by amanda

| Övrigt
Varför i helvete ser mina bilder ut att vara i dålig kvalité när de laddas upp på bloggen?!!!






















Oj vad många bilder det blev, men det nice! Här har ni vår helg i bilder. Jag har haft en super härlig helg med mina fina vänner. Vi åkte som sagt ut till Cecilias landställe i fredags och det är därför jag inte bloggat något. I fredags när vi kom upp så grillade vi, spelade kubb, lyssnade på musik, lekte olika lekar osv. I lördags tog jag och Cecilia moppen in till Grisslehamn för att köpa frukost. Efter det blev det sol, bad, studsmatta osv. Efter några timmar åkte vi in till Grisslehamn igen fast allihopa. Vi satt i hamnen på en brygga och åt glass. När vi kommit tillbaks igen så grillade vi, spelade kubb osv. Ungefär samma som vi gjorde på fredagen. Vi kollade såklart även på Eurovision, grattis Loreen! Efter hennes seger stod vi och dansade och sjöng till hennes låt. Idag åkte vi in och köpte frukost igen, färskt bröd på Bagarboden! Sedan blev det sol, bad och städning. Kom hem för inte så länge sedan och nu sitter jag och äter jordgubbar.

Vill även passa på att säga grattis till min kära moder på morsdag. Jag älskar dig ♥
MADDISENJ

Härligt

Härliga bilder!

Sandra

Fina bilder :D känns så konstigt att du är kompis med cecilia :P

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

härliga bilder!



sv: tack,hihi :)

♥ julia

sv: Tack tack!

Ina♥

Svaren är uppe på frågestunden nu :)<3

Cajsa

tack sötnos. :)

Felicia

Tack =) gud va gott det såg ut men grillat + salladen :D vad är stegen till för ? den som e med i första bilden =)

Malin

Kommer nog också bara ta det lugnt, vad gör du i helgen då? :)

Anonym

Härliga bilder!

LINNEA GULLARBERGS

fin blogg :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D

jag med!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad gör du? :D

Beatrice

vad mysigt det låter! :) kram

Sara

sv: Härligt! Jag skickar en kommentar när det har avgjorts! :)



Allt bra?

danten89

Fina bilder =)



Har du firat mor idag? :)

Neha

Tack:)

Maja

sv; bara bra :D

Nathalie Tegelstam

Sv; Lycka till!:)

CASSANDRA - tävling!

hoppas du haft en bra dag! :D

ILR

fina bilder!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

kollar bb hihi ;D

Ina♥

Tackar :D btw, fina bilder ;)<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

haft en bra dag? :D

Ina♥

Hehe najs :)<3

Felicia

Hahah va roligt XD något som skulle kunna hända mig också :P

danten89

Frågade ju om du firat mor?=)

Beatrice

låter som de! :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

ja jätte :D

danten89

Det är ju att fira mor?=)

sv; tack sötis :) görs?

Beatrice

Jag har mesta dels kollat på trav sj då? :) kram

Isabellasphotographing

sv: samma här :D

kram

SHORTIE.SE [ 13 år utan pappa ]

HIHIHI fina bilder :D<3

Felicia

haha ja det kan jag verkligen förstå :P haha:D

Cajsa

göre?

Anonym

taggad inför skolan..? ;)

hanna ♡

va mysigt!

martina

VINN ETT VALFRITT SMYCKE FRÅN TRENDYSTUFF!

http://martinaolsson.myshowroom.se/15635/tavling-vinn-valfritt-smycke-fran-trendystuff/

Ina♥

Varsågod! :)<3

Sara

sv: Två dagar senare än dig då, den 14 juni :)

sandra

Alla andra gjorde säkert det, bara jag som är trög :P

Åh så somrigt det ser ut!

Anonym

sv; Tack så mycket :)

ebba

sv; ja :)

Maja - Hobby fotograf ♥

Mors dag menar du väll? Hehe, du skrev alla hjärtans dag :)

frida nyburg

Tycker dina bilder är jättefina men jag håller med dig när jag laddar upp mina bilder på bloggen blir dom suddigare än dom är egentligen.



kram

Lisa

så lite så=)

sofia

hhi tack :D <3

beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket :D

FlizanLizan

sv: allt bra idag? :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack det är toppen med mig :)

vilka härliga bilder! :)

hoppas du får en toppen dag ! kram

sv: jo, det var tvungen att bli såhär, då det inte funkade...

♥ L I N D A

sv: inget :) allt bra?

Nathalie Tegelstam

Sv; Så lite så :)

sv; kul att du är med & tävlar om att bli veckans blogg hos mig, lycka till!

allt bra med dig annars?

LINNEA

sv; tack sötan du är ! <3



asså de blir "dålig" kvalite för mig med ! DE SUUUUGER

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

åh tack :D hur är det?

Beatrice

Ja visst är det :D

frida nyburg

Tackar:)



haft en bra dag hitills då?



kram

LINNEA

sv; ja verkligen ! :(



aja görs-?<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

vad bra :D jadå!! vad gör du? :)

sv; toppen med mig!

haft en bra dag?

♫♪ Sandra T

nice!

sv: så lite så! :)

Miss Sunshine

Fina bilder :)

sv; jag med :D händer ikväll?

LINNEA

tack så mycket !! :D

sv; jo jag gör inte så mycket.. lite arbeten <3

Patricia♡

Tack snälla du, men du är finare:) haha

Maja - Hobby fotograf ♥

Sv; Hehe, jag förstod det men alla gör vi våra mistag :) Allt bra med dig?

Pontus - Photostoryy

Fin blogg! Ska vi byta bloglovin?:)

Tagit årets första dopp än?:)

sv: Han förändrades helt, började ljuga för mig, bli arg på mig så fort jag gjorde eller sa något, slutade bry sig om mig och dissade mig. Dock har han andra åsikter om det där, det där är bara vad JAG kände... :/

Angelica

Hoppas du haft en bra måndag :)

~ L I N N ~

Nu är veckans blogg vinnarna utsedda!

Kika in och se om det blev du, om inte finns en ny chans redan nu ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-3.html#comment

Elsa ♥

jaa det har jag!

åå det ser ut som att du har haft roligt!:D

Hanna Pettersson

Nu har vinnarna utsetts till veckans awesome! Blev det du? Checka in och kolla!

http://ssuddet.blogg.se/2012/may/veckans-awesome.html#comment 
Om det inte blev du, anmäl dig igen vettja! :) kram!

frida nyburg

Ja superbra :)



planer imorgon då?



kram

N

sv: min har vart finfin den med! :)

gjort idag???

louise

Allt bra? :)

trustmedarling

ser riktigt somrigt ut

danten89

Hur mår du idag?=)

Kram

Malin

Ja är super glad!

VAd gör du då? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

emilia

härliga bilder ! :)

Elin - Designar bloggar

Kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

kram

ebba

sv; ja :)

Anonym

sv; köp en! ? ;D eller?

Nathalie Tegelstam

Sv; tack :)

Sophie' ♥

- okej :) <3

Anonym

sv; :)

kaffehörnan

shit vad nice bilder och mysigt blev de

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Ser riktigt mysigt ut :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: