by amanda

| Vardag
Jag har äntligen fått en ny design av Sophie. Tack så hemskt mycket för den!
Autophoto Autophoto Autophoto Autophoto Autophoto

Jag blev hämtad efter praktiken idag igen. Satt och pluggade i någon timme och sedan dess har jag bara suttit framför datorn. Har trixat en del med designen, den är inte riktigt klar. Har några små detaljer kvar som måste fixas. Men vad tycker ni? :D
 
Headern är gjord av Victoria. Tack så mycket ♥
Junitjej

Kanonsnygg design!

Madeliene!

- fint! :)

Jeanette

sv: Tack så mycket! :) Vad snäll du är.

Fin den nya designen är!

amanda

sv; vad bra! hur mår du da ? :)

Emelie - Emelies Christmas

Det ser bra ut :D

▲SandraKarlsson

sv: tack så mycket :)

kaffehörnan

Supersnygg header
Hon har lyckats

▲▼Emma▼▲

VECKANS FRÅGA MISSA INTE! :) Gissa rätt på veckans fråga och få chansen att bli en utav de 3 som lottas ut och bli länkade! Lycka till! :) Kramar

Direktlänk;
http://tomson.blogg.se/2012/november/quiz.html#comment

Förlåt på förhand om du inte gillar såna här kommentarer

EMMAS!

jätte snygg design:D

Amanda

Snygg!

Linn

Snygg design ! :D

jonna

aa det är den :)
allt bra idag?

ronja

Snyggt! :)

♫♪ sandra T

fint det blev :D

Beatrice

Hur mår du? kram

sofia

grymt snygg designen var :D <3

Melinda Nyrén

Visst, älskar allting!
Visst är det härligt nu när snön har kommit?

Mathilde

SÅ fint. =D

ebba

vinnarna av dagens blogg kolla om det blev du! men om du inte blev så kan du vara med igen och så avslutar jag den på lördag eller söndag! :)
direktlänk ; http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/november/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang-2-3.html#comment

elle

Hih tack! :)

P A U L A M O I S I O L A

Fin blogg! :)

ida

Sv: Jaa visst är dom fina hihi! :D

Fin ny design!

M A T I L D A ♥

vilken snygg design ! :D

LindaViola - mamma till två!

sv; Ajdå :/. du får köpa nytt :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Nehe xD

LindaViola - mamma till två!

sv; Gött!

Linn

Allt bra? :D

anna

ja avgudar den!

Linn

Här är de bara bra :D

Beatrice

det är bra med mig :)

Linn

Helgens planer? :D

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Beatrice

vad gör du? kram

sofia

varse! :D <3

Daniella

*SVAR:* Härligt, det är fint tack :D vad gör du då? kram

LINNEA

sv; samma här :D chuillar ! <3

Marika Saarenpää

:) Tack!

Daniella

*SVAR:* ska strax sätta igång med att plugga :)
haft en bra dag?

jonna

nja, det är sådär. Är sjuk :( skittråkigt..
vad gör du ikväll då? :)

Daniella

*SVAR:* Härligt, samma här! vad har du gjort då? :)

LINNEA

sv.ja verkligen :*<3

M A T I L D A ♥

sv. så lite så ! :D

PING LOWHNGERN

hehe tack ska du ha! ;D

Lillablå♥

Japp! :) tre gånger med denna. Nu blire inte fler avbrott :D

Snygg blogg btw :D<3

sofia

joo visst blev det :D <3

madde!

sv: inga problem! hoppas du får en härlig helg:)

ida

Sv: Varsågod :) Yes absolut, gå in på din stillmall och gå ner till "/** Post's body text **/" och så ändrar du där om du vill ändra typsnitt i dina inlägg! =)

Marika Saarenpää

:)

Peppbloggen

Sv: Okej, så bra :)

Hopas du får en jättebra fredag!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad ska du göra i helgen sötnos?

Linn

- okej, de kan du läsa längre upp :)

Elin

allt bra?

Linnea

sv: Hihi varsågod! :)
Kram

Beatrice

samma här

danten89

Hej hur är det idag?=)
kram

WhoIsThis

exaaakt :D

Klara-Fina •

sv; varsågod :)

- Caroline

sv; hahaha what? :o xd

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, verkligen :)

FlizanLizan

sv: jag tittar på x factor us sj? :D

Madeleine - I always do it my way!♥

Jättesnyggt!

Önskar dig en riktigt härlig helg! :D

▲SandraKarlsson

svar: haft en bra dag? :)

Sofia - FOTO

Sv: Jag ska bara ta det lungt! :)
Allt bra med dig idag?

anna

aha okej va är du inte nöjd me om man får fråga :P? för ja tyckte den va vekrligen dö snygg fast du kanske hade en tanke på hur den skulle se ut :)

Beatrice Jakobsson (foto)

Fin bloggen blivit! :)

emma svensson

Riktigt snygg blev den!

Cajsa

oj, här var det nytt och snyggt! :D
allt bra?

Nelly

ha en bra helg:)
kram

I D A

Sv; jaha du menar så, du får nog ändra de på flera olika ställen. Du får kolla på de som jag sa till dig vilken text som står där och sedan får du ändra text där och gå upp och kolla om du hittar likadan textstil som du hade ifrån början, hoppas du fattar, så ska du göra på olika

Ellen

Kul med lite förändring :) Gillar verkligen headern!

elsa:D

hej finis allt bra?:D

kaffehörnan

Ja verkligen. Vad gör du

elsa:D

åå vad trevligt att åka kryssning! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: