Film betyg

| Filmbetyg


5/5 hjärtan
Möt Lola, även kallad "Lol".  Hon är i den åldern då plugget är som mest krävande, kärleken som mest smärtsam, mamma Anne som allra jobbigast och kompisarna det viktigaste i livet.  När Anne av ”misstag”  råkar läsa Lolas dagbok, får hon rena chocken. Hennes lilla dotter är inte så liten längre och hon har dessutom testat det mesta som Anne försökt skydda henne ifrån.

Tryck här för att se trailern.

Åh den här filmen var verkligen jätte bra! Det är när man ser såna här filmer som man verkligen vill ha pojkvän. Det var så typiskt att missförståendet mellan Lola och Kyle skulle hända, jag har också gjort som Lola flera gånger. Fått för mig att något har hänt och sedan blivit sååå arg fast inget egentligen har hänt, haha. Kyle är dessutom så jäkla snygg, dog lite varje gång han visades på duken. Ni måste se den här filmen. Deras kärlek var så fin. Jag älskar att de hittade tillbaka till varandra, och jag älskar när Kyles pappa kom till hans spelning i slutet! En riktigt bra film, ni måste se den.

bild lånad från google
sofia

ska fira min brorsas dotter som fyller år, dusj? :) <3

sv: jag var på bio idag och såg filmen du pratar om i inlägget. :)

Johanna & Carina ~

Den verkar fett bra! Vill gärna se den ^^ Awesome blogg btw! :) kram från oss ^^

danten89

`För att man inte bara äter? :P

l i l l t h i l d a ♥

Ha ett grymt slut på helgen! :)

Hur mår du? :)

kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Tack raring:)



Jaha, så roligt:)

Ida Lindborg

Åh den verkar super bra :D



Sv: Tack så jätte mycket :)

l i l l t h i l d a ♥

sv: härligt :D jotack jag mår super :)

vad gör du då+ :)

kram

Ida Lindborg

sv: låter så :D

l i l l t h i l d a ♥

sv: hihi tack :)

okej, vilken? :D jag gör inte så mycket, ska lägga mig i sängen och fibbla med datorn :)

bbaraaelin

fin blogg :D

åh måste se den där :)

danten89

Inget?`=)

Men man är ju intresserad av vad man äter? :P

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Detta är en riktigt bra tjejfilm va:) Hihi tror inte det är någon som min pojkvän vill se med mig i alla fall:P



Nu ska jag sova.

Godnatt sötan!

Cajsa

men nu ska jag sova. :) nattis!

caisa

sv: tack! :D

Wickiiis

Var gärna med i veckans blogg: http://wickiiis.blogg.se/2012/june/veckans-blogg.html#comment :)

Man ska bara titta på videon och lyssna efter det ord som jag säger i videon och sedan skriva det i en kommentar så är man med och tävlar. :)

Kram<3

Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott!

Önskar dig en najs söndag :D:D

CASSANDRA

så snygg!

Oj oj det var inte lite betyg, man kanske får ta och se den :) Ha en trevlig söndag :)

Anonym

sv. Ja verkligen. :)

nina

Tjena sötis! ♥

Vad görs? Bloglovinbyte? :]

Kram!

Lotta

Sv: Tack så mycket :) Vad ska du hitta på idag då?? =)

maja

Åh, vill verkligen se den. Har väntat huuuur länge som helst på dedn, måste se den snar!

sabina - följ mitt liv som 14-åring

hej! suuuuupersöt blogg! jag har kört igång dagens blogg på min blogg! var gärna med och tävla! vore också kul om du kunde säga vad du tycker om min blogg! kram



www.saabinaamehmedovic.blogg.se

Sofia - FOTO

Jag funderar på att se den filmen faktist! :)

Liborius

åh vill också se den:D

Alexandra - ♥

Den verkar jättebra, såg du den på bio eller laddade du ner den? :)

Anonym

härligt :)

Anonym

Åh. Den låter ju bra :D.

Molly

Vilken mysig blogg du har! :)



Händer något kul idag? :D

Nathalie Tegelstam

sv; sjukt bra :D

hanna ♡

va awesome! :D

Foton av Emma

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!

Jag ville bara berätta att jag är tillbaka i bloggvärlden!

Kram

Elin

Allt bra?

linnea

den vill jag se! :)

' d anni

- haha heter filmen lol ? :P

sv; hihi ja. vad gör du? :)

Daniella Book

Haha ja men precis! Åh jag har också sätt lol, den är superbra!:)

Maja

fin blogg!

allt bra med dig? :)

Tuva

Fin blogg! :) <3

Ebba & Carro

Hej! Fin blogg du har. Är allt bra med dig? kram <3

Ebba & Carro

Hur var filmen... asså är det en tjejfilm? kram :) <3

Frida

Vad fin blogg du har!:) kram.

Perfectly Unbroken ♥

Den verkar vara jättebra, jag ska nog se den på bio :)

♫♪ Sandra T

vill se! :)

frida nyburg

Igårkväll var jag på födelsedag/inflyttningsfest :)



Ok, men kan lika gärna jobba när det är sånt här väder eller hur?



Måste verkligen se den filmen:)



kram

Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Haft en bra dag?

Ammalia

Den måste jag se ! :)

M A T H I L D A

Vilken fin design! Vad händer?

Tette

Åh fy att man missade premiären på filmen LOL!

Antar att den var en toppen film då den fick 5av5 i betyg.



Vad hittar du på idag då? Kram

photoloverss.blogg.se

allt bra idag?

ida

Jag ska absolut se den! :D

Hur mår du? :)

Sandra



DU ÄR SÅ HIMLA SNYGG :D JÄTTEVACKER!



Kolla det här med!



DEN VACKRASTE FINASTE KILLEN I BLOGGVÄRLDEN !!!



DEDE! Ska nu bli offentlig igen och släppa ny musik!



Han har skrivit världens vackraste kärlekstexter och vann OPEN SLAM RAP i Australien!



WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE



Han kallas drömkille för han håller på förändrar världen genom sina projekt och har skrivit kärlekstexter till sin framtida flickvän som han inte träffat en. Helt obeskrivligt sagolikt vackra!



Helt otroligt VACKER och nu ska han bli OFFENTLIG!!! :D



Sprid vidare så att ALLA ser detta och RÖSTA för att han ska bli offentlig!



WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE

WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE

WWW.DEDEPRIVAT.BLOGG.SE

Wilma

Såg filmen i onsdags. Den är så sjuuukt bra!

mw

Aw..tack !

julia

sv: åh tack så hemskt mycket,vad glad jag blir!



önskar dig en fortsatt trevlig söndagkväll:)

kram

Vilma

Hej, nu när jag snart får min iPhone 4s ar jag lite problem att välja skal. Det står mellan 3 st. Det skulle vara jätte snällt om du skrev en kommentar och sa vilket du tycker är finast.

Direktlänk till inlägget: http://salukin.blogg.se/2012/june/vilket-skal.html#comment



Tack på förhand!

// Vilma♥

SAGA LINNES

Den måste jag se!

Micha

Åh jag såg LOL igår, den var super bra!! Riktigt grym tjejfilm och Kyle var ju inte lite snygg heller, haha ;)

Larose

Nu har du chansen att anmäla dig till "Veckans blogg"!!

Det gör du genom att klicka på länken här nedanför:

http://laroses.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html



Ha en bra dag!

elin

åh får se den då! :)

Ida Lindborg

Sv: hehe tack! ;)

Molly Bergström, UPPSALA

ja jätte :D görs?

Daniella Book

Ja verkligen! Vad gör du då?:D

Maja

Sv: ja, jag måste ju det.. :D

sandra

- åh den där filmen vill jag också se :D

danten89

Läget ikväll?=)

frida nyburg

ja det måste jag verkligen:)



vad gör du då?



kram

julia

hej! Sjukt fin blogg du har! Gå gärn in på min blogg och kommentera vilka favo klädbutiker du gillar mest=) <3 kram

Ida

fin blogg , allt bra ? (:

Anonym

hahah ja, bra att facebook finns ;)

l i l l t h i l d a ♥

sv: okej, aldrig sett ett enda avsnitt faktiskt.. haha :P

l i l l t h i l d a ♥

sv: tack så mycket :)

hanna ♡

tacktack :)

Sofia

Ååh har velat se den sedan jag hörde talas om den, tack för info:n hihi :) Laddade du ner den eller såg du den på bio ?



Kram

Maja

sv; jo det funkar! Vad har du gjort idag? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Den filmen är BÄST :D

evelina

super fin blogg!! kika gärna in på min och svara på frågan i mitt senaste inlägg ? kram

Alexandra - ♥

Vill också se den, den verkar jättebra! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tror jag väntar med att se den till hösten. Blir en perfekt mysfilm då:) en regnig kväll.

emma härnqvist

hehe aldrig hört talas om dne filmen :)

MATILDA~

den måste jag se :D

Sannalitens.se

Hej! Har du provat ögonfransförlängning någon gång? :) Kramar! d

Jelena - byejjs

sv; tack så mke fina du! :*



Frågestund på bloggen, vore kul ifall du ville klicka dig in o kanske lämna en elr två frågor! & när jag ändå kickat in på din blogg så vill jag önska dig en bra dag! :)



http://byejjs.blogg.se/2012/june/fragestund-byejjs.html#comment - Frågestunden hittar du där! / J

Lina

Oij den vill jag såå gärna se :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: