by amanda

| Människor

Modell: Jag Foto: Ulrika Kamera: Canon EOS 1100D

Idag hade vi nationella i fysik, vilket gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig att det skulle göra. Dock var planeringen av undersökningen lite svårare. Vi fick sluta 11 och då umgicks jag lite med några innan jag mötte Natou. Vi softade i solen med Elin och Yosra. Sedan köpte vi Ben&Jerry's och gick hem till mig. Lyssnade på musik, myste i solen, sjöng singstar osv. Om en liten stund ska vi ut och hälsa på Gustav. Ikväll blir det fotokurs lektion igen, dock ska inte Ulrika med denna gång :( Så jag får gå dit ensam.. pinsamt!

By the way så är alla i min skola lediga imorgon och på fredag så vi har helg nu! Sköööönt. Hörs ikväll, puss ♥
Moa♥

Haft en bra dag hittills?♥

EMMAS!- alltid tävlingar

fin bild :D

Sarapetter ^^

- okej bra :D det är bra med mig!

ronja

snyggo :)

N

Älskar örhänget! Löve löve löve !:D

Patricia♔

Åhh skönt med en lång helg för er:)

sofia

okejj :)

Lisa

sv; vad kul att du gillar den:)

CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

fin bild:D

therese

Hej, har dagens blogg igång igen och det skulle vara roligt om du ville vara med :)



kram /therese

naxo - bloggen med tips!

Hej! Hur mår du? :)



Nu behöver jag verkligen hjälp med en grej på min blogg, är du urgullig och hjälper till skulle det betyda guld gånger tusen, tack fina du!

HEJ DIN SKÖNHET!

Nu ligger Dagens blogg vinnare uppe, spännande va :)? Hihi.

Kolla om det blev du annars anmäler du dig igen hoppas jag :D

Du kan också vinna tandblekning ifrån Brilliantsmile hos mig :) anmäl dig dit också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Fin bild :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

Härligt och höra :)

Hur har din dag vart då? Kram :)

hanna

vilken fin header du har! :)

tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fin<3

sv- jaha, jaa :D

hihi en gammal bild som passade till inlägget :P

kram<3

Ina♥

Aha. As mysigt att duscha :D <3

Travteamet<3

Veckans blogg tävlingens vinnare kom lite sent, men nu är veckans blogg äntligen avgjord. Klicka in på bloggen och kolla om det var just du som vann!

Tack för att du var med i veckans blogg och glöm inte att anmäla dig till nästa veckans blogg som du kan anmäla dig till på söndag.

Hälsningar

Travteamet<3

Max L

Det vackraste jag vet är det jag ser på denna bild. vackra dig i solens vackra ljus <333333

Sara - Mamma till Nova

Haft en bra dag? :D

Johanna

Svar : Tack sötis <3

Hanna Håkansson [ Foto ]

Absolut :D

Anneli

fin bild!:D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack detsamma du =)

Jolline

Vi köpte ben&jerrys förra veckan. Alltså gick itne att ta många skedar glass innan man vart mätt. Men gu så goda!

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack återigen :D

Hanna Håkansson [ Foto ]

Jag med :D

Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, musik

Önskar dig en toppen torsdag! ^^

Ina♥

Ja, då äre inte bara jag som tycker det ^^ <3

LINNÉA FLYSTAM

SV: Åh så kul! Igår gjorde jag inget särkillt förutom pluggade.. :/ Allt bra idag? :)

Moaa

SV; vad bra! det har jag me :D

amanda

Tack, du med :D

Skönt med helg redan! kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, gott :D!

karolinajonsson

Fan vad skönt med långhelg!

LINDAVIOLA!

Vilken fin bild på dig :)

matilda

grattis amanda :D <3

LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Jaa :) hehe

vad gör du?

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Mys :) Jag kollar film

Hanna Håkansson [ Foto ]

haha gör de :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

bröllopsfotografen :D

~ L I N N ~

Förstår de hih ! :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Gillar du den? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

man kan inte gilla allt

~ L I N N ~

Otroligt gott ! :D

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Okej :P ja, jag håller ju på med hästar, det är också dyrt :P

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

:D sen jag var 3-4 år :) fick min första egna häst när jag var 12

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hihi bondgård xD

Nej, eller jo jag har egen, men han är utlånad på foder. Har aldrig haft eget stall

Louise - Flyttar till Turkiet

haha :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

Hanna Håkansson [ Foto ]

tack :D

J E N N I F E R F O T O

tack så mycket :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

En kvinna har honom, och hon betalar allt för honom förutom försäkring :)

Louise - Flyttar till Turkiet

passar lillebror sjdå? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Den är super kul! :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

För jag inte haft tid/råd...

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Precis, men känns som fler har instergram och det är ju roligt att följa folk! :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Nja, både och :) han har det jätte bra

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Vad bra :D

du är bara för söt!

Louise - Flyttar till Turkiet

okej va roligt :)

M I N A B R U N

sv; ja, precis! :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Ja precis :) vad gör du?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte som du! :)

LINNEA

as kul! speciellt när de är med min underbara eric♥♥♥

Louise - Flyttar till Turkiet

härligt det :)

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

OKej :) försöker få i mig vatten

LINNEA

om han är! men han är inte bara snygg han är grym också <3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Inte bra hahah

Louise - Flyttar till Turkiet

ska kolla på bb dudå? :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

hihi :D

LINNEA

va gör du sötnos då? :)<3

MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Hehe xD men men :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nää! :)

Louise - Flyttar till Turkiet

okej :)

mina - photography

sv; jo, det är bra! själv?

Hanna Håkansson [ Foto ]

blir lugnt, sj? :D

LINNEA

ska käka nu hörs sen! <3

karolinajonsson

Åh, jag vill också ha B&J :(

-MHANNAS.BLOGG.SE-

Hej fin blogg! Just nu har jag en bloppis i min blogg där priset är från 20kr-80kr ! :) Sjukt billigt ju, så kolla om det är något du vill köpa! <3

~ L I N N ~

Ja det är riktigt sjukt..

Fanns inga bevis, men frågan är ju isf hur många våldtäkter finns det bevis på..?

Nej en gång blev jag det..

Anna med A

Kollar teve :)

Chriis

SV: okej jag ska till en kompis snart :)

Emma

fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: