by amanda

| Vardag
Ännu en dag på jobbet och jag har inte så mycket att säga om den. Började klockan 9 och slutade 3, sedan åkte jag hem och slappade. Min familj åkte hem härifrån för några timmar sedan så nu sitter jag här på landet helt ensam.. Jag har diskat, fixat lite i rummet och kollat på Desperate housewives sedan dess. Jag ska fortsätta med det tills det är dags att gå och lägga sig. Börjar 9 imorgon också. Puss&Kram
 
Här kommer några bilder från midsommar.
De två sista bilderna är tagna med min kamera utrustning men inte av mig :)
Ping Lowhngren

omg det var sjukt länge sen jag drack capri.sonne :D

Edith

Fina och härliga bilder! SV: Jag svarar på kommentarer! Hoppas du haft en bra dag! ^^

J

sv:
japp

wilma♥

sv: ska försöka prata med han, men han kommer inte hem förren imoorgon:/

karen

tack! :D
allt bra?

fina bilder!

IIRMASSULJIC'

sv; hehe! :)
fina bilder!

J

sv:
haha vrf hemsk?

IIRMASSULJIC'

sv; Vad gör du? :D

karen

Härligt! jo det är bra här också :)

J

sv:
haha det är dock ej det

IIRMASSULJIC'

sv; haha jasså? ;)
jag har lite tråkigt.. tänkte göra ett inlägg men det kommer inte upp :(

IIRMASSULJIC'

sv; ja sjukt irriterande.. allt är helt cp :(

Anonym

sv. det tycker jag :)

danten89

Är du nöjd med helgen=)?
Kram

IIRMASSULJIC'

sv; riktigt dålig uppdatering av blogg.se ;o

danten89

Bor du ensam på landet i veckorna?

Jag har haft en sköööön helg =)

danten89

VA? Umgås du inte med din farfar?
Jag önskar jag hade min i livet :(

IIRMASSULJIC'

sv; Vad menar du ? Det har ju alltid gott o kommentera? :o

J

sv.
haha nej

IIRMASSULJIC'

sv; aha den där kossan kommer upp o allt sånt menar du?

danten89

Man kan gå dit och umgås?
Skapa kontakt? Spela spel? Skratta? Fika? Ha kul? =)

Jaop, det är flera år sen, men jag saknar både honom och farmor.. :(

my wesström

sjukt fina bilder.
haha, ja & en ny blogg med eftersom jag råka ta bort den andra, hah!

Bella Davis - MODELL BLOGG

jag menade idag alltså, men det låter kul :) allt bra med dig annars? kramar

▲Nancy - PHOTOGRAPHY▲

Hej!
Jag hade tänkt att börja med projektet "10 dagar", men det är Ni som får bestämma vad jag ska skriva om de olika dagarna!
Så bombardera kommentarerna med vad Du vill att jag ska skriva om! Alla förslag är välkomna :)

Direktlänk: http://nancyochjag.blogg.se/2012/june/bombardera-kommentarerna-med-vad-du-vill-att.html#comment
KRAM
(om det inte går att komma in på bloggen, uppdatera sidan)

emilia.webblogg.se

Allt bra ? :)

Anonym

sv. Aha, då förstår jag. :)

melissa

fina bilder!:)
sv: ja riktigt skönt!:)

Agnes Eriksson

Tack. :)

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

så fina bilder! det var åt den man drack såndär safari ;)

BLOGLOVINBYTE? :-) Lägg till mig så läggerjag såklart till dig sen! ^_^

Nina

Hej sötis! ♥ Hur mår du? :] Jag har en fototävling på min blogg, var gärna med på den!
http://nnnina.blogg.se/2012/june/fototavling-d.html#comment
Sorry om du inte gillar såna här kommentarer! ♥

Rebecka - Fotoblogg

Grym blogg! :D

Få en gratis header efter dina egna önskemål:
http://rebeckajj.blogg.se/2012/june/vinn-en-header-helt-gratis-d.html#comment

M I C H A E L A

SV: Jaopp :D

ebba

GODMORGON , önskar dig en toppen måndag och en bra start på den nya veckan :)

Josefine

SV: Jadå, det är bra!;)
Haha, elr huur!:D
Kraam♥

♫♪ Sandra T

härliga bilder :)

Daniella Book

Allt bra idag?:D

SAGA LINNES

Aha, vad har du nu för första val då? :)

Ping Lowhngren

godenmorgon!^^ sovit gött? C:

fina bilder :)
sv: igårkväll var jag ute med lite folk osv,själv? :)

hanna ♡

allt härligt me dig idag? :)

dagens blogg på min blogg - anmäl dig gärna om du känner för det!

Sofie - Mamma till William

Hejsan !
Jag är med denna bild -> http://sarasmatkasse.se/djur-tavling/bidrag/500 med och tävlar i en fototävling som jag supergärna vill vinna, har du några sekunder till övers skulle jag tookuppskatta om du klickar in dig på länken och trycker "Rösta" !! Annars får jag be om ursäkt om jag besvärade Ha en fin dag !

Jossan ★

sv: det var så lite så!:)

melissa

sv: tack så jättemycket! och varsågod:)

my wesström

skulle ta bort testbloggen, de va typ mitt i natten å va astrött.. hade typ för bråttom, oxå hade jag precis fått den nya blogg.se oxå, så allt blev bara fel.. HAHA! xD

LINA MARIA LEE HAMMARSTRÖM

*¨svar' jag har lagt till dig nu och blev 265, vilket nr blev du? :D

Anonym

sv. Ja tiden går fort.

danten89

Vad åt du hos dem? =D

IIRMASSULJIC'

sv: hihi okej :D

Daniella Book

Härligt! Jo det är toppen! :)
Händer idag då?

sv: härligt :)

BATT

åå sån capri jouce e så god!

sv: allt bra idag? :D

ebba

önskar dig en fortsatt fin måndag :)

Anonym

sv. Ah.
Nu såg du bilderna jag tog när vi grillade. :)

IIRMASSULJIC'

sv; inget speciellt, sovit bort halva dagen och sen har jag bara tagit det lugnt :) dudå?

hanna ♡

härligt att du är med! :D

haft en bra dag hittills? :)

my wesström

självklart blev jag arg somfan, arg på mig själv såklart.. så jag fick ju nå utbrott eller ngt, hehe.. aja, ny blogg nu iaf som jag inte ska ta bort som det är tänkt iallafall! hehe ;)

Bella Davis - MODELL BLOGG

håller med dig :) vad gör du för kul?? kramar

hanna ♡

jodå, hihi :D

Patricia♡ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hur länge ska du vara själv?

Ping Lowhngren

jaa då C:

LindaViola - mamma till två!

sv, Tack så hemskt mycket :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Veckans blogg, vinnaren + ny omgång är uppe.


DEN NYA TÄVLINGEN HITTAR DU BLAND MINA PÅGÅENDE TÄVLINGAR: http://angelica.blogg.se/category/pagaende-tavlingar-1.html

Josephine JEWELLRY BY DEAR JOSEPHINE

underbar blogg!

vill bara säga att du gärna får vara med i min tävling! om ett par handgjorda örhängen! retro/vintage
inspirerat! Välkommen ♥

Emelie Säw

Haft en bra dag?:)

Zinja

Vilka myspys bilder du har tagit!

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

*Jättekul att du är med i veckans blogg,* utser en vinnare på måndag, då även en ny omgång kommer upp.

MISSA INTE TÄVLINGEN DÄR DU KAN VINNA EN VALFRI VARA FRÅN RUNNS.SE ELLER ERIKASGARDEROB.SE: http://angelica.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfri-vara-hos-erikasgarderob.html

BATT

mhmmmm! :)

Daniella Book

Trevligt! Jag har varit iväg o fixat lite saker :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Superfina bilder :D

Daniella

Absolut! :)

IIRMASSULJIC'

sv; vad jobbar du med då? :)

Anonym

sv. tack :) Visst är dom.

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Jag hade en jättebra midsommar :) dudå?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: så lite så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Brukar bli så att man får med sig alldels för mycket när man packar :P

Andréa

Härliga bilder :D

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

WWW.CIRCUSBBY.BLOGG.SE

Bella Davis - MODELL BLOGG

hej sötis! Hoppas du haft en bra dag... några planer för morgondagen? puss & kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: