by amanda

| Vardag

image
Bilder lånade från swedenvampirediaries.blogg.se & vampirediariesblog.webblogg.se
 
Jag älskar the vampire diaries, måste bara säga det! Fan längtar varje dag tills det ska komma ett nytt avsnitt. Jaja, Filip broder kom till min praktikplats idag och vi åkte hem till honom efter jag hade slutat. Vi åt toast, lussebullar och bara pratade. Det var länge sedan vi träffades så vi pratade om livet och så. Har gjort en läxa och bara tagit det lugnt sedan jag kom hem. Nu ska jag hämta en kopp te och en mandarin. Btw så har jag fått jätte ont i ryggen, men får skylla mig själv -.- Jobbade även i kassan för första gången idag, det var super kul! Puss
sommarblom.blogg.se

Är den serien bra? :D

danten89

Hur då ont i kroppen? :(
Jag mår bara fint =)

sandra

sv: okej :P jodå den har varit bra ^^ varit satans trött bara haha

Elin♥

SV: Härligt, med mig är allt bra :D

Madeliene!

sv: Ja det hoppas vi på! :)

åhh, dom där bröderna är sååå snygga. typ dör!

Lillablå♥

aa :)
Okeej, vi har det tre gånger i veckan :( måndagar, onsdagar och fredagar :/ haha kul ! Jag suger :(

Vampire diariesss :D <3

sandra

sv: ja okej :P jag har ju mig själv och skylla så jag ska inte klaga haha :D

Jonna

okej :) så bra! Jag har också haft en bra helg :)

danten89

Har du ansträngt dig? :(
Jag låg hela helgen i typ ångestattacker och var matt :(

Madeliene!

sv: Borde finnas en lag på att man inte får vara så snygg :o haha!

danten89

Hoppas det inte är tecken på nåt annat då :(

sandra

sv: kom hem sent från mitt ex igår och sen satt jag och prata i telefon till ganska sent på natten så när klockan ringde var jag ganska trött haha ^^

Madeliene!

sv: haha ja :o Förresten, har du lust att göra ett bloglovin byte?:)

Madeliene!

sv: har lagt till dig nu, blev nummer 284 :)

Emelie - Emelies Christmas

Älskar :D

Madeliene!

SV: okej! :)

Ella Stork

Kul att du är med i veckans blogg! allt bra med dig finis? kram!

AMANDA MALMEHED

Aj, ont i ryggen låter inget bra!
SV; åh mysigt! Idag har jag vart i skolan och tränat, inte bästa dagen i mitt liv men den har väl funkat ;)

Ping Lowhngren

AHHHH VAMPIER DIARIES FOREVER<33 :DD JAA SJÄLV KANJAG INTE HELLER VÄNTA TILLS NÄSTA AVSNITT KOMMER UT! :D

Rhoda Rodis Alemayehu' @fb

fin blogg :D

- Caroline

sv; härligt, jodå min med :) <3

danten89

Utmattningssyndrom? :(

Felicia

sv: jadå ;)

Angelina

sv: jaa! :)

sv; <3

Elin

bra, gör du?

Ellinore Lundin

Ja,det är bara bra själv då :)?

LINNEA

sv; hihi tack :*

Beatrice

Personlig assistans ;D

Ida

Det verkar bra! mina favoritprogram är Pretty Litte Liars och 90210! :)

Josefin

Kika gärna in på min bloggeliblogg och anmäl dig till "Veckans blogg". KRAM :)

FlizanLizan

sv: vad görs? :D

elle

Gillar du dans? Kolla min dansblogg då som mest inriktar sig på Dancehall/Reggaeton & poledancing!
Förlåt om du inte gillar sånnahär kom. Kram!

ladies.webblogg.se

sv: så bra! bättre det än dåligt! ;) vad har du för planer för denna vecka då?

Alva

sv; Najs! :D Vet inte riktigt, allt bra då? :) kram!

danten89

Händer ikväll?=)

EMMAS!

gillar bilderna:))

Madeliene!

sv: åhh tack!

danten89

Vad för skor?=)
Pluggat lite nu

Lillablå♥

House of night? :D visst är dem bra!! <3

Felicia

sv:ok ;)

Lillablå♥

Me 2! Läser du på engelska eller svenska? :)<3

Lillablå♥

Okeej, jo jag med! Men fick i engelska läxa att läsa en på engelska så jag valde sista nian :D<3

Felicia

sv: tack :D

LINNEA

sv; hihi nämen tack amanda <3 kul att höra!

danten89

Jag pluggar till Undersköterska på distans =)

olivia

sv; hihi! har du haft en bra dag? :D

LINNEA

händer imon? :) kram<3

Cajsa

nej nu ska jag ta och sova lite....

Cajsa

btw, kan ses på måndag igen om du fortfarande är intresserad av att ses. jag kommer kanske inte vara den roligaste att umgås med...går igenom en depression svacka igen..

- Caroline

sv; händer något kul i veckan då? :)

danten89

Jag pluggar inte på distans, skrev fel =)

Ping Lowhngren

nej aw va jobbigt D:

Peppbloggen

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi uppdaterar med inspirerande och peppandeinlägg. Just nu har vi dessutom en enkät på bloggen som handlar om just självkänsla och vi skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på den då det skulle hjälpa oss med vårt arbete! :)

För att komma direkt till enkäten kan du klicka dig in här:
http://peppningsbloggen.blogg.se/2012/november/enkat.html#comment

Anonym

sv; det låter kul :) för mig blir det skola, gymnasiemässa, swedish house maffia och vänner :D <3

danten89

yeah händer imorn?=)

Lillablå♥

Nej, det var enkelt! :)<3

LINNEA

sv, skola sen vet jag inte :) senare blir de utvecklingssamtal..<3

anna

gött :D

hoppas du får en bra dag

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att du gillade att jobba i kassan, själv tycker jag inte om det haha.

Beatrice

mysigt, nej inte mkt alls :/

KassandraPalma

aww, att man kan älska en serie så mycket !! :)
inte så mycket (:

sommarblom.blogg.se

sv: hehe :D

Enya♥

Sv; gött! jadå :)

sv; härligt! jo det är okej :) <3

sv; nej, faktiskt inte :) <3

Angelina

sv: haha jaa :P

AMANDA MALMEHED

SV; Åh gud vad kul med bowling! Är du duktig på det då? :D

♥ - ANGELICA - ♥

haha har aldrig kollat på det :P

M A T I L D A ♥

jag älskar också det ! åhh va Paul Wesley är snyyyyggg :o

Alva

sv; Samma här :) Allt bra med dig? :) kram!<3

hanna ♡

bra här! gör du ikväll då? :D

Anonym

jätte fin blogg!

Michelle

SV: Din design :)

Åh älskar vampire diaries! så jäka bra!

Ping Lowhngren

just nu sitter jag o svarar kommentaret ligger sjukt lång efter haha! ;D

Emilia

Hej, kolla på Pretty Little liars ist! Så himla bra serie. Kolla in min blogg och få massor av tips!

olivia

sv; va bra jag också :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: