Breaking Dawn part 2

|
DIANA ÖSTERBERG

sv; jajamensan :)

ella

- hihi allt bra? :)

hjjonsson.blogg.se

Ville bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg, där du kan vinna presentkort värde 300:- hos damoknekt. :)

johanna <3 ♫♪

Längtar till den kmr ut. ^^
sv, varsågod :)

sv; jaa :'D <3

FlizanLizan

sv: aha skoj, jag lyssnar på musik :D

åhh längtar som sjutton :D

ella

- oki, jodå de är bra :)

johanna <3 ♫♪

sv, längtar till breking dawn 2 kommer ut på bio. Det är så jag menar.

Ping Lowhngren

omg fett excited tills breaking dawn part2! :D

sv; vi åker och hälsar på olika släktingar! :) <3

Ellen

Guuuud, vad jag längtar tills den kommer ut! Allt bra annars? :)

Petra

sv mm

melissa

sv: japp! hur mår du?:D

emelie

ookej, igår så var jag i stallet hela dag, och de ska jag va idag med tror jag:)

sv: Det gör jag med! :)

FlizanLizan

sv: haha breaking dawn 2 :P

sofia

heh :D

Längtar till Breaking dawn part 2 kmr ut, vill seee den :D <3

ella

- yes hihi :)

saandraphoto hobbyfotograf

ha en bra torsdag!

Cajsa Lindahl

ja han är så fin! :D

hanna

Hej! Nu har jag en veckans blogg tävling på min blogg! Om du vill vara med så klickar du in på "veckans blogg" inlägget och skriver att du är med!

Ha en wonderful dag! :)

Petra

Sv ja hoppas på bra väder när jag ska cykla

Nathalie :)

sv: åhh tack! :D

Petra

Sv nä inte om jag cykla tidigt runt 6 tiden på morgonen

Anna

Här skinner solen :) När börjar ni skolan?

Nathalie :)

sv: hihi :D hur är det? :)

IIRMASSULJIC'

sv; hihi ja den är super söt! :)

IIRMASSULJIC'

sv; jag med :)

ida :)

sv: ja! :)
ha en fin dag, kram :)

malva

jag vill att den ska komma ut nuuuuu! :D

sv; fick inget jobb, dom tog ju 96.orna i första hand i år ;D <3

IIRMASSULJIC'

sv; yes! :D

ida :)

sv: tack :)
ha en grym kväll! kram

Anna

24 augusti :)

FlizanLizan

sv: allt bra med dig? :D

FlizanLizan

sv: härligt, jora de e najs :D

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: verkligen! Allt bra med dig? :D

Anna

Tack <3 Man mår inte så bra efter en våldtäckt :(

Cajsa Lindahl

hahaha ok..xD ska du göra idag då?

IIRMASSULJIC'

sv; tusen tack! :D

Shuuuue!

Ville bara meddela att jag från och med nu bloggar på
http://nattstad.se/babustyle !

Är du en av mina följare? Följ mig där istället! :)

elsa:D

hihi älskar filmen!!:)
Jaadu det är toppen väder här!:)

ida :)

sv: hihi tack! :)

Nathalie :)

sv: härligt! det är bara bra! :D

sv; aa typ :) <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Japp :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

jag hade super mysigt :) vad gjorde du för kul igår?? kramar

hanna ♡

awesome! gör du idag då? :D

Cajsa

Inte sp mycket. Kollat på mcar. :)

Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Det är bara fint! :D

Cajsa Lindahl

Nej, det blir att bo hos robin tills jag hittar något..

Cajsa Lindahl

Ja precis. ;-)

J

sv:;
tack!

J

sv:
:)

sofia

haha jaa me, man blir glad av den :D <3

sv; inget alls just nu, själv? :)

J

sv
gym,sj? :)

sofia

aaråå :D <3

sv: ja, du frågade vad jag gjorde? :p

sv: jaha okej, tänkte väl..haha ;D <3

J

sv;
okej:D

julia

sv: bara bra här också:)
haft en bra dag?

Ava

Sv: Är allt bra med dej?:)

Emelie Bohlin♥

längtar tills den kommer :D

LINDAVIOLA!

sv; Haha, men det är bara att ta tag i det, sen när du väl är igång så är det super skönt :)

Cajsa

inte just nu. jag kommer få vara inneboende hos honom från och med den 21a tills jag hittar en egen.

IIRMASSULJIC'

sv; Haft en bra lördag? :)
Missa inte chansen att bli helgens awesome!
DIREKTLÄNK: http://iirmassuljic.blogg.se/2012/july/helgens-awesome.html#comment

Anna

En för mig främmande kille kom hem till mig då han genom mitt ex tydligen fått veta att jag var ensam hemma. Jag väntade på att min kompis skulle komma så när det ringde på dörren öppna jag och där stog han :/ Redan när han steg in så började han rycka i mina kläder och skit :/

Ellen

Längtar!
sv: Tack :)

malva

- Allt bra med dej? :D

hanna ♡

okej :) idag har jag åkt till göteborg! :D

Nathalie :)

sv: ja hehe, vad ska du hitta på idag då? :D

Josse

sv. tack så mycket!!

melissa

sv: jag la till dig för kanske 2 dagar sedan så du vet att jag följer dig på instagram, jag heter meelissamariee :D
ha en bra dag:)

Petra

sv nu är jag tillbaka här igen.

Felicia&Hanna♔

längtar :D allt bra?

Anna med A

Ja:)

LINNEA

helt okej :)

LINNEA

Jodå

shayan & Lollo L

Omg visste inte att Part 2 hade kommit! :o

Elsa

sorry för sent svar!:D
allt bra med dig? :D
vad händer imorgon? <3

Sarah Persson

Med mig är det också bra! :)
Har veckan varit bra? :)

A M A N D A - Chasing down my dreams!

SV: allt bra? (:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: