by amanda

| Vardag
Min vän Matilda säljer ett par Converse i hög modell, storlek 36,5. De är aldrig använda och säljs pågrund av att de är för små för henne. Priset är 350 kr. Om ni är intresserade lämna en kommentar på min eller hennes blogg!



Hihihi galen tjej med nya solglasögon ;)

Jag åkte ju som sagt in till stan idag, Hanna följde också med. Vi hittade inte det som vi åkte in för att hitta men vi kom på en ny idé istället. Efter att ha springt runt i massa affärer så åkte jag och Hanna hem till mig. Lyssnade på musik och träffade Matilda en stund. Hon åt middag hos mig och gick sedan hem. Jag har precis kollat på Gossip girl och nu ska jag bara chilla framför datorn tills det är läggdags. Puss&Kram
danten89

Lugnt annars?=)

Anonym

sv; ja, absolut!

Nathalie Tegelstam

Sv; så lite så :)

Malin K. Wiklund

Fin design!!

Isabellasphotographing

sv: hihi :D

kram



det vore jättegulligt om du ville rösta på mig i Olivias fototävling, är nr 1! Tack på förhand sötis ♥



http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2012/may/dags-att-rosta-pa-din-favorit-bild-i-fototavl.html#comment

malin

åh synd att skorna är för små för mig också annars hade jag velat haft dom! haha :)

danten89

Toppenbra =)

Vad gör du?:)

Cajsa

ja du... när kan du? jag har ganska mycket dötid i morgon. :)

sabina

såg precis klart på bb, sj?

Felicia

sv: Önskar dig en bra kommande vecka! :D

▲ L I N D A

sv: aha okej :D vad gör du?

Anna med A

Kollar på jersey shore:)

Anonym

japp

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej :) kolla gärna in mitt senaste inlägg där jag är med i en musikvideo med Esmee Dentes,vet du vem det är? hon har gjort låtar Justin timberlake,usher,david guetta och många mer så kolla gärna in musikvideon och skriv vad du tycker :) kram

Cajsa

ok. :/ men får se hur vi löser det då. ;-)

frida

sv; låter smaskens :D

(Ber om ursäkt för sent svar men har haft sjukt mycket i skolan). Allt bra?:)

▲ L I N D A

sv: tänkte sova ;) händer imon?

Sophie' ♥

- tack :D

linnea

okej ,kul kul!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Ha en toppen start på den nya veckan! :D

Anonym

sv, japp :D

vem hejar du på?

ebba

godmorgon , önskar dig en toppen måndag :)

frida nyburg

Mysigt:)



jag solade och badade igår:)



Allt bra idag?



kram

sv; hihi :D

ska du göra idag?

♫♪ Sandra T

ha en bra måndag :)

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Japp, det har jag!



Vad händer idag förutom skit skolan då?:)

Svea

Hoppas att du får en toppen start på denna vecka!

Allt bra annars?

Lisa

sv; vad kul att du gör det:D

tove

fin blogg, titta in på min och släng in en kommentar, tack! :)

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

sv: ooj, typ allt möjligt :D

haha

Cajsa

god morogn! ska göra mig klar för idag och sedan slänger jag iväg ett sms till dig. :)

emma

"hej ibland behöver man koppla bort en stund, kanske på ett hotell, kanske du ska någonstans i sommar och vill bo på ett fint hotell med några vänner? Det är jätte många som har tackat mig för att jag tipsat om denna tävling, var med här och tävla http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/18112



Fin blogg du hade, allt bra? :)

/Emma - williams mamma

http://nattstad.se/Emmahjorth

FlizanLizan

sv: ee sjuk :/

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis har du haft en bra helg :)? kramar

Isabelle Johansson - TÄVLINGAR!

sv; kan du lägga till mig på facebook Isabelle gullunge johansson? :) vore supergulligt! vill prata lite.

Miss Sunshine

Söt!

BlogTools

Hej!



Vill du ha en mer framgångsrik blogg? Behöver du en knuff i rätt riktning?

Besök våran blogg på http://blogtools.blogg.se och se vad vi har att erbjuda dig nu under våran lansering.



Ha en toppendag!

/BlogTools

Florina ", ♥

sv: hihi jaa :) vad gör du? :)

~ L I N N ~

Söt !

Ja jordgubbar är super gott :d

FREDRIKA PERSSON

fin!

sandra

sv: ja okej, du har en i alla fall :P jag har ingen haha

EMMAS!

finis :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi ja :)

~ L I N N ~

Kul att du är med & tävlar, lycka till!

Haft en bra helg ? :-D

L I N N É A -

Hej! Allt bra idag? :)

Ha en forsatt solig måndag!

sofia

varit hemma, shoppat lite och så, dusj? :D

Anonym

Hej är allt bra idag:)?

martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

Cajsa

har du någon mail jag kan skicka bilderna från idag till? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.



DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

LINNÉA FLYSTAM

SV: Trevligt! Jag har varit i skolan, ätit glass, bokat frisörtid och solat! :)



Allt bra annars? :)

Cajsa

hehehe ja verkligen! :D för hoppningsvis blir det väl att jag flyttar hit nästa gång jag kommer. ;-)

Emilia&Ida ♥

Veckans blogg är nu utlottad, titta&se ifall det blev du? :)

om inte, anmäl dig gärna igen! :D

kram

Svea

sv; det är bara bra!

vad gör du då?

Beatrice Jakobsson (foto)

söt :D

danten89

Jag fyller ju år och så är det äntligen dags för 2012 års EUROVISION =D

karolinajonsson

Söt bild!

Anna med A

Haha nej :/ hade världens guldläge idag men bangade. vet inte varför, vill ju verkligen prata med honom

MADDISENJ

Idag är jag så sjukt glad. Spana in mitt senaste inlägg så får du veta varför :D Ursäkta om du inte gillar sånt här!

' d anni

- passar dig fint :)

sabina

bra här me :)

Cajsa

skickat nu! :D

Anonym

sv; absolut!

' d anni

- Ja det är de :D sugen på att klicka hem de som fan :D

Anna med A

Haha nej men gick ut precis före honom. kunde ha frågat honom direkt. vi tränade samtidigt hela tiden också

Cajsa

fan va trött jag är efter idag alltså! xD

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättekul att du är med i veckans blogg, utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.



MISSA INTE MINA ÖVRIGA AKTUELLA TÄVLINGAR - Just nu kan du vinna; ett armband och hårborttagningshandskar: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

▲ L I N D A

sv: bara skola, vad gör du? :D

Nathalie

Sv; Jaha! Men visst är det grymt? Vänta tills du sett klart allt. Du kommer gråta floder! :D

kram

Sophie' ♥

Vad gör du då gumman? <3

Anna med A

Vad han heter:)

Cajsa

hehehe kan tänka mig det...xD

nej nu ska jag nog sova. nattis! :)

Sophie' ♥

- okej :)

lyssnar på musik och snackar med en kompis <3

Anonym

sv; Jag med!!

Anna med A

vad gör du?:)

Nathalie Tegelstam

Sv; det va det också :)

danten89

Hemma alltså?=)

Ska fika :P



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: