by amanda

| Vardag



Hej jag fotar mig själv massor :D sööötizzz

Efter skolan idag åkte jag till Gullmarsplan och mötte Cecilia, Oliver och Regina. Vi åkte till bowling hallen för att ha träning. Inga kommentarer om hur det gick. Efter den åkte vi till Abbes och käkade, när vi ätti klart gick jag hem. Tog en dusch och har sedan dess bara chillat framför datorn med en kopp te och musik. Idag har det varit en ganska dålig dag om jag ska vara ärlig. Jag har varit irriterad i stort sätt hela dagen och fått höra en del negativa saker, men efter jag kommit hem har det börjat kännas bättre. Nu ska jag sova!

matilda

Sant! ska göra det i framtiden, men bilderna var ju så jävla många så man orkade ju inte :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Natti natti :) Hoppas du haft en bra torsdag!

Önskar dig en superfin fredag :D

Isacs Mamma

Hej underbara du!

Vinnaren av Dagens blogg ligger nu uppe.

Kika in om det var just du som vann!



Passa samtidigt på att anmäl dig till Morgondagens, Dagens blogg.



Direktlänk:

http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/vinnaren-i-dagens-blogg-ny-omgang.html



Puss o kram !

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en underbar fredag! ^^

Anonym

sv; aha, så du har mkt nationella nu med tanke på 9:e klass?

elsa:)

fin!<3

hanna ♡

så sjukt underbart! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

linnea

ja verkligen :)

Anna med A

jag med:)

Patricia♡

sv: Men du gör ju så mycket annat ju!

Lisa

så lit så:D

Miss Sunshine

Söt!

Bella Davis - MODELL BLOGG

jo tack det är toppen med mig :)

Ska du hitta på i helgen då? kram :)

R E B E C K A [ aDanceLife ]

Hej! Super fin blogg♥



Vad gör du i helgen?:)

sabina

yee :)

sv: tack ;D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin fredag! :D

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag är sjuk. Så jag ska bara vila och mamma fyller år imorgon, och då ska jag väl fira henne då...:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas din dag blir bättre sen gumman :) och du, du är grymt fin!

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ska du sussa nu? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mm :)

Ina♥

Tack sötnos :D

MADDISENJ

härligt med fredag va?!

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag har jätte ont i halsen och feber:(

Annah

Snygg tröja på sista bilden :D

Anna med A

Ja :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Haha OJ! :P

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Tack finis♥



Vad gör du idag då?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

blä vad trött jag är :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack tack :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

skulle lätt kunna somna nu :P

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hahah xD ovärt att sova nu ändå :P

Anna med A

ja verkligen :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. ja :D

Isacs Mamma

härligt att höra vännen!

Isacs Mamma

Vad kul att du är med hos mig!!! <3



Skönt med Fredag?

Har du några kuliga planer i dag?



Kram!

Anonym

sv; aw.. svårt? :(

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag sitter och svarar på kommentarer! Ska snart göra några tidinställda inlägg!:)

♫♪ Sandra T

ha en fin fredag sötis :)

Ina♥

Bor du nära gullmars? ;)<3

Lisa

sv; tack:D



söta bilder du också=)

saga

Hej!



Är allt bra med dig idag? :D

Maria - Bullmamma Deluxe

Hej! Gillar du att baka eller kanske äta godsakerna? Kolla gärna in mitt bidrag i tävlingen "Miss Cupcake" och gillar du det så rösta hemskt gärna. Då får du en liten stjärna i himlen av mig :)



http://mariiahelen.blogg.se/2012/may/hjalp-mig-med-din-rost.html

ping lowhngren

hahha ;)

Malin P Larsson

Okej harligt. jo min med, var i USA sa kunde inte lbivit battre :)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ojsan :P

Snälla, inga kommentarer i detta inlägg som det står :P

ping lowhngren

hihi tack tack^^

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag vet inte xD Men jag brukar göra det... Men mamma fyller år imorgon då kommer jag väl inte ha så mycket tid!



Vad gör du imorgon då?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hihi ingen fara :D

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Lycka till sötis :D

▲ L I N D A

fin header :) i vilket program har du gjort den?

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag ska bara fira min mamma som fyller år!



Vad händer ikväll då?:)

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

:D:D:D

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag ska bara vila...:)



Hur mår dudå?:)

▲ L I N D A

sv: jaha oj, ledsen..



allt bra? :)

ping lowhngren

thihi^^

▲ L I N D A

sv: det är bra med mig med :) vad gör du då?

▲ L I N D A

sv: jag lyssnar på musik :) vad händer senare?

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Jag mår väl sådär!

▲ L I N D A

sv: blir nog tvmys hihi :)

▲ L I N D A

sv: jajemen, vad händer i helgen då? :)

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; För att jag är sjuk:/



Vad gör du just nudå?:)

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Okej, är han på väg hem från jobbet eller?:)



Jag ska hoppa in i duschen nu!:)

E L I N F E L I C I A S

fin!

BlondinSanna

Besök den bästa bloggen som finns, nämligen min blogg bitch, puss<3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Ska snart till ica :P dudå?

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

de kan jah förstå :D <3<3

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra eftermiddag söt :)

sashafierce

heey snygging besök gärna min blogg !! ;)

Kajsa

Hej ha en bra Söndag



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: