Amanda tipsar

| tips
Eftersom jag har fått önske mål att tipsa om appar så tänkte jag göra det :) Här har ni några som jag använder dagligen.


I dagens samhälle så använder alla mer eller mindre facebook. Så för att snabbt logga in så är facebook appen riktigt bra. Den till höger är facebook messanger. Där kan man gå in och chatta med folk, det är som att smsa bara att man använder sina facebook vänner. Super smart och det går fort!


Instagram är en app som jag verkligen tycker om. Man lägger upp bilder, följer andra och så kan man kommentera och gilla varandras. Nordeas app för de som har nordea som bank är väldigt effektivt eftersom man snabbt kan gå in och kolla hur mycket pengar man har på sitt kort.


Sl appen är väldigt bra när man behöver gå in och kolla när bussen/tunnelbanan går och man inte har någon tillgång till en dator eller tid tabell. Blogg.se appen är ju en självklarhet eftersom man kan blogga från mobilen. Dock är det lite dåligt att inläggen som kommer från mobilen inte går att kommentera :(


Med hjälp av blogflow appen kan du lägga till de bloggar som du vill följa och sedan är det bara att trycka på en blogg så kommer alla inlägg upp som bloggaren gjort :) Nästan som bloglovin. Google översätt säger ju sig själv - grymt när man sitter på språk lektionen och fattar 0 ;)


Om du har tv.nu appen kan du när som helst gå in och kolla vad som visas på tv. Har du tröttnat på låtarna på mobilen eller spel listorna på facebook, använd då the voice appen (eller någon annan radio kanal) för lite omväxling.
julia

haha x)

nej, men jag har byggt på den :)

julia

Bra inlägg!

ja ändrat olika osv :)

elin

sv: använder också dem utom blogg.se använder wordpress :)

Johanna

Svar : Jo, har pratat med honom rätt mycket under en period nu :) <3

julia

ehm jahdu.. det var en gratissida jag fick den ifrån, kram!

bra tips:D

sofia

japp :D <3

EMMAS!- alltid tävlingar

ja jag håller med :O

bra tips :)

elin

sv: yes super!

Cajsa

hehe, det är en mugg bara.. ^^

EMMAS!- alltid tävlingar

haha min tele kan inte ens ha appar ;( för gammal :D

~ L I N N ~

Så lite så :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; grymt ;)

~ L I N N ~

Det mesta har ju med koder att göra så :)

sofia

japp :D <3

Felicia

ha rju inte appar på min mobil...



puss

Louise

va gör du nu då? :)

Anonym

sv: min drog!<3 hahah;)

Cajsa

hehe ja...xD

danten89

Sover du än?=)

Carro - http://four.blogg.se/

sv: tack!

Hoppas du fick en bra dag! :D

malin

har dom flesta av dom där jag också :)

Hanna Håkansson [ Foto ]

minns inte :(

LINNÉA FLYSTAM

Allt bra idag? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: MM, har du twitter? :)

LINDAVIOLA!

Jag har de flesta utav de apparna, super bra! Har aldrig testat den andra facebook appen dock.

marina

sv. tack :)

EMMAS!- alltid tävlingar

allt bra med dig?:D

När man föds annorlunda

Sv: Då måste jag gratta i förskott ju, blir de Sweet 16 som gäller? Eller du kanske inte fyller år haha?

Anna med A

Är i skolan :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

bra tips :D

Denise 22 - mamma till Kevin 6

Schyssta appar :)

jr

Ja, den är just grym snygg.

Ida

Min mobil är för gammalför appar D:

Emma Mattsson - t e c k n a b l o g g

Hejhej! är det bra med dig?

följ gärna min nya tecknablogg via bloglovin!

kram

Miss Sunshine

Massa bra sidor :D

julia

åhååå fredag ;D

♫♪ Sandra T

ha en fin fredag! :)

Sannalitens.se

Svar: Okej :) En liten fråga, har du provat att bleka tänderna någon gång? :p Kram!



Ps. Förresten, tävla gärna om ett par sjukt snygga spegelglas pilot-brillor från Nueu på min blogg! Det är nästan inga deltagare :P Med andra ord; stor vinstchans. Direktlänk till det: http://sannalitens.se/2012/march/tavling.html#comment

Shuuue! Som du vet så har jag bloggpaus och har haft det ett tag. Väldigt mycket med skolan nu. Men tänkte bara säga att jag förmodligen är tillbaka på måndag och det blir som planerat! :)

Sammy

Hej! allt bra? Var gärna med i dagensblogg!

Lotta

Sv: Hejhej! :) Det är bara bra med mig, hur är det själv?? =) Kram

Amanda Persson [foto & fotboll]

svar: tack :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

Låter ju som du hade en bra dag igår :)

Ska du hitta på ikväll då? Kram :)

Annika - drömmen om 11 barn

jag vet inte varför men jag gillar inte alls facebookappen... jag surfar hellre in. däremot appen för tradera o så kan jag använda... men har nog rätt svårt för det med appar :D

Zabina

Hej! :) Allt bra med dig?

nathalieandersson'

haft en bra vecka?

trevlig helg! ♥

Sara - Mamma till Nova

Nja inte mycket. :D

Vad gör du idag? Är ju fredag. :D

Alexandra Pallin♥

du borde ladda ner o prova drawsomething! As kul! :)

Linda

Facebook, nordea, instagram och blogg är dom ag använder absolut mest!:)

Sv: Okej jag bor i en liten stad nere i småland som heter västerviik;d

LINNEA

verkligen !

Nina

Fin blogg!



Har tittat runt lite på din blogg, och du är verkligen superbra på att fota!!:D

▲ Mohammedi's™

Bra tips ;)

Hanna

Hejsan, är appar till för alla mobiler, nokia, iphone osv? :)

Men tror ilf jag har blogg appen, fb appen och tv.nu appen.

Men hur skaffar man fler? :)

SV: Jaa...!!

Kraam <3

Hanna Ek

Hej, vill du göra ett bloglovinbyte? Jag har en tävling på min blogg också som det skulle vara roligt om du ville delta i! Kram

Sassäh

Hallojs! Hoppas att du får en underbar fredagskväll :):) Lust att vara med i dagens blogg? Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

Fredrika

Hey!

Sugen på lite shopping inför våren/sommaren?!

Då rekommenderar jag en superbra sida där man samlar poäng och får presentkort på H&M, Nelly.com, Kicks & Åhléns.



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% gratis och det fungerar, har testat själv! :)

Patricia♔

Kul att få se lite av de appar du använder:)

Ina♥

Allt bra? :)

sofia

joo :p

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja, bortsett från man är sjuk då :)

LINNÉA FLYSTAM

SV: Allt är toppen med mig! Haft en bra fredag? :)

Hanna Ek

gjort nu! lägg till mig med!

Lova

Haha jag har typ tagit ett exakt lika dant fotot på tistelbollen (heter dom så? :s) och humlan!

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack, de ska jag :) <3

Sassäh

sv: great! :):) jag har nu lagt till dig och blev nr 238 :):) lägg nu gärna till mig också (a) KRAAM.

DIANA ÖSTERBERG

sv; vad gör du? :D <3

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jag tyckte den va krånglig och jag såg inte det jag ville se typ :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Jadå! Vad har du hittat på då? :)

jr

Okej:) Kostar 300 spän lika gärna köpa ett par skor som är värda att anväda.

DIANA ÖSTERBERG

sv; ett hästspel :D

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Haha okej... har det funnits ytterligare en alltså? Jag har nyligen skaffat en android så jag får skylla på det - är inte så "van" än :D

LINNÉA FLYSTAM

SV: Mysigt! Själv har jag inte gjort så mycket mer än att ha varit i skolan! :)

DIANA ÖSTERBERG

sv; ja! har hållt på med hästar hela mitt liv :D

Lova

Sv; Hehe ja, lyllo dig som har iphone! :P

Annika - drömmen om 11 barn

jag sökte bara på android market o fick upp ett F, så det va ju facebook o den tog jag hem :D

sofia

jadåå, nog för jag har haft de hela veckan men ändå :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; haha aa : )



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: