by amanda

| Vardag

Jag vann dagens blogg här & här!

Hej kompisar! Igår slutade jag tidigare för skulle till läkaren. Jag och mamma kollade i affärer efteråt och fick med mig lite hem som jag visar bild på senare. På kvällen gick jag, Filip, Annie och Olivia på Nicki Minaj konsert! Fan vad cool hon var, riktigt grym konsert. Ett minne för livet :D Efteråt så var vi även med Jair en stund och sedan åkte jag hem. Idag har jag åkt till landet och nu ligger jag här och väntar på middagen. Jag ska jobba imorgon på samma sommar jobb som förra sommaren. Det blir kul! Bloggar mer imorgon för har ingen dator här. Puss&kram

 

arizona

fin header!

Har du gjort den själv, vilket program isf? :D

Anonym

sv; bara bra :D <3

Nu är vinnarna av dagensblogg ute! Gå gärna in och anmäl dig till den nya omgången så kanske du är en av vinnarna! :D

Lycka till och kram! :)

Emelie

SV: haft en bra dag?:)

yasmine modell mamma och fru

den var mumma

händer hos dig nu då?

kraam

jennifer

fin blogg!

sv: :D

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra :) har du haft en bra dag än så länge :)? kramar

Lisa

detsamma:D!

ANGELICA.BLOGG.SE

SVAR: åh vad synd, får kolla det sen då :D

Spystina

Ha en fortsatt bra lördag.

samiiii

fin blogg!

allt bra?

kram

N

satan vad grymt att se Nicki! skulle jag oxå vilja:)



Haft en bra kväll hitils?

ANGELICA.BLOGG.SE

kul att shoppa, ser fram emot att se bilderna :D

sofia

okejj, på torsdag :D <3

Louisa

Cool bild! :D

Lara

fin blogg!:)

amanda

Händer imorgon då? :)

FREDRIKA PERSSON

Ha en fin dag :D

frida nyburg

Åh lyckos dig som fick se Nicki:)



Tackar:)



hur länge ska du jobba idag då och var jobbar du?



kram

Spystina

Hej ha en bra dag.

Sara

Nu har veckans blogg avslutas! Kika in och sen om du blev en av dom tre vinnarna, om inte, anmäl dig igen!



Länk till inlägget: http://imsara.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-106.html#comment

ebba

sv: tack så mycket! :)

allt bra?

Anna med A

visst är han!

JJUUULLLIIIAAA

fin blogg :D

MADDISENJ

Ha en fin söndag

Malin

Veckan blogg är ute! Kolla ifall det blev du :)

http://stenlunden.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vinnare.html#comment

LINNÉA FLYSTAM

SV: Ja, jag vet! :( Allt bra annars? :)

hanna ♡

hur har din helg varit då? :D

' d anni

- jaha okej :)

sv; så bra!

linnea

gud vad kul!



sv: Tack :)

JOHANNATÖRRISSEN

Ny design på bloggen, kolla in och säg gärna vad du tycker!:)

ebba

nu har jag inte bara en fotoblogg , kika in och kolla vad bloggen mer kommer handla om och säg gärna vad du tycker om den iden ? :)

Hanna Pettersson

Nu har vinnarna utsetts till veckans awesome! Blev det du? Checka in och kolla!
Om det inte blev du, anmäl dig gärna igen vettja! :) kram!



Länk: http://ssuddet.blogg.se/2012/june/veckans-awesome-106.html#comment

AMANDA MALMEHED

Fan va coolt! :D

SV; tack tack :D

AlmaEngholm

Heej hur mår du då ? :))

Cajsa

hehe alltid.. ^^

Åh vad roligt att se henne live, var hon bra? :)

♫♪ Sandra T

tack :D

Beatrice

mysigt :D

danten89

underbart :)

vad gör du?

Daniella Book

Härligt! jag har varit o shoppat lite!

Händer ikväll då?:P

Anonym

kan du visa en bild på din balklänning??

Annika

SV: tack :)

Ina♥

Nice, sweetie :)



Det är bra här med :)<3

Emelie Säw

SV: samma här! Planer för nästa vecka?:)

Molly Bergström - UPPSALA

Hoppas du får en fortsatt fin söndagskväll och ett bra avslut på denna vecka! ;D

yasmine modell mamma och fru

äter äppelpaj

kram

Fotograf Malin Sundin

RE: när kommer du ta studenten? :) kommer vara din bästa dag i livet!

sv: tack! Men egentligen är det bara en bild :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; de är bra =)

jennifer

sv: varsegod! hahah tack!

mw

Japp !



Ps; Kommentera gärna vad du tycker om min skolavslutningsklänning , skulle betyda guld !

Emelie

Allt bra? :)

Nathalie Tegelstam

Sv; Underbart :)

julia

sv: tack!



nöjd med helgen?:)

JOHANNATÖRRIISSEN

- tack!!:)

Daniella Book

Trevligt! Jo samma, är sjukt trött från idag! :)

Fotograf Malin Sundin

RE: fast gymnasiet kommer gå riktigt fort :)

Beatrice

Ska du till landet på midsommar??

Emelie Säw

SV: låter mysigt, jag har skolavslutning på tisdag sen så ska jag hare bäst med mina vänner :)

Emelie Säw

SV: tack så mycket :)

Andreas

Hej! Allt bra?

sv: vad görs? :D

Fotograf Malin Sundin

RE: haha jo, men tror att du kommer säga samma sak när du väl står där på studenten :)

Beatrice

Ja de ska jag! :D

Ska till Grisslehamn! :D kram

sv: haha, okej! ;D



Här fixar jag de flesta bilderna: http://pixlr.com/o-matic/ Sjukt bra sida! :D

Fotograf Malin Sundin

RE: ja men precis :)

Andreas

Nice! Bara bra här med :) Vad har du för dig för skoj? :)

Daniella Book

Jag har varit i stan hela dagen och letat efter en klänning som en galning haha :)

N

sv: kan tänka mig!



tack så mycket :D

| photo |

Sv; Tack! Allt bra med dig?:)

Daniella Book

Yes det gjorde jag :D

Nathalie Tegelstam

Sv; hihi :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Gud vad kul att du vann dagens blogg på två bloggar :D

Ina♥

Aa :)<3

Ina♥

Tackar! :)<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: