by amanda

| Vardag



ego pics' ;)

Idag fick vi gå hem från lektionen och jobba så kom hem runt halv 2. Pluggade lite och satte sedan på ett avsnitt av Glee. Det är så sjukt bra, borde kolla på det oftare! Jag har just bytt om och fräschat till mig lite. Jag ska strax gå hem till Filip där jag ska hjälpa till att servera och så på Filips systers student mottagning. Just nu svarar han inte när jag ringer bara.. hoppas han ringer upp snart eftersom jag skulle vara där vid den här tiden, om jag inte minns fel? Haha, jag vet inte när jag kommer hem men när jag gör det så bloggar jag mer då. Puss&Kram
LINDAVIOLA!

sv; Hihi, tack taqck :)

Nathalie Tegelstam

Sv; yes :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jag vet faktiskt inte :)

ebba<33

veckans blogg vinnare http://ebbasweetbieber.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

hehe jo jag har gjort det, väntar på att hon ska svara :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hehe nej alltså jag smsade henne men hon har inte svarat än :P

Anonym

fina bilder!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Jaha hm, 30min sen? :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Fast hon jobbar så hon ser kanske inte :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja, 19.30 haha

sv; tack sötis :) görs?

trustmedarling

snygg tröja med engelska flaggan =)

sv; ska plugga ;)

Saga

hejsan, fin blogg :)

bloglovin byte? :D

kram

Patricia♡

Haha tack, men ful blev den:P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja :( fortfarande inget svar

tereseflinth - fotoblogg

sv; awe taack!

åh gud vad bra & höra! jo det är väl ok :)

N

vad fin du är hörru!

hoppas du haft en bättre dag än jag,kram!

sv: :)

LINNEA GULLARBERGS

vad gör du? :)

Sophie' ♥

- haha japp ;p <3

danten89

Fina^^

Jo du ska fika lite snart. Så kaffesugen.

Dricker du kaffe ? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötnos! vill du vara med och tävla om att bli veckans modell?? om du inte anmält dig gör det gärna nu :) kramis

Natalie Kudelka.

Toppen :) vad gör du?

Isabellasphotographing

sv: trevligt :)

kram

Nina

Hej! Fin blogg, några planer inför helgen?

Kram!♥

Nathalie Tegelstam

Sv; ja men visst är dom ;)

frida nyburg

ok låter kul:)



jag har precis kommit hem, varit och köpt nya ballerina skor.



kram

Elsa!:)

så lite så!:)

FlizanLizan

sv: kollar jobb haha sj? :P

Anonym

sv; ska kolla bb! ;)



haft en bra dag?

▲ M A L V A

Fina bilder! :D

sofia

söta bilder på dig :D

Int så mkt, dusj? :D

Anna med A

målar naglarna:)

LINDAVIOLA!

sv; :)

danten89

Tack ;)

Lugnt ikväll? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja, as kul :D

MADDISENJ

skönt att komma hem tidigt.

tereseflinth - fotoblogg

sv; aw tack så jättemycket!



aa :)

LINNEA

sv; tack ! :D<3

SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

de e bra sj? :D <33

Enya♥

allt bra? :D

LINDAVIOLA!

sv; Tack så hemskt mycket :)

L

allt bra då? :D<3

Nathalie Tegelstam

Sv; det tycker jag absolut att du ska :)

tereseflinth - fotoblogg

sv; vet ej, läxor & sådant som stressar en..

LINNEA

sv; de är bra :)

görs?<3

Nathalie "Victoria" Tegelstam

Sv; skoja inte, frös ihjäl!

Enya♥

Sv; Härligt! jo det är toppen :)

LINDAVIOLA!

sv; :)

Nathalie

SV; Tack så mycket! :D

kram

LINNEA

sv; åh gött ! bloggade nyss och ska dra mig nu puss<3

Enya♥

Sv; hihi :D

LINNEA

sv; ja de va kul :)

godnatt<3

Emilia-rese och fotoblogg

Sv: tackar! :D

LINNEA

sv; ja de va nice :DDD<3

Sophie' ♥

- ja jag ska faktiskt dit i augusti!

vill träffa dig då om du kan :D <3

LINDAVIOLA!

sv; JObbat, pluggat och tränat mina tjejer, själv?

tereseflinth - fotoblogg

sv; ja man mår verkligen piss av de :(

danten89

Nice, samma :)

Gör du imorn?

LINNEA

sv; hhihi ja :) bullets är grym !

aja vi hörs imon puss godnatt<3

tereseflinth - fotoblogg

sv; 9:an dudå? :)

LINDAVIOLA!

sv; Okej, vad kul!

danten89

vet du vilken klänning det är alltså?=)

jag har skola, ska köra HLR ;)

danten89

Vadå? Vet du? xD

tereseflinth - fotoblogg

sv; okay, sånt där kock & sådant, dudå?

Anna med A

Lila:)

danten89

Förstod inte det först xD

Hoppas du är nöjd med valet då :P

Fast det borde du vara^^

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en fin torsdags morgon ;D

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

visst är dem ;D

Anonym

sv; min dag va helt OK, görs? :P

agnes

Fin blogg :)

frida nyburg

Inte så mycket att visa egentligen, bara vanliga svarta för det passar till allt:)



Gick det bra på studentmottagningen då?



kram

Emelie Bohlin

Sv: okej , roligt :)

Saga

sv: nummer 259 :)

karolinajonsson

Tack .D

Sophie' ♥

- okej har ingen aning om när, men före mitten av augusti i alla fall, kanske kommer en fredag och åker hem lördag/söndag :)

LINDAVIOLA!

Hoppas du får en riktigt bra dag idag! I eftermiddag går jag på sommarlov :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Hej, förlåt för lite försening, har haft en hel del jobb!



Men nu är vinnaren äntligen publicerat, kika in och se om det var du som vann: http://angelica.blogg.se/2012/may/vem-ar-den-lyckliga-vinnaren.html



Vann du inte? Glöm inte bort att du kan vinna ett fint armband här: http://angelica.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-ett-jattevackert-armband.html



KRAM http://angelica.blogg.se

hanna ♡

toppen här! planer för dagen? :D

sandra

Så snygg den stickade tröjan är!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Låter riktigt trevligt :)

Sofia

Tack :D allt bra?

Bella Davis - MODELL BLOGG

så lite så :) allt bra med dig idag?? kramar:)

♫♪ Sandra T

sötis :)

Linii

SV: ååh roligt att någon håller med! :)

Nathalie Tegelstam

Sv; tack!På nelly :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

skönt att få sluta tidigare :D

wannipha

sv: tack

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

snygg usa tröja :) köpt på gina va? :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Bilden på dina solglasögon påminde mig om att köpa nya eller hitta mina gamla :O

Cajsa

göres?

Cajsa

jag ska fixa med lunchen inför i morgon och sedan ska jag sova..^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: