Berlin 2012, del 5

| Resor










DIANA ÖSTERBERG

sv; tack!
ja de är jag :)

Jeanette

Vilka fina bilder :)

Jeanette

sv: Ingen orsak :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Härliga bilder:)

Ping Lowhngren

DH? :)

† ELIN CECILIA

sv: tack ja eller det beror väl på vad det gäller?

gina bilder :D

- caroline

sv; ja det är jag! :) <3

hanan ebba axelsson

Fina bilder! :)

Emma Härnqvist

Tycker att det känns himlans amerikanskt med bowling-träning. Som på film när de har lag och spelar om kvällarna :)

BLOPISBYWILMA

Hej!
Kika gärna in på min bloppis och hör av dig om du hittar något!

Kram :)

Lillablå♥

Hehe :) händer för skoj idag då?<3

Felicia

Jättefina bilder:)

LINNEA

sv; tacktack hihi :D

KassandraPalma

när var det du var i berlin? :)

Anonym

sv;. har nyss vaknat;) dudÅ+

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

Härliga bilder!

Ronya

Hej :) Fin blogg du har! gaaalet fina bilder du tagit (: Läs gärna min nya blogg och mitt hiss & diss inlägg. Lämna gärna kommentar om vad du tycker! / Ronya

http://backtonovember.blogg.se/2012/november/hiss-diss.html#comment

anna

ne har spänningshuvudvärk å de gör att inte ja kan jobba åh ja blir snart galen på det

härliga bilder :)

Inga-Linn

Sv: Jag håller på att skriva på ett tal som jag ska hålla. Vad gör du själv?:)

Mathilde

Fina bilder. =D

~ L I N N ~

Åh va härliga bilder!
& va sugen jag blev på varm oboy med grädde i när jag såg bilden på den stora koppen haha.. :D

Angelina

jag har aldrig varit i tyskland, det känns som att det är ett tråkigt ställe att åka till :P men hade du det bra där? :) vad gjorde du där? :)

cheersisterss

va fiina Bilder :DD allt bra idga2?

ida

Sv: menar du hur man flyttar upp headern? :)

LindaViola - mamma till två!

sv; :)

Lotta

Sv: Jag önskar att jag vore det men tyvärr är jag riktigt dålig på sånt :(

Alexandra

Fina bilder!! :)

♫♪ sandra T

nice!

FlizanLizan

sv: du kanske måste flytta både menyn och inläggsrutan då kanske det går :P

Nora

skulle också vilja åka dit:)

Jennifer

Fina bilder!

Låter supermysigt! Ikväll ska jag inte göra så mycket :)

Sandra

Hej sötis! Besök gärna min blogg om mitt liv som skådespelerska och dansare!

Puss babe <3

hanna ♡

åh tack så mycket! :D

Sophie "autophoto"

Du får allt gratis så bry dig inte om det du :)
Det blir nämligen enklare om du fyller i den, då ser jag vilka färger osv du vill ha ^^

Michelle♥ - foto

Fina bilder!

Cajsa

god kväll snyggaste. ;-)

Moa & Jennifer

åh vad rolit att vara i berlin! jätte fina bilder också! :D

olivia

sv; tack :D

Kashaya

Fina bilder.=) Älskar Berlin.

melindanyren.blogg.se

Tack för tipsen!
Haft en bra dag?

sofia

okejj :D <3

julia

vad fint det ser ut! :)

A L I C E L A R S D O T T E R

Fina bilder!

Peppbloggen

Sv: Jo den har varit grym :D

gå gärna in på vår blogg och svara på vår enkät:) det är väldigt viktigt för vårt arbete, så vi skulle uppskatta det väldigt mycket!

Emma

Fint! :)

Amanda

Fina bilder!

malin [fotoblogg]

härliga bilder :) har också varit vid brandenburger tor! kram

Josefine

Fina bilder!
Finns d mkt shopping där?

madde!

sv: okej härligt! det är inte så bra här..:(

∞Ellen Warsén

Riktigt coola bilder! :D

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Nja inte mycket. Ska snart ta och äta lite pizza :D Och åka bort för att köpa godis. :P Haha. Sj dÅ?

Nicole [ Foto & Vardag ]

Fina bilder! Hur mår du? :D

Clara - Livet med en svårfattad pappa

Snyyyyygg design och fin blogg!

Felicia♥

sv: så orättvist med 15 års gräns, vill verkligen se den!:(

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

ja de va verkligen gott. :)
Vad blev de för mat hos er då? :O)

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Åhh vad gott det lät. :P Inte ostkaka. :P För de äter jag inte. :P

Amalia

Lust att läsa om en smågalen småstadstjej med ett klappande hjärta för musik, mode och fotografering, och så träning förståss!
Du ska du kika in on my blogg!
ha en fin dag! <3

väldigt fina bilder!!

sv: tack detsamma :') <3

Angelina

sv: jaa! :D

sv; jodå, helt okej! själv? <3

CASSANDRA

sv; hihi visst :D

H A N N A ♥

sv: Mm så gott det ser ut! :D
haft en bra dag?

H A N N A ♥

sv: Härligt!
Jo min dag har också varit bra :)

Inga-Linn

Sv: Vet inte. Alltid gjort!:) klassen!:)

Hanna

Sv: tack så hjärtligt! :) hugs

∞Ellen Warsén

Sv: No problem! ^^
Haft en bra dag?

Felicia♥

sv: aa... allt bra? :D

sv, härligt att du mår bra! :) <3

- caroline

sv; tack så mycket söta du :D

danten89

Tack =D

hanan ebba axelsson

Sv: Så lugnt så! Ha en fin torsdag :)

anna

åh, älskade berlin!

Anonym

okej :)

_________________

NY TÄVLING UPPE - VINN ETT PRESENTKORT PÅ 250! <3

http://eelin.se/2012/november/tavling-presentkort.html#comment

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack snälla vännen:)

ida

Sv: okej, varsågod! :)

häftigt med hjärtat i kaffet ! xD

Nicole [ Foto & Vardag ]

sv: jag mår också riktigt bra!

Ping Lowhngren

jaha hahha jag kollar själv inte på de det är drf ;)

emelie

kul att du gilla dom! :)

Cajsa

jo tack, själv?

Saga

det är big ben i london ;)

Amanda Cleréus

Så fint!

LINNEA

sv; ja de är bra :) sj<3?

madde!

sv: har hänt rätt mycket dom senaste dagarna och jag har varit halv sjuk också.. men det är rätt bra nu!

jenniferbenholm.blogg.se

Ja, haha! :)

olivia

sv; tack :D

Jeanette

sv: Den har varit helt okej, hur har din egen dag varit då?

Emelie - Emelies Christmas

Så fina bilder :)

Pablo

Åh så härligt!

hannie & nessie

det är toppen med oss! :)
bloglovinbyte?

Johanna

Jätte vackert!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: