by amanda

| Vardag
Stannade hemma från skolan idag, mådde inte bra när jag vaknade. Somnade om och några timmar senare kändes det bättre. Tog en dusch, rensade i rummet lite och sedan satt jag bara framför datorn. Vid 3 träffade jag Jair en stund innan det var dags för att åka till Gullmars och träffa Cecilia och Regina. Vi tog sällskap till bowling träningen. Det gick inte speciellt bra idag, det var länge sedan jag spelade men går det att skylla på? Tveksamt. Lagade mat när jag kom hem och nu väntar jag på att pappa ska komma hem med mjölken så jag kan dricka te :) Hihi, kramis





ABSOLUTE ELIN

ja fast de kommer ju nya avsnitt nu, dom har ja inte sett än :)

Cajsa

de ringde honom på dolt nummer och sa åt honom att låta mig vara ifred! :P

Anna med A

Visst är dom :)

sv; massa falska vänner osv :(

(svara inte i tävlingsinlägget)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. vart i skolan, du då? :D

sv; har hållit på sen typ 1 år sen så väldigt mycket, men dom bara snackar skit osv heeela tiden :(<3

ABSOLUTE ELIN

alltså avsnitten släpps varje vecka på internet ;)

molly

Gillar du tävlingar? Isåfall så borde du anmäla dig till veckansblogg! :)



här har du direktlänk: http://mollysvedin.devote.se/blogs/17746163/boerjar-med-dagensblogg.htm#WriteComment

Anna med A

Vad gör du? :)

ABSOLUTE ELIN

nej tyvär :/ jag fattar bra ändå! men de är skönare med text liksom ...



gör du ikväll då? :)

Patricia♔

Skönt att du vart piggare:)

LINDAVIOLA!

Ser mysigt ut :)

~ L I N N ~

Tyckte jag också först hehe ! :)

Men man hittar alla svar på google! ;)

ABSOLUTE ELIN

sv: vet ja inte :/ kanske att de finns på den här sidan, där har ja sett andra säsonger iaf!



http://www.free-tv-video-online.me

Hanna Håkansson [ Foto ]

kan inte säga, kan ju va små barn som lsäer detta ;D

Angie Obell

härliga bilder :)

Sv:<3

vart bor du?:)

menar inte & vara läskig eller något sånt haha

Lillasyrran

Hej!

Grattis på internationella kvinnodagen❤👻

Haft en bra dag?Kram👻❤

sv; ja verkligen och det sak föreställa mina "bästa vänner" screw them!

åh tack sötis!

Angie Obell

så lite så :)

~ L I N N ~

Det är faktiskt kul när man väl ger de en chans (a)

LINDAVIOLA!

sv;Vad bra :)

alva

superfin blogg! intresserad av ett bloglovinbyte? :)

~ L I N N ~

Men det har inte jag heller :)

sv; ja, hihi :)<3

Patricia♔

sv: Det är ganska okej. Väntar på att BB ska börja snart:)

Angie Obell

gottit :)

Lillasyrran

Sv;

Jadå:) Very chill day❤❤👻

Längtar du till helgen?Kram❤

När man föds annorlunda

Kikar in och säger hej. Äntligen fredag imorgon, som betyder ledighet med hela familjen samlad för oss :)

Tacos, film, mys och annat smått och gott på schemat. Har du några helgplaner?

sofia

okejj :o <3

alexandra

härliga bilder, älskar att hela stockholm skriker vår!

Angie Obell

hehe okej :P

sofia

jopp <3

sofia

göra imorron då? :D

julia

jag hade v.8 dd?:)

EMMAS!- alltid tävlingar

mysiga bilder :D

julia

okej ;) hade du ett bra sportlov då?:)

EMMAS!- alltid tävlingar

japp:)

vart bor du?:D

Johanna

Svar : Hihi ja :D <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Gräss :D

danten89

Härliga bilder =)

DIANA ÖSTERBERG

sv; tackar tackar =)

EMMAS!- alltid tävlingar

aww coolt skulle också vilja bo där :D

julia

Tack jaa!! har du nån tatuering?:)

sofia

okejj, ta de lugnt :D <3

DIANA ÖSTERBERG

sv; tittar du på storebror? :D

EMMAS!- alltid tävlingar

aww ;D har ni nån snö? ^^

Angie Obell

Nu så blir de godismys1

jennifer

fina bilder! vart är de tagna? i Stockholm? :)

sv; tack sötis:D

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja självklart :D

Louise

Fredag imorgon :D har du några planer? :)

Angie Obell

hehe ja

DIANA ÖSTERBERG

sv; big brother = storebror? ;)

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha ;D

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha inte? de säger vi nästan hela tiden :D eller ja.. min familj då,fast vi ju några stycken ;)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: okej nice ^^ haha ja den har inte ens smält bort lite ;(

sofia

japp :D <3

ebba & isabella

dagens blogg är nu avslutad , va det inte du som vann så kommer nya chanser nästa vecka så håll utkik !

~ L I N N ~

Tar en bakgrund, sen gör jag bilder o sånt på fotoflexer.com :)

julia

men läs:P

har byggt på den :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; yeah man :D <3

Angie Obell

Tack så mycket :)

julia

exakt :) men jag vill! :)

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: aa ;O

Sofia

kollar på tv, dusj? :D <3

Angie Obell

:)

Cajsa

hehe jo... :P

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: aa fast jag bor typ 10 mil ifrån men jag har varit där flera gånger :)

julia

haha, nejnej :) ingen fara!

elin

tack :D

Anonym

SV: okej:) ser one tree hill:)

sofia

big brother :D



okejj :D

Angie Obell

Åh nu börjar ja bli sömnig.

EMMAS!- alltid tävlingar

haha det är as mkt snö här med :p det är minst 1 meter snö utanför min lägenhet -_-

Louise

okej :) jag ska hem till pappa och äta och sen ska jag träffa kompisar dudå? :)

Angie Obell

hehe okej :) då får du sova gott.

Angie Obell

härligt :)

amanda

Härliga bilder! Hur är läget? :)

Anonym

Heej Sockertopp!

Nu har jag Dagens blogg tävling i min blogg (som jag har varje dag!) och det hade vart skit skoj om du va med! =)

Anmäl dig här är du söt;

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-3.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: