by amanda

| Vardag
Varför suger alltid min uppdatering? Jo den frågan ställer jag mig själv varje dag. Men igår kväll så gick det inte att ansluta till internet..
 
I fredags så åt jag lunch med Ulrika i stan och sedan mötte vi Filippa. Chillade lite tills det var dags för mig att börja åka mot landet. Kom fram runt halv 10. Igår så jobbade jag och sedan hämtade jag bästa Filippa som kommit ut hit till mig. Vi åt middag med släkten, körde ner till Simpnäs och hängde lite med Matilda. Sedan blev det film! Idag jobbar jag också, men om någon timme så kommer Krull och Jacob hit. Så ikväll blir det att grilla och ha super mys. Vi hörs när jag får tid. Puss&Kram
 
När jag loggade in och såg det här så stod jag och skrek för mig själv! Kf gymmnasiet - vi ses i höst!
LINNEA

sålite<3

J

sv
nattgibb:)

M I C H A E L A

Åhh kul att du också kom in på ditt förstaval :D
Kram

asrin

Grattis tjejen! :D

hanna ♡

aaw, tack så mycket! gör du ikväll då? :D

Emma

Ha en bra helg! :D

Andréa

Jag vill också gå ekonomi, verkar så grymt roligt :D

Anna med A

Bra att du kom in ;D

elsa:)

åå vad roligt!:D

melissa

sv: tack så mycket!:) hur mår du?:)

clara

härlig blogg du har :D

M I C H A E L A

SV: Jaa det gjorde jag :D

J

sv;
görs?

† ELIN CECILIA

tack :D

gratttis :D

♫♪ Sandra T

grattis! :)

† ELIN CECILIA

du vill inte ha min banner hos dig (A) puss!

varsågod :)

M I C H A E L A

SV: Naturvetenskap, hehe nu låter jag som ett stud (A)

Anna med A

Visst är dem :)

Anonym

sv. Okej, vad åt du då? :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vad kul att du blev antagen :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, det har du rätt i. Men man blir ju lite irriterad på när saker inte fungerar som det ska :P

Vad roligt att du kom in! :D

sv: tack så mycket! :)

BATT

Hey dude, skulle verkligen behöva din hjälp!
Skulle inte du kunna gå in på: http://www.facebook.com/junkyard/app_291280510967766 , och sen rösta på min bild, du behöver bara "gilla" den.
Det är bilden jag sitter ner på, jag har en obey keps på den! Den 6 uppifrån, du kommer märka vilken som är min! [;)] Tack så as mkt!!

† ELIN CECILIA

tack jag förstår :D

jaa visst äre ? :D

ja :D!

sv: vad görs? :D

står i ett av inläggen men, har haft vatten krig osv =)

emelie

ne vad kul! :)händer i kväll?

japp :D!

Cajsa

allt bra idag sötnos?

J


vad är de för sida?

J

sv:
nej, alltså där du fick svar på din gymanise grej haha :)

Cajsa

jo då det är bara bra med mig. bortsätt från all skit-pollen!!!

† ELIN CECILIA

hehe :)

J

sv:
tack :)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: kan jag förstå:D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

fan blogg.se skit, den där kossan kommer upp hela tiden : :O

elin stridh

har jobbat lite durå?

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: den kommer upp hela tiden för mig :O :(

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: du har ju varit med på mest aktiva listan? :P

Nathalie

Fin blogg! Allt bra? :)

Cajsa

ja, som fan. :/

Anonym

sv. okej okej. Vad gör du ikväll?

tack så mycket! :D

elin stridh

vart jobbar du då

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: jo, jag tyckte jag såg dig på den listan för några veckor sedan bara? :D

elin stridh

kul vilket då? :) kanske får komma förbi o ta en kaffe då:)

jobbar ju med butiken :)

elin stridh

haha jag är ensam med butiken så det är mkt jobb :)

jaha, kul, pojkens land ligger på vätö kanske tar en sväng förbi då ;)

Sandra

- ja okej :) jag har varit med kompisar och så :D

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Nä, njag kommer faktiskt inte ihåg alls vilken plats det var :(

J

sv:
söker gymnasium nästa år :)

sv; eller hur! hihi :)

Cajsa

ska vi ses något i sommar och kanske fota lite? :)

sv; hihi :)

sv; hihi ! :)

Sandra

- ja helt okej :D hehe

elin stridh

men det är j uen butik på nätet haha det är ju samma sak :P

Anonym

men det är j uen butik på nätet haha det är ju samma sak :P

sv; jag är 17 år =)

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: tänkte inte ens på att säga till när jag såg dig där :O

ANGELICA.BLOGG.SE ♥

SVAR: Ja, det är det verkligen :(

Cajsa

eller så tar vi det nån dag som du är ledig.. ^^

sv; verkligen! haha :)

elin stridh

haha ja men vem vet det kanske blir en fysisk butik i framtiden :)

J

sv,
görs?

Ping Lowhngren

omg grattis!! :DD

elin stridh

ja det vore askul :D

Cajsa

oj, hahaha! xD jag läste att du skulle TA ledigt och det tyckte jag va en dum idé...xD

Ping Lowhngren

aw de va så ltie så!^^ men var det inte svårt att veta vilket man ska söka till? (ska söka nästa år)

emelie

Haha ska spara pengar så jag kan köpa en av klänningarna :D ha en mysig kväll hjärtat<3

nejnej, jag är inte mamma ;)

QUI

Grattis! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: