by amanda

| New in, Vardag
Vad har jag gjort idag? Jo jag gick hem till mig med Elin efter skolan. Vi lagade lite mat och sedan somnade vi båda framför tv:n i soffan. Haha när pappa kom hem åkte han och jag till Nacka forum, köpte skor till balen och tog en liten fika på Espresso house. När vi var klara där åkte vi till ikea, kollade på lite saker till landet och sedan vidare till Heron city. Handlade lite mat och påvägen hem köpte vi sallad till middag. Nu har jag två nya hyllor på rummet, super fint :) Jag ska snart lägga mig i sängen och plugga lite spanska inför provet imorgon.

Här kommer bild på mina nya skor. Det har varit otroligt svårt att matcha mina två klänningar, har ju även ångrat min bal klänning så försöker skicka tillbaks den. Dessa skor är bland de få som passar. De är inte så höga om jag får säga det själv men de är bekväna och jag måste ju kunna gå i de! Haha men godnatt! ♥