv då? :))

anna

ne nu har huvudvärken lättat men får inte göra några stora nackrörelser :)

CASSANDRA

sv; hihi tack söt :)

anna

haha ska försöka förklara det började förr förra söndagen å då hade ja riktigt ont i huvudet å smärtan blev bara värre å värre. fick åka in me ambulans till KSS men dom visste inte va de var. Jag kunde inte jobba sen för jag fick så ont i huvudet å mådde illa osv så fick söka massa gånger för det till slut fick dom reda på att de var spänningshuvudvärk å då är nacken alltid spänd å de ska den inte va å ja då får man ont och ja nu går jag på tabletter men nu känner ja mig ju bättre iaf hoppas de var lite svar på din fråga :)

Mmiss

Svar: Var nog rätt stressad på morgonen, sen hoppade min cykel kedja på väg till skolan.... och så hade vi spanska prov så ja...^^

H A N N A ♥

sv: Yes!
Tack så mycket fina du! :D

Mmiss

Svar: hehe aa!

SSOFIAS

Ååh den var så bra!

H A N N A ♥

sv: hehe!
Btw, var ni på Breaking Dawn premiären? :)

Angelina

sv: jodå den har varit bra fastän jag mest bara har vilat :)

Felicia♥

sv: det är bra med mig :)

H A N N A ♥

sv: Jaha, var den bra? :D

Angelina

sv: ja :)

H A N N A ♥

sv: Så bra! Ska med gå på den någon gång! :D

Lillablå♥

Kom nyss hem och pratar med min kille. Jag såg oxå breaking dawn idag :)

Inga-Linn

Sv: jag går sista året på gymnasiet!:)

oj.. har ni redan en isbana? :o
twillight filmen ska jag se nästa helg :')

sv: hihi <3

Lillablå♥

Natt?! :o <3

sv;haha, vad coolt :') <3

sv; hahahah okej ;p <3

sv; nope, ingen snö alls! :) <3

danten89

Yeah =)
Hur mår du?

Emelie - Emelies Christmas

Jag var också på Twinight. Part 2 var grym :D

sv; härligt! hoppas det blir lite snö här i år.. vi brukar ha 1 meter typ.. eller aa, det är det om dom inte plogar bort det.. som i vintras när vi fick pulsa till skolan i djupsnön ( var till rumpan typ) fast det är för vi går där dom inte plogar så ofta.. hahaha, men endån ;) <3

- caroline

åh vad kul, ska se den på fredag :D


sv; haha :) haft en bra dag då?

FrozenCloudberry

Det låter kul! Var filmen bra? :)

Jag har den senaste månaden börjat mixa och trixa med musik, kolla gärna in min youtube och säg vad du tycker! Vem vet, du kanske går miste om nått ;)

KassandraPalma

jaha okej, vad kul!
Den bilden på den långa vit målade tjejen är super häftig haha

Varför delade ni en B&J's?

Lillablå♥

Förstod det, men det var ju skola jö? :p<3

Art By Tina - Konst & Fashion

Måste också se. Nyfiken på hur det slutar! Gillade visserligen inte dom första tre (tyckte dom var rätt fjantiga), med del 1 av sista delen var ju betydlig bättre.

anna

precis :) men de ä bra me dig me nu va :)?

∞Ellen Warsén

Sv: Härligt!
Nja, än så länge har den vart rätt tråkig.. :p

FlizanLizan

sv: jaha najs :D

Ellinore Lundin

Hej.är breaking dawn part 2 värd att se :)?

Michelle

Fina foton :)

Felicia♥

sv: hihi aa:D

Ronja Bruuun :)

Haha, vad smart att dela glassen på mitten sådär ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag förstår inte hur du menar med headern! :(

Gabbi

Sv: Super! :)

Aili

Åh, vilka fina bilder! :)

Annellisaa

de lät som en trevlig kväll:)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja de skulle jag kunna! =)

M A T I L D A ♥

åh den filmen ska jag nog se imorgon :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; du vela ha hjälp med något. :)

Felicia♥

sv: tack:D

M A T I L D A ♥

sv. tack söta du ! :D

p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Åhh vill också se den :]

Har precis gjort ett nytt fototips!
Det handlar om saker man kan fota inomhus ifall man har noll inspiration :]

kolla gärna in, och skriv ifall det var bra eller dåligt !

Eriica

Allt bra? :)

Ellinore Lundin

Åh fasen,de låter kanoners de ju. Får verkligen ta och kolla in den då :D

sv; ja precis, vi får hoppas på det! :D <3

Ellinore Lundin

Ja,får se till att fixa de. Lite svårt att boka när de tar slut direkt ;)

Ellinore Lundin

Ja,det är ju de ;)

Kashaya

Hur många gånger har du varit i Berlin?

Sarah

Lyx! Vill också se den och tråkigt att de är den sista :c

Jennifer-livet genom mitt objektiv

Hhaha jag gillar hur ni har delat ben&jerry'n på mitten ^^

molly

Breaking dawn part 2 var så himla fantastiskt bra. Men så sorgligt att det inte kommer mer filmer! :(

danten89

Superbra, gör du?=)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: