Länkbyte

| Länkbyte

Denna snygga tjej har jag nu gjort ett länkbye med! Jag tycker ni ska kolla in hennes blogg och lämna några kommentarer. I hennes blogg bjuds på allt! ♥ http://jaasses.webblogg.se

EMMAS!

aa baara bra :D

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll sötis :)

kkrazyjulia :s

hejsan, allt bra idag?:)

KRAMAR!:D

Isabellasphotographing

sv: tack så mycket, kul att du gillar den :D

kram

Sometimes I wish I could save you

vad gör du? :)

Sara - Blivande två barnsmamma!

Haft en bra dag?

Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Nu var det ett par dagar sen igen, skärpning på mig nu!

Har verkligen haft fullt upp hela tiden. Sen hundbiten och trotsiga barn uppepå det, haha, så kan det gå :)



Hoppas att veckan varit bra. Har du nåt kul planerat för helgen kanske?

Anna med A

visst är den:)

elsa:)

så lite så!;D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: absolut!

Önskar dig en grym helg! :D

Isacs Mamma

Nu du söta du så är vinnaren/na upp i bloggen, och ja så klart en ny omgång!



Så kika in om det var just du, om inte lämna en kommentar att du är med i nästa omgång i morgon :)



Hoppas du får en Fin Lördag!

ping lowhngren

ahhah check out the new post and u'll see what happened ;)

Anonym

hej sluta följa min föra blogg http://mosansliv.blogg.se/ och läg till min nya i stälet http://ghgumman.blogg.se/ så klart följer jag dig en

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes :D Kramar!

Emma Lannebrink

sv: förlåt för ett sent svar!

vad skrev jag? :p

kram

sv; ja :D

sv: :D

Maria - Min väg till fotograf

Hej! Såg att du var med i en supply tävling på en annan sida, så jag undrar om du vill hänga med i min med? :)



Vinn valfritt mobilskal från supply.se:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-vinn-valfritt-mobilskal-fran-supply.html#comment



Va gärna med i min andra tävling med :)



Vinn öronhänge från Xenobia design:

http://barfotaflickan.blogg.se/2012/april/tavling-fjader-oronhange-fran-xenobia.html#comment



förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer, men skulle betyda GULD om du va med! :D

Johanna

Svar : Ja sjuuukt gott :D <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas din kväll blir finfin :)

▲ L I N D A

sv: japp :) vad gör du då?

Ina♥

Najs :)

I huddinge, trångsund :) dindå?<3

▲ L I N D A

sv: svarar på kommentarer och läser bloggar typ :D vad händer senare?

s

på matten? :D <3

sv: härligt, jadå :D

Ina♥

Aha däär.. Okej är skolan bra? :) <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Kul med länkbyte :D

Anonym

sv; kul? :D



chilla

FlizanLizan

sv: nu ikväll ska jag bara chilla sj? :P

sv: tack :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du? :D

Isacs Mamma

Jättekul att du är med i dagens blogg!

vad händer i kväll?

Kram!<3

elsa:)

tack söötnos!<3

Isacs Mamma

hihi så sant så :) därför jag nu tar en pause ifrån länkbyte ett tag :)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

sv; tack söt :D gör du?

Maria - Min väg till fotograf

sv: Tack :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. varsågod :D

Anonym

Så lite så :)

MADDISENJ

Vad har du för dig denna kväll?

kkrazyjulia :s

svar: jag mår ganska bra!:)

vad gör dudå? KRAMAR!:D

jennica

Snygg heder tjejen!!! Vill du bli veckans blogg?

Cajsa

hehe ja! :D

Enya♥

Sv; hih det är min systers tröja! :)

ping lowhngren

hahah jaa de gjorde ja C:

Kajsa

Hej ha en bra kväll

Isabellasphotographing

sv: :D

kram

amanda ♥

vsg! :) allt bra? :d

Isacs Mamma

Hej Sötaste du!

Nu är vinnarna dragna i tävlingen ( hahahah) , men om det inte var du som vann, hoppas jag att jag får läsa ditt namn bland deltagarna i morgon?<3



Här hittar du dirketlänk till inlägget:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-vinnare-ny-omgang.html



Puss och Kram!!!

Isacs Mamma

Jag vill så klart oxå önska dig en helt underbar söndag! <3

s

okejj, jo, fick åtta poäng :) <3

SAGA LINNES

Tackar ;)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas du får en bra torsdag!

sashafierce

tack så mkt !! :)

sofia

nee, har int fått veta betyget betyget för har inte gjort dom andra delarna! :) <3

elsa:)

hohiihi allt bra med dig?:D<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

HAHAHAH det råkade bli helt fel :P

Anonym

sv; chillat och så :D

sj?

elsa:)

Det är toppen!:D<3

sofia

aha :) <3

elsa:)

yesyes!<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

när ska du sova?

sv; kollar på film :D

sofia

okejj :) <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

aw :( typ snart här hehe

elsa:)

typ inget sjdå?:D:<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ska göra det snart :)

elsa:)

okeej vilken film?:)

elsa:)

okeej men det låter ju toppen!:D<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

japp :D

sv; inglourious bastards ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

asgott :D

elsa:)

aa:)<3

Isacs Mamma

tack så jättemycket vännen

MELLIE ♔

Hoppas du får en bra söndag sötis! ッ ♥



http://MODEAPA.blogg.se/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: