by amanda

| Vardag
Igår efter skolan åkte jag med Filippa till T-centralen och lämnade henne vid tåget. Därefter åkte jag och Hanna och gymmade. När vi kom hem laddade vi upp med film och Ben&Jerry's. Imorse ställde jag klockan för att åka in och möta Gustav i T-centralen som kom från Enköping. Vi gick och köpte en ny väska till mig som jag visar bild på senare. Därefter åkte vi hem, åt våfflor och träffade sedan Hanna och Matilda. Nu är alla vi hemma hos Hanna. Jag vet inte vad som händer resten av dagen. Men bloggar mer senare eller imorgon. Puss&Kram
Jossan ★

sv: Naw, hihi tack! :)

Du får gärna ställa lite frågor i min frågestund på bloggen, bara kul! :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, sådär. Har typ blivit jätteeförkyld :( själv då?

e

Okej, inte så mycket :D

Allt bra idag? :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Heeej :)

Hoppas du får en fortsatt fin lördag!!

KRAAAM :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Härligt! Med mig är det toppen! :)

Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag? :D

Esmeralda<3

sV: ja det var jättemysigt:D

Hanna Håkansson [ Foto ]

ye s:)

Fanny

okej :D

Lisa

härlig bild:D

LINDAVIOLA!

sv; Tack för den fina omtanken :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fin bild :D<3

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment

Isabella

Hej! Fin blogg:)

Allt bra??

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej :( har inte iphone!

Anna med A

Tack :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

yeyy :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha tack ;)

▲ Mohammedi's™

sv: Tack, niice ;))



NU BLIR ALLA ALLA ALLA LÄNKADE I ETT INLÄGG FRAMFÖR +1200 LÄSARE!!! http://mohammedis.se/2012/march/rosta-bli-lankad.html#comment

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

varsegod :D<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: mm :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

haha :D tack ;) avis på mina killar? xd<3

DIANA ÖSTERBERG

sv; :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

madickenmarsh'

fin blogg! :)

S A R A

sv; det är bra med mig också! :)



javisst, följ mig där så ser jag vad du heter där ;)

Louise - Flyttar till Turkiet

härligt :) jo de e bra med mig med :)

har du för dig? :)

Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan lust för ett länk byte? Säg bara till när du länkar mig så göra jag detsamma så fort jag kan! :)



Annars hur mår du? :)

bexollila.

du är snyggingen inte jag "!

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hoppas du haft en bra dag hittils och att du får en fortsatt bra söndag :) Själv avskyr jag söndagar, haha! KRAMIS

danten89

Hur är det idag, denna soliga underbara söndag?=)

Kram

EVELINA - art & photos

sv; ne :) vad är det ?:P

e

Följer dig nu :)

Carro - http://four.blogg.se/

Haft en bra dag? :D

MICHAELA - FOTO

sv: tack! :)

okidoki! Förlåt för sent svar. Den här helgen var jag med min pojkvän, spelade match, bakade och var inne i stan med kompisar.

Isabella

sv; Vad bra, allt är bra här med:) Några planer för ikväll då?

sandra

- så lite så :D

LINDAVIOLA!

sv; :)

Fanny

SV: Tack :D

karolinajonsson

Kika in och se om just DU vann veckans blogg! Om inte, anmäl dig gärna igen :D

http://jonssonsfoton.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-ny-omgang-3.html#comment

M O A

Haft en bra helg fina du? :)

KRAM

Anonym

Haft en bra vecka?

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: aa samma här :D

görs?:)

▲ Mohammedi's™

sv: Nu är GLITTERSTEN TÄVLINGEN Avslutad , och tyvärr blev inte du som vann!

Vill du veta vem som vann , så kollar du på samma inlägg där tävlingen var!

Men var gärna med på den nya tävlingen som jag startade idag där man vinner ett valfritt

smycke från smyckenby.se :

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-smycke.html#comment



KRAM! / DET VAR JÄTTE ROLIGT ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE, SÅ DELTA GÄRNA PÅ DEN NYA TÄVLINGEN OCKSÅ?

Emmelie

Gå gärna in o svara på min läsarfråga om webbutiker:) behöver ditt svar!!



kram Ha en bra kväll



& Följ mig gärna via bloglovin, så följer jag självklart dig !

Patricia♔

Ska bli kul och se vad du köpt för väska:)

sofia

fin bild :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D!

A M A N D A - Different is beautiful

Fin blogg!

Är allt bra med dig?

LINNEA

åh fan va segt :(

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

ska snart käka våfffler dd? :D<3

Ina♥

Najs :)

Jodå det är bra :) <3

bexollila.

var med och tävla om valfritt smycke - http://www.nattstad.se/bexollila?cat=46079 pusssss

Hanna Håkansson [ Foto ]

HIHI :D

josefines.se

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



EVELINA - art & photos

sv; du frågade om ja har instagram:)

sv: :)

Isabella

sv; Jag med:)

Louise - Flyttar till Turkiet

åhh va gott :D

EMMAS!- alltid tävlingar

söt du är :D

sv: okej, svarar på kommentarer och så :)

A M A N D A - Different is beautiful

sv: vsg!

Det är bra med mig också. Gjort något skojigt idag? :)

bexollila.

skit kul att du är med och lycka till !

missa inte för större chans blogga om det, pusss

MICHAELA - FOTO

sv: jadå! :)

Några speciella planer inför veckan som kommer?

bexollila.

det va så lite så, allt bra idag gumman?

Sandra Åhfelt - Scandalbeauties !

Hej snygging!

Allt bra med dig?

Jag har en tandblekningstävling hos mig om du vill vara med. :)

KRAM

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hoppas du får en finfin söndagskväll och ett bra avslut på denna vecka :)

A M A N D A - Different is beautiful

sv; mysigt! Bara chillat, och sådär :)

bexollila.

gött att de e bra med dig, sj är allt kaos..

Ont i ryggen huvudet halsen och pollen har slått till nu så är förskyld som fan och nyser ihjäl mig :/

▲ Mohammedi's™

sv: SUPERKUL ATT DU ÄR MED OCH TÄVLAR! KRAM!

haft en trevlig helg?

MICHAELA - FOTO

sv: skojsigt! Fotboll, försöka hinna gymma, plugga, träffa pojkvännen och kompisar och sen bio i helgen och match :)

A M A N D A - Different is beautiful

sv; nää är så trött :p haha.

Patricia♔

sv: Jo den har varit ganska så tuff:/

Sandra Åhfelt - Scandalbeauties !

Härligt, de e bra :) gäör du för skoj då ?

MICHAELA - FOTO

sv: jadå! :)

Tack, hehe :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi jaa (A) det är jättekul :D

Vad gör du? :)

sv: nej, det har vi inte.. allt kunde bara varit jävligt mycket bättre mellan oss.. :/

bexollila.

a det hoppas jag med..

ne det har jag inte för har ingen iPhone :(

▲ Mohammedi's™

sv: gött att höra! yahhp ;)

A M A N D A - Different is beautiful

sv ; jag är alltid trött på söndagar :p

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hm, har lite saker på gång :P sj?

Ina♥

aa <3

-MHANNAS.BLOGG.SE-

hej fin blogg, ha en bra kväll :)

karolinajonsson

Haha rödaläppar-trillingar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: