Idag fyller jag 16 år!

| Vardag

LINDAVIOLA!

sv; Skall nog sätta mig och plugga strax, själv?

Hanna Håkansson [ Foto ]

gratulerar på bemärkelsedagen :D

Lindassphoto - fotoblogg

grattis! :D

amanda

Förstår det :) Grattis på dig! Ha en fin dag!

Anna med A

Ja :)

sandra

Grattis på födelsedagen :D

Grattis! :D

Miss Sunshine

Grattis :D

Felicia

meeeen GRATTIS :D :D



puss

LINNÉA FLYSTAM

SV: Härligt att höra! Det är bra med mig med! Haft en bra dag hittils? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

fin bild! jo tack allt är jätte bra hur är det själv :)? kram

LIENE

Grattis!

Så fina ögon.

Malin

Grattis, hoppas du får en bra dag:)

moa♥

Grattis gmn!♥

Sv; Jaopp;)<3

karolinajonsson

Grattis på födelsedagen! :D

Patricia♔

Grattis på födelsedagen:)

♫♪ Sandra T

grattis :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ;) <3

Awa Gardi

GRATTIS :)

Anonym

aw tack ! :D

josefines.se

Grattis!! :D

Hanna

grattis! :)

Enya♥

Sv; Tack så mycket! :D

Sarapetter ^^

Grattis :D hoppas du får en bra dag!

Ida

sv: ja, lite svårt att förstå att ni råkar ha nationella i fysik om du inte säger det? :)

Johanna

Svar : Jadu, skrev ett litet inlägg om det på bloggen precis, kolla in där.. Men kort och gott så var det två killar som rånade mig skulle man väl kunna säga.. <3



Grattis igen finis!

danten89

Grattis tjejen=)

Hoppas du njuter en massa av din stora dag ? :D

N

GRATTIS <3

Anonym

Hej!

Nu har jag dragit vinnaren av Dagens blogg, skoj va :)? , kika in och kolla om det blev du! Annars måste du ju anmäla dig igen. :) KRAAAAAAM

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-9.html#comment

EMMAS!- alltid tävlingar

GRATTIS :D

sofia

Grattis gumman! :D <3

Cajsa

GRATTIS SNYGGING! :D

Emelie

GRATTIS igen! :DD

S A R A

grattis! :)

I'm stuck in this fucking rut

grattis igen :D <3

sofia

tack :d

Annika - drömmen om 11 barn

Grattis i förskott!

Ska kolla upp dessa mint toppar o göra dom nån dag, garanterat!

Max L

Jag har sagt det innan men du är verligen den vackraste som finns <3

Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar dig en trevlig kväll! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

GRATTIIIS SÖTNOS :d HA EN BRA SUPER BRA DAG :d

sv- ihih så lite så :D

hihi<3

MICHAELA - FOTO

Grattis på födelsedagen sötnos!

Hoppas du har haft en super bra dag :)



sv: I helgen var jag med min pojkvän, kompisar och bakade en massa :)

Anna med A

Grattis!

Sannalitens.se

Svar: Okej! ;) Håller du på med någon sport? Och i så fall vilken? Själv håller jag ju på med hästar, så det räknas väl :p Kram!

Sara - Mamma till Nova

Grattis :D

Hänt något kul idag? :D

Ina♥

Nää ^^



Grattis! :) <3

ronja

grattiiis :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

så lite så :)

danten89

Fått nåt fint?=))

Carro - http://four.blogg.se/

GRATTIS :D<3

Hanna Håkansson [ Foto ]

Tack :D

S A R A

sv; så lite såå ^^

Sami

Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en bra dag :D

Alicia Blomqvist

Ledsen för segt svar!

Det är bara bra med mig tack! Vad ska du göra idag?

Moa

Sv: Varsågod Gullet ;)

LINNÉA FLYSTAM

Grattis i efterskott förresten! :)



SV: Jadå :) Allt är bra idag? :)

stiina

Nu kör vi på en dagensblogg, vill du vara med och bli dagensblogg så klicka på direkt länken :) Lycka till!

http://editastina.webblogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: grattis i efterskott :)

Elina

SV: Var så god.



Nemen GRAAAAAATTTTIS! Hoppas du får en super dag. Hur ska du fira? :D

marina

grattis i efterskott :)

Anna med A

Varsågod :)

Cajsa

Ficks du nåt fint då? :)

Fiona

nu är det så att jag är tillbaka efter en blogg paus. kolla gärna inlägget som jag skrev nyss! allt bra annars? :) grattis förresten! :)

Anna med A

Tack!)

Anna med A

Vad fick du för presenter då=? :)

Fiona

Allt är bara bra med mig! :) har du bloglovin? :)

Malin

Sv. Så lite så:) hoppas du hade en bra födelsedag!

angelica♥

Hur äre ? :)♥



grattis i efterskott btw

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Varför det? xD

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

trodde du.. nej äsch haha fattade fel :P

Ja men vad bra :D det är kul, men sist jag spelade var för typ... när jag var... 16 typ :P

~ L I N N ~

Hon blev ju våldtagen först vilket gjorde att hon valde att sälja sig själv för att "skada" sig.. Det är ju det boken handlar om.

Var en vän till mig ..

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jadu.. ingen aning :P så jävla dyrt haha

Hanna Håkansson [ Foto ]

gött :D

Beatrice Jakobsson (foto)

du är fin du :D

~ L I N N ~

Jo, jag visste ju inte att hon blev det först, för den börjar ju mitt i berättelsen och sen kommer dom och berättar från början i boken.. Men jo, jag har nog tänkt igenom lite mer kanske..

Mjo jag har hört det jag med, att det är väldigt sällan som man blir det av någon som man aldrig sett förut ;/

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

hehe :P men du lär betala årsavgift väl?

Louise - Flyttar till Turkiet

tack så mycket :)

Anna med A

Vad gör du? :)

Becka [fotoblogg]

Grattis i efterskott! :D Superfin header förresten! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna =D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: