by amanda

| Övrigt
Hej vänner! Förlåt för noll uppdatering igår men jag hade inte tid. Tess fyllde år så grattis på din dag hjärtat. Tack för att du alltid sprider en härlig, positiv energi ♥ Jag åkte in till stan och mötte henne och Sofia för att ta en fika. Sen mötte jag Lisa och vi åkte till min frisör där det var mingel och vi fick ta del av en massa erbjudanden o.s.v 
 
Idag var det sista dagen på praktiken. Efter 4 veckor.. det känns både bra och dåligt. Dåligt för att jag trivdes och folket var så sköna, men bra för att jag känner mig sliten och vill tillbaka till våra sköna skoldagar. Mamma hämtade mig efteråt, vi åkte till sickla köpcentrum och kollade på julklappar. Sen åkte jag till Filippa, vi träffade Annie och Linn. Sen åkte jag till Kärrtorp och träffade Ulrika. Min kära, älskade Ulrika. Det var så länge sedan vi träffades, saknar henne verkligen nu när hon bor på Gotland :( <3
Imorgon ska jag jobba igen, och sälja korv.. 
- Caroline

sv; Tack så mycket :) <3

Cajsa

det funkar väl...ser fram emot måndag. :)

Cajsa

ska vi mötas på stan eller nån annan stans? vet ju inte om du kanske är i sickla udde eller nåt på måndagar. :P

sofia

tack :)

Cajsa

jajamänsan det låter bra det. :)

kaffehörnan

Vad supermysigt

Lillablå♥

Visst :( så det får inte bli mer! :)

E M E L I E

Fin blogg! :)

danten89

Jag sitter på youtube =)
Dudå?
kram

Nelly

Vad händer idag då?:)
kram

Beatrice

Ja de är mys! :D

Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig :) Händer det något kul i helgen?? =)

Anonym

sv: kul:D idag ska ja me va me en vän:)

EMMAS!

Var gärna med i julkalendern som finns i min blogg:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

ebba

december månad idag , har ni någon snö hos er än ? :)

WhoIsThis

meeeen så mys :D

Ping Lowhngren

hoppas du går en bra helg nu! ;D

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

låter som en bra dag:)

LINNEA

sv; tack amanda !! :) <3

Sicktwisted - Moa

hoppas du får en bra start på december!

marina

sv. Visst var dom. :)

emilia

haha kul att sälja korv ? :)

- Caroline

sv, vad händer nu i helgen då? :) <3

Marika Saarenpää

Tack:) Händer hos dig?

jonna

okej :) jag har legat hemma och försöker bli frisk :) inte så kul, men jag behöver det verkligen. hehe

M A T I L D A ♥

åh va gott det ser ut ! :)

anna

aha okej :)

åh de där så ju inte dåligt gott ut :)

Melinda Nyrén

Jag hatar kylan, men älskar snön!

Allt bra?

Enya♥

Sv; ohja..!

Elin

Haft en bra dag?

ladies.webblogg.se

Ja, det är är härligt när man finner saker som gör en extra glad liksom! Vad gör dig glad förutom några av de saker jag skrev? :)

Klara-Fina •

sv; visst är de :)

Caroline

Jättefin blogg! Hur mår du? Puss

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det ser ut som att ni haft trevligt :)

Luìza Lolita

det ser gott :)

Hur är det idag?
kram

ebba

vinnarna av dagens blogg nån av dom kanske blev du! :)
direktlänk ; http://ebbabieberboman.blogg.se/2012/december/vinnarna-av-dagens-blogg-ny-omgang-igen.html#comment
btw;allt bra? :)

madde!

sv: inga problem och tack!:)

Frida G

SV: jag håller på att ta bort sminket :)
allt bra? :D

Emma Härnqvist

Så gott det ser ut! Hoppas att du kan ha praktik där igen :)

Tess

Vad härligt det ser ut! :) Kram

Sophie "autophoto"

Vet ej hur jag ska läsa dem eftersom designen är uppbyggd så :/

Linnea

sv: Super smaskigt, hihi :)

bakeourday

Vi har en liten frågesyund på bloggen, ta gärna och fråga en lite fråga, kramar Bakeourday

Jätte fin blogg, måste säga det igen ;)

sandra

sv: hehe tack :)

haft en bra helg?

Angelina

sv: okej :P ja ganska, tack :)

anna

tackar :)

haft en bra helg?

▲SandraKarlsson

svar: ja det har jag också haft :)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack, detsamma!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Förstår det :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det är lite jobbigt - men vardagen fungerar ändå! :)

Nelly

va mysigt:)
kram

isabellavallberg.blogg.se

Hej, Jag har en fråga till dig.
Vart får du all inspiration till din blogg ifrån? :)
Tycker din blogg är super bra och skulle vilja ha lite inspiration jag också! :D

Kram

danten89

bra musik?=)

LindaViola - mamma till två!

sv; Tack :)

isabellavallberg.blogg.se

SVAR; Aha okej :)
Vilken typ av blogg faller du för ? :D

isabellavallberg.blogg.se

SVAR; aja okejj!! ;)
Jag älskar Fotobloggar och Skatebloggar.
jag faller även för street style bloggar :)

isabellavallberg.blogg.se

SVAR; Yes, Vilken är din favorit blogg? :)

Angelina

sv: ja! :)

Maria - Min väg till fotograf

SV: Tack :)

LindaViola - mamma till två!

Haft en bra första advent :)?

Angelina

sv: haha jaa det är kul! :)

Angelina

sv: åk till något fjäll med vänner och hyr skoter? :)

kaffehörnan

Ha de mysigt, jag dricker kaffe och läser bloggar

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, absolut :)

danten89

Lugnt annars=)`?

ladies.webblogg.se

sv jo men det blir nog super mysigt! :)

EMMAS!

fina bilder:D

Mathilde

Fina bilder. =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: