by amanda

| Natur


Foto: Jag Kamera: Canon EOS 1000D
Färg eller svartvit? :)

Hej kompisar! Idag gick jag upp runt 10 för att åka hem från landet. Jag åkte direkt hem till Filippa, vi åt lunch och chillade lite tills vi drog ut. Åkte bland annat till Gullmarsplan för att hälsa på syrran. Sedan åkte vi vidare till T-centralen för att hälsa på David och hans kompisar. Vi åkte sen hem till Annie där hon och Olivia var. Efter någon timme drog vi hem till Filippa igen och åt middag. Nu är vi hemma hos mig, har grillat/ätit lite marshmellows och nu lyssnar vi på musik och dansar. Girls night!
Bella Davis - MODELL BLOGG

Med mig är det toppen,

Har du haft en bra dag? Kram :)

kkrazyjulia :s

svar: det är bara bra här:)

vad gör, idag då? KRAMAR!:D

Carmen Mathilde

Hur har du tid att ta så fina bilder? =D

Anonym

färg :)

Nathalie

SV; Jag vet! DH är det bästa som någonsin uppfunnits. Den ultimata serien. Har du sett sista avsnittet än?

kram

Färg! :)

MOLLY BERGSTRÖM - uppsala

Godnatt och sov gott! :D

hoppas du sover gott inatt :D

NEWPIC - alice

fint, men snyggast i färg tycker jag! :)

frida nyburg

Fina bilder, älskar svartvita bilder:)



Jo tack det är bra med mig med



planer idag?



kram

emilia

de var fint vilket som ! :D



sv; de är lugnt :)

Anna med A

ska snart åka till IKEA:)

Enya♥

allt bra? :)

sandra

sv: ja hitintills har den varit bra :)

Anonym

hej är allt bra:)?

jättefina bilder!



sv: du är <3

FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag! :)

Cajsa

hejsan sötnos! :D förlåt för så sent svar men jag har inte varit på bloggen på nästan en vecka! det har varit så mycket att göra att jag inte har haft den tiden men nu försöker jag komma tillbaka! :) allt bra?

Anonym

sv, shoppa?! :D

ska duscha nu!

R E B E C K A [ aDanceLife ]

SV; Okej, men blir det inte lite tråkigt att döpa alla rubriker till "By Amanda"?

danten89

Allt bra idag?=)

Felicia

sv:Det är jättebra! Hoppas du får en jättebra Lördag :)

Anonym

så lite så. allt bra?:)

F R I D A ||fotoblogg||

- Oja! :D

I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

Hej hej, allt bra med dig idag? :) kram!

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

Allt bra?

sandra

tack allt bra?

Karolina

Veckans blogg är nu avslutad på min blogg.

Se om just du har vunnit.

Jag kör en ny omgång så var gärna med igen.

Ha en bra eftermiddag + kväll! :)

▲ L I N D A

sv: kul :D vad ska ni gö där?

MADDISENJ

lät som en fin fredag!

Lina

sv; aa! :D riktigt ball.

vad gör du?^^

Louisa

Allt bra? :D

sofia

visst är dee :D

Florina ", ♥

fina bilder :D

sv;lugnt :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja absolut! vad ska du hitta på för kul idag :)? kramar

FlizanLizan

sv: tack, fast det gick inte så bra haha :P

ebba

vad tycker du om mina nya shorts ? :)

Sophie' ♥

Färg!

fin bild :D <3

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Men precis :D

Emelie

Fin blogg<3

Isabellasphotographing

sv: så lite så! :)

kram

EMMAS!

sv: ja :D fin bild:)

fanny wikström' - webbdesigner

Allt bra finis? :)

Anonym

färg :D

R O X A N A P E N A A ♥

Vad tycks om sakerna jag köote igår?

KRam:D

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/may/veckans-blogg-2.html#comment

linajakobsson

Vinnarna av veckans blogg är publicerade nu! Kolla min blogg för att se om du vann, om inte så kommer det en ny chans om ett par timmar :)

Tack för att du var med, ha en jättebra dag! :D

hanna ♡

tackartackar! :D

sv: :D

~ L I N N ~

Yeah ;D

ebba

länktävling på bloggen nu , kika in och delta du med ? :)

LINDAVIOLA!

sv; Japp, trivs bättre här :)

sv, haha ja jag med:D

Anonym

Veckansblogg är avslutad!

Kolla om det var du som vann och anmäl dig gärna igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/may/20-maj-2012-veckansblogg.html#comment

Camilla

Hejsan svejsan!

Hoppas du sovit bra inatt :) haha,

jag tänkte tipsa om en sak faktiskt, jag har helgens blogg på min blogg, som du gärna kan få vara med på. De skulle vara jätte kul. Anmäl dig gärna.



Kan bara ge lite reklam också för min blogg..... när jag ändå håller på, hehe.

- På min blogg vill jag hjälpa folk jätte mycket, deras problem, kärleksproblem oså, så om man inte vill skriva i kommentar rutan så kan man gärna maila till min mail.

[email protected]

Ibland kan de faktiskt vara skönt att prata med någon utstånde, som man inte känner, eller hur?

Lita på mig, jag berättar inte till någon.

Finns där för just dig!

De kan handla om vad som helst, de behöver ju inte direkt vara "problem" så att säga. Kraaaam!

Nathalie Tegelstam

Fina bilder :)

Sv: Härligt att höra! :D Med mig är det bara bra! Gjort i dag då?

Kramar! :)

Malin K. Wiklund

Sv: Åh tack! Hur mår du då? :)

Cajsa

kanske. ska träffa Mimmi kl 14. Vi kommer nog att umgås minst 2 timmar men kanske 17? skrev mitt nummer i mail-rutan så du har det. Skicka ett mess så har jag ditt med. ;-) kan ju höra av mig till dig om det blir tidigare eller senare än 17. :)

Malin K. Wiklund

Sv: Skönt! Sådär, lite huvudvärk men ska sova snart så det lär gå över då! :)

Sv: Okej :D Typ ingenting, har bara tagit en liten cykel tur med pappa och hjälp till i trädgården :)

Kram!

danten89

Skönt du ;)

Jag ser på Partaj, på femmans webb tv :P

Anna med A

Ja :)

Sv: Äsch, dagen var inte så speciell :P Hoppas din morgondag blir bra! :D

Kram!

Anonym

tack sötnos

sv: tack! :)

danten89

Nåt kul som är på G i veckan?=)

Ina♥

Sant :D



Ehm jag har bal den 11 Juni :p självdå?<3

Anna med A

Visst är den :D

Felicia

sv: tack :D Vad gör du? :D

sv: hihi tack:)

Hoppas din start på veckan är bra! :)

sabina

okeej:)

hur mås de idag?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: ok :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: mm :D

Isabellasphotographing

sv: taack :D

rösta gärna varje dag, hihi :)

kram

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: okej, mys ju :D

Anonym

jaha

Felicia

Jag gillar båda bilderna , men föredrar den med färg :D

Hanna

bilden var finast i färg! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Så himla fin blomma :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: