by amanda

| New in, Vardag
Jag köpte en ny halsduk och ett par vantar i måndags :)
 
Fredag och äntligen helg! Så jäkla skönt. Jag mötte Filippa efter praktiken, köpte lite saker och gick hem till mig. Lagade pannkakor och lagom tills de var klara kom Lisa till mig. Vi har bara softat sedan dess, Lisa har lockat mitt hår och nu kollar vi på X-factor. Vi vill göra något kul ikväll men kommer inte på något och vi har typ inga vänner... haha hata livet ;) Ha en fin kväll!
♫♪ sandra T

fint!

Kashaya

Fin färg på halsduken.=)

mergimtare

fiin blogg du har :) sugen på ett bloglovinbyte?

Lina

Super fin blogg tjejen! :)
KRAM

Aili

Gud, vad snygga! :)

Michelle - foto

Fina!

BATT

snygga saker!!

Fint :)

Julia

älskar färgen på halsduken! :)

Inga-Linn

Den halsduken vad snygg! Jag gillar verkligen sånna!:)
Sv: Ja, det är roligt. Är ekonomi roligt?:)

fina grejer! och sjukt fin färg på halsduken!!

sv: ja, blä :( <3

danten89

I LOVE FILM =)

EMMAS!

snyggt:D

KassandraPalma

haha förstår dig, ibland känns det som om man inte har några vänner alls ;)

hanan ebba axelsson

Ååå vilken fin halsduk :)

SSOFIAS

Goosig haldsuk!

Ellen

Så fin färg på halsduken!
sv: Tack! Kul att du la märke till den :)

Enya♥

snygg halsduk!

kaffehörnan

Underbart vad dom ser snygga och sköna ut

Beatrice

:)
hoppas allt är bra?:)

Emelie - Emelies Christmas

Så fina!

LindaViola - mamma till två!

Älskar verkligen vinrött!

SSOFIAS

Sooft! =)

BATT

nice !<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: