by amanda

| Natur

Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D

Fredag och helgen är äntligen här! Sååå skönt. Jag fick dessutom sluta kvart över 12 istället för 3. Gick hem, packade och sedan kom Filip hem till mig. Vi åt, kollade på tv och sedan somnade jag. Hihi, vaknade av en kamera i ansiktet :( Nu har pappa precis kommit hem och vi ska börja röra oss ut mot landet. Filip ska åka med ut så det blir mys, kommer hem imorgon igen. Orkar inte ta med mig internet så vi hörs imorgon någon gång. Puss&Kram
sanashaba'

sv; passa på att göra det innan det blir skitväder hahah!:)

▲ L I N D A

sv: jag vet inte heller hehe.. blir nog att vara med nån kompis/chilla eller så :)

marina

sv. tack.

Cajsa

det är bara bra med mig med! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: förstod det :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

gud så vacker blomma :D

EMMAS!

ha en bra fredagskväll! :)

Enya♥

Sv; Härligt :) jo det är super!

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

fin bild:D

Bella Davis - MODELL BLOGG

kul och va på landet, bor du där? kramar:)

~ L I N N ~

Härligt!

Jorå, jag lever la :D

linnea

skönt att sluta så tidigt :)

Ina♥

Haha fett najs :D jag bor i tyresö, direkt buss från gullmars ;) åker dit varje morgon för att ta mig till skolan :p <3

Anonym

sv; ah okej! :D

görs?

sandra

sv: jätte skumt/:

EMMAS!

Hej, se om du vann veckans babe & anmäl dig igen :D LÄS REGLERNA =)



http://eemma.se/2012/may/veckans-babe-las-reglerna-1.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: verkligen :) fin bild!

sofia

okejj, haru fått veta vad du fick? :) <3

Ronjaa

Sv: Inga problem! :)

Tack själv! :)

linora

Fin blogg!

Allt bra med dig idag? :D

Isacs Mamma

Tävlingen är i full gång vännen, kila gärna in och var med du med :)



direktlänk

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/tavling-med-isacsmamma.html

Linda

Du har en jättefin blogg :)

Josefine - En skärgårdsdröm

Vad skönt att sluta tidigare en fredag :)

Anonym

Fiiin!

Oliviasphotolife

Finfin blomma. :D

SV: hihi ja visst är hon söt. :D?

Patricia♔

sv: Åhh tack:)

♫♪ Sandra T

fin bild!

Amanda

Vilken vacker, gul färg på blomman! :)

Vicci

Åh vilken fin bild. Själv fotar jag med en Canon 400d. Redigerar du med photoshop?

Ebba

fin bild! :)

E L I N F E L I C I A S

fin bild!

elsa:)

hih ihåller med!:D<3

kaffehörnan

Jag mår bara bra diskat ska snart dammsuga

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin söndag :)

Planer för idag? :D

Isacs Mamma

aa okej :)nej jag har precis kommit från min systers stuga:)



Hur har din dag varit hitintills?

kram!

sv; Hihi:)

Fin bild!

Haha du behöver typ trycka på bläddra två-tre ggr inte så jbbi gt. finns ingen direkt länk :/<3

Lovisa och Alice

sv; Okej ;)

LINNEA

tack så mycket ! <3

Cajsa

göres?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hihi :)

Ina♥

Najs :D funderat på inrikting och gymnasium ? ;D<3

sv: ohja! :D

ping lowhngren

thih vasse go!^^<3

Enya♥

Sv; ja! :D

Cajsa

antar att du mena BB? ^^



jag gör inte så mycket. ska snart in i duschen hade jag tänkt.. ^^

Lovisa och Alice

Tack för frågan, meddelar när svaren är uppe ;)

Ina♥

Härligt :D Jag vet inte typ vård och omsorg :D<3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Verkligen :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får ett bra avslut på den här helgen :)

KRAM

elsa:)

så lite så!:D<3

sv; Så lite så!

Cajsa

hahaha jaha! xD där ser man! :D jag är så efter..xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Vad gör du?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: bakat, själv?

sv; Bara varit hemma typ , durå? :D

Cajsa

hehehehe...xD

nej nu ska jag ta och duscha snart. :) måste fan göra det innan jag somnar sittandes i soffan..xD

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ja :D hihi okej mysigt. Kollar tv :)

Emilia

Man trycker på hjärtat ovanför bilden :) Men får jätte gärna dela på fb med, så fler röstar :)

Tack så jätte mycket!

sv: haha ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kollar på 4an :P

Cajsa

höres efter duschen! :D

Emilia

Tusen tack :)

Anna med A

vad gör du?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

den stora matresan :)

Enya♥

Sv; Städat mest :) själv?

Enya♥

Sv; jaha okej :) blev de bra? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: fixade ett inlägg nyss om vad jag har bakat :D

Anna med A

målar naglarna:) du?

Ina♥

Japp! :) fast bara om min typ.. ehm farfar godkänner xD<3

Anna med A

skrik rosa typ haha

sv; Så lite så! ;))

Louise - Flyttar till Turkiet

skönt att höra :) jo de e bra !

va gör du? :)

hanna ♡

varse & tack :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh du är så duktig på att fota :D

Ina♥

Jag skriver väldigt mycket låtar och böcker (och många tycker de är as bra) så jag kan tjäna på att bli mycket mer än en sjuksköterska eller psykolog ^^<3

Cajsa

duschad och klar! :D

sanashaba'

tack så jättemycket! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jadå :)

elsa:)

tack!:D

Vad glad jag blir!:<3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Hoppas du får en bra start på den nya veckan! :D

TJEJ PÅ 14 ÅR

Sv: Yes :D

kaffehörnan

Nästan som kändisen man får en kamera i nyllet

Va rädd om dig

LINNEA

görs? :D

linnea

ja verkligen :D

Anonym

hihi det gör jag med ,jag vill smaka strawberry cheeskake älskar cheescake och jordgubbar är ju också gott!

Lovisa och Alice

Nu är svaren från frågestunden uppe! :)

~ L I N N ~

Veckans blogg är nu avslutad, kika in & se om det blev du, om inte så finns en ny chans redan nu ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-1.html#comment

Johanna

Veckansblogg är avslutad. Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/13-maj-2012-veckansblogg.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: