by amanda

| Vardag
Nu har jag nog packat klart..
 
Igår kväll så träffade jag Filippa, Julia och Olivia. Vi köpte glass och satt sedan och pratade. Kom hem ganska tidigt och tog det bara lugnt resten av kvällen. Idag åkte jag och bowlade med Cecilia, det var riktigt länge sedan så det var kul även om man tröttnade efter en liten stund där inne i värmen. Sedan åkte jag och käkade och träffade sen Filippa. Vi mötte Fanny och Kenny. Vi grillade och så, Simon kom också. Jag kom hem runt 23 och har packat sedan dess. Nu börjar jag äntligen bli klar.
 
Jag kommer ju att åka ut till landet imorgon och antagligen stanna där i ett par veckor. Jag jobbar ju så har inte så mycket val. De dagar jag är ledig så kanske jag kommer hem till Stockholm över någon dag och så. Vi får se men har såklart internet med mig. Vi hörs imorgon. Puss!
Elsa

Sv: tack så jätte mycket, detsamma!
Jätte bra blogg förresten :)

SAGA LINNES

Åå tack du :D

rebecca

sv: tack själv!

Fourpictures

Hej! Jättefin blogg! Hade du vela göra ett Bloglovin' byte? om du vill så skriv en kommentar på våran blogg att du följer oss så följer vi tillbaka! :)

kram!

SAGA LINNES

Vart har ni landet? :)

Felicia&Hanna♔

roligt :D hoppas du får kul på landet åker du idg? :D

Anonym

sv. jag vet inte vad det är för äcklig känsla jag får. När jag försöker beskriva det för andra så förstår ingen vad jag menar, haha. :) Men det är bara en konstig känsla jag får när jag börjar bli trött eller är överstrött.

LINNEA

sv; tack amanda !! :)<3

cammie

Hej! Önskar dig en fin midsommar och helg :)

ffotonina

sovit gott? :]

Andrea

Sv: Okej, snygg var den :)

wilma♥

sv: planer för dagen?;p

♥ L I N D A

allt bra? :)

Maja

hej hur mår du ? :)
kram!

matildac

så skönt att åka iväg ett tag:)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jag också :) några planer för dagen?? kramar

sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli jätte glad om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Sannalitens.se

Hej! Jag tänkte bara kolla med dig; Har vi gjort bloglovin-byte? Jag har gjort det med några stycken, men min bloglovin verkar ha ballat ur och tagit bort några, så nu vill jag lägga till i så fall :)Fast, om vi inte har gjort de kanske du vill göra de? I så fall har du min länk här: http://www.bloglovin.com/#sv/blog/2681438/sannalitensse?&_suid=134028978464105615613992035031

Säg bara till så lägger jag till dig på en gång! :) Kramar!

Anonym

sv. Nä, det är inte läskig. :) Det känns ungefär som växtvärk i hela kroppen fast lite annrlunda.

wilma♥

sv: kul!:]
skulle vara med pojkvännen. men pga bråk blev det istället bad med bästavänner:)

jennie

gillar din header :)

Silvia

Allt bra?? :D

caisa

sv: varsegod :)

Silvia

Sv: Härligt :)
Det är bra med mig med :D

Anonym

sv. Det var just därför jag sa att det känns lite annorlunda. :)

Jossan ★

Många väskor haha..:O

sv: Härligt! Med mej med :D

Therese [fotoblogg]

Hej! Jättefin blogg :) Vill du göra ett bloglovin'-byte? Ifall du vill, kommentera min blogg vilket nummer du blev så gör jag detsamma! :D

matildac

de förstår jag att du tycker!

Maja

sv; bara bra! :)
planer för imorgon då? :)
kram!

Therese [fotoblogg]

Sv: Okej, blev följare 265 :) Vilket nummer blev du?

Felicia&Hanna♔

okeej, haft en fin dag>?3

caisa

sv: hihi tack! :D

Maja

sv; vad kul! :)
va med familjen ;)
kram <3

Felicia&Hanna♔

aa absolut :D

Felicia&Hanna♔

taaack :D gillade du den hahahah?

Anonym

sv. Ja, haha :)

wilma♥

sv: blev massa problem med mitt ex så vi gjorde slut:(

Felicia&Hanna♔

va bra! hoppas du får en lika bra midsommar :D

IIRMASSULJIC'

allt bra? :)

wilma♥

sv: jodå:(
men det kommer fler killar!

IIRMASSULJIC'

sv; det är bra här med :D

Felicia&Hanna♔

tack :D

MOOSA MOOSA

Allt bra med dig? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

va kul, hur länge ska du vara på landet :)? kramar

wilma♥

sv: eftersom att mitt ex och david som min pojkvän hette då. Var kompisar. Så blev mitt ex sur på mig och david då han fick veta att vi var tillsammans. Fast det var mitt ex som dumpade mig!:(

matildac

jajjamen!:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Glad midsommar<3

Anonym

sv. Idag är det midsommar så idag måste jag bara göra mig i ordning för det. Själv då?

BATT

hihi ja mega gott!:)

my wesström

Haft en bra midsommar? :)

IIRMASSULJIC'

sv, vad gör dudå? :)

Kathleen Ramos

sv: jorå det är bra tack! :)

IIRMASSULJIC'

sv; okej, jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer, tänkte spela lite sims eller kolla på A.A vet inte än.. (a)

Kathleen Ramos

sv: Jorå det samma! Hur månda läsare har dU? :)

IIRMASSULJIC'

sv; andra avenyn ;)

Kathleen Ramos

sv: 300 - 350 :)

IIRMASSULJIC'

sv, hehe a det är det ;)

Felicia&Hanna♔

:) ha en fin kväll!

IIRMASSULJIC'

sv; jag vet.. men jag kände för o titta :)

M I C H A E L A

SV: Gött :) Det har jag också :D

M I C H A E L A

SV: aa :D
Tackar :P

IIRMASSULJIC'

sv; hih yes!
hur många besökare har du per dag? ;)

IIRMASSULJIC'

sv; har tråkigt.. hehe och kul o veta (a)

IIRMASSULJIC'

sv; aa jag ligger också nånstans mellan 100-150 ;)

M I C H A E L A

Vad ska du gör imorgon? :P

wilma♥

sv: nja. jag och david bestämde oss för att göra slut!
idag ångrar jag det som fan..

Anonym

sv. Ja jag ska visa mina foton sen. :)

Har fruktansvärt mycket bilder, sedan den månade jag fick virus på datorn och jag inte var aktiv på bloggen en hel månad så har det samlats på bilder. Jag har bilder sedan 1 månad tillbaka jag inte visat ännu, men jag får väl se till att rensa alla så det blir lättare att lägga upp bilderna och givetvis lite blandat. :)

Emelie Säw

SV: Tack så mycket, allt bra med dig?:)

IIRMASSULJIC'

sv; vad gör du? :)

M I C H A E L A

SV: Vart ska du jobba? :D
I dont know ^^

PING LOWHNGREN

så lite så!^^, och det är bara rba tack själv? :D

J

sv:
tack för frågan :)

LINNEA

bra här med :D g
görs<3

SAGA LINNES

Tackar :)

J

sv;
allt bra ?:D

Anonym

sv. Det jobbiga är väl att det läggs till nya bilder hela tiden, haha :)

M I C H A E L A

SV: Vad mysigt :) hihi

PING LOWHNGREN

oh härligt o höra! ;D

Emelie-Eyebe

Vilken fin blogg! :D

Sandra

- ja jag får nog ta och göra det :P

Johanna Öberg

hehe tack;D ha en fin kväll!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Oj vad mycket packning :O :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: