I love your eyes but I love mine more, because without mine I can't see you

| Djupt



Sofia

Sv; Jaha, på så vis! :)) jag får ta och göra det tror jag bestämt ;)

fina du!

sv: vad roligt! :D

Felicia&Hanna♔

jättefin blogg! allt bra med dej? :) kraam

hilda

fin blogg! :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Så himla söt bild :D

*SVAR:* Hm, kommer inte ihåg vad mitt besöksrekord är :O Var ganska länge sedan jag kom upp i ett rekord :(

ffotonina

Hej! :) Fin blogg, Planer för dagen ? :]

L.t

Super fin blogg ! gillar den starkt!

Ta gärna en titt på min blogg och ge lite kritik !
Puss ! :D
+ Gud va söt du är !

Cajsa

fan jag har fortfarande inte hittat något boende i stockholm. :/

elin stridh

jag bor i hallunda själv?

Bella Davis - MODELL BLOGG

tack sötnos :) vad ska du göra för kul idag?? kramar

Andrea

Fin bild! Gillar den skarpt :)

Anonym

sv. ja låten är bra :)

matildac

nu följer jag dig! säg när du följer mig :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Att få paket är det bästa som finns :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

*SVAR:* Ja, jag älskade smyckena, så himla fina :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

*SVAR:* Hihi ja, jag med:D

elin stridh

haha röda linjen tilsl den tar slut typ. im from the hoods :D peace bror :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

*SVAR:* Så lite så :D

elin stridh

haha i see men då går ju 172 från mig raka spåret till dig haha :D då kasnke du hänger med :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

*SVAR:* Jag mår bara bra :D själv då?

elin stridh

haha okej men jag bor i slagsta egentligen haha gud va vi ljuger :D men hallundaä rn ärmst ;)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: usch då :( varför ont i magen?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: haha smart där ;)

matildac

härligt!! :)

matildac

eller hur!:)

FELICIA BHUIYAN

Tja, allt bra med dig idag? Ha en super najs dag!

Elin

Bra, vad gör du idag?

Simona ågren- 13 år

Hej hej, allt bra idag? :D
kram!

Simona ågren- 13 år

sv: Vad bra :)

Och fin bild :)

elin stridh

haha ja :D

GULDVÄRT OM DU VILL RÖSTA PÅ MIG I NELLYS TÄVLING! :)

http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1303

Andrea

Är allt bra med dig annars? :)

Simona ågren- 13 år

sv: varse :D

† ELIN CECILIA - TÄVLING!

thank you :D

matildac

fin bild ovan:)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Hihi bra :D

Simona ågren- 13 år

sv: ja :)

Simona ågren- 13 år

sv: aa vad roligt :D

matildac

varsegod!:)

Simona ågren- 13 år

sv: haha :D men annars då, händer idag? :)
kram!

Andrea

Sv:Jo det är bra med mig med! :) Vad gör du på din fritid förutom fotar? :)

Ida

Jättesöt och fin blogg! :D

Simona ågren- 13 år

sv: Gud vad kul :D Jag ska bara mysa hemma, sola lite o så :)

kaffehörnan

Vad snygg skyllt

Moa<3

Hej har en veckans bloggtävling om du vill vara med ! :) direktlänk ---> http://meisy.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment

ps: säg gärna till om du vill göra bloglovin/blogkeen byte! men jag gör bara om du inte tar bort mig efter några veckor !

Molly Bergström, UPPSALA

Hehe vad skönt :D
Önskar dig en fortsatt finfin onsdag :)

Molly Bergström, UPPSALA

görs? :D

Molly Bergström, UPPSALA

kuuul :D jag kom nyss hem

Molly Bergström, UPPSALA

japp :P

Allt bra? :)

sv: härligt! det är bra med mig också :) vad gör du?

Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul med bowling, är du bra på det :)? kramar

Cajsa

jo som fan. :/

CASSANDRA

sv; tack sötis :D allt bra?

Anonym

sv. tackar :)

♫♪ Sandra T

söt bild!

Maddez ♥

Hej ! :)
Missa inte att delta i tävlingen där du just nu kan vinna "make up" ! Om du inte redan är med. ;)
Direktlänk; http://maddez.blogg.se/2012/june/tavling.html#comment
KRAM♥

Emma

Jag har lagt upp massa nytt på min bloppis nu och har även en tävling på min blogg kicka gärna in på dessa två länkar

http://princessemmasbloppis.blogg.se/?tmp=1234

http://princessemma.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-en-goodiebag.html#comment

Anonym

Nu är Nelly igång med sin årliga tävling där man kan leka "designer" denna gång är det en väska du ska designa, jag har designat min nu är det din tur :)
klicka på min väska för att komma till bidraget och tycker du om den får du gärna lägga en röst på den! :) meddela mig gärna så länkar jag din blogg hos mig, lycka till!!!

Sandra

sv: åh tack så mycket :)

Melina, Denise, Hanna

fin bild! har du tråkigt? :) eller kanske vill ha lite mer läsare? :) var gärna med i våran dagens blogg då! inga krav bara att skriva " jag är med! " kram :) <33

Sandra

- allt bra idag? :D

Sandra

- jo men samma här, tror det beror på att jag druckit för lite vatten idag /:

Cajsa

får bo hos en kompis så länge men man vill ju helst ha sitt eget place.

sv; härligt :)
jag lyssnar på musik och ska snart kika på film :)

SAGA LINNES

Fin bild!

bitte

Hej jag är med i Nellys nya designtävling och jag skulle bli jätteglad ifall du ville gå in här och rösta på min väska.
http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1378

I gengäld kan jag ge länk,lägga till på bloglovin eller rösta på ditt egna bidrag om du har.

kram

Emelie

''Love'' Hmmm... Menas det att du är tillsammans med nån nu? ^^

BATT

fin bild!

Andrea

Sv: jag rider haha har inte så mycket tid för mina kompisar men jag passar på när jag kan annars är jag med mina kompisar som rider i stallet och min kille på kvällarna :) Jag får oftast dagen att rulla på bra! ;)

Vart köper man sådana bokstäver? :)

Anonym

sv. :)

Malin

Hej! Just nu har jag två tävling i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D
Vinn ett valfritt mobilskal (Till t.ex iPhone, HTC, Samsung eller Sony Ericsson) - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/vinn-ett-valfritt-mobilskal.html

Veckans blogg - http://mallemusic.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html

David

Så fin min vän<3

Felicia&Hanna♔

jo de e bara bra, haft en fin dag ? :D

Emma

Tack!

Lina

Va med i Årets största designtävling!
Gå in och rösta på min väska och skapa din egen drömväska så du har chansen att vinna massa fina priser:

http://designyourhandbag.nelly.com/?bag_id=1307

//Lina

Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul :) allt bra annars?? kramar

Jossan ★

Vilken söt bild!

sv:Okej, va konstigt :o
Då fortsätter jag att svara kommentarer som förut.:)

Molly Bergström, UPPSALA

tack :D
Ha en fin onsdagskväll ;D

Linnea och Matilda

Veckans blogg är uppe nu, kolla in om du vann!

wilma♥

sv: förlåt för sent svar!:)
men tack:)

caisa

fin bild!

AMY TA

stencool Bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: